eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.000.000 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Myślenice: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.000.000 PLN
Numer ogłoszenia: 151503 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślenice , Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 0-12 6392352, faks 0-12 6392305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.000.000 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.000.000 PLN w celu sfinansowania w roku 2009 inwestycji pn Rewitalizacja miasta - Rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Myślenicach - Zarabie - Budowa strzelnicy sportowej. Uruchomienie w jednej transzy do dnia 30 listopada 2009 r.Zamawiający zastrzega, iż termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie ponieważ uzależniony jest od terminu wykonania planowanego zakresu rzeczowego związanego z realizacją przedmiotowej inwestycji.Spłata rat kredytu w latach 2010 do 2015. Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Zabezpieczenie spłaty kredytu weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp, brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp i działać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe ( Dz.U z 2002 r Nr 72 poz.665 z póź.zm) oraz warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem. 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego druku - Załącznik Nr 2 do SIWZ.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 .08.1997 r Prawo bankowe (Dz.U Z 2002 Nr 72 poz.665 z póź.zm) lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej) 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urządu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1.pkt.9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego - Załacznik Nr 3 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzieleniu zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt.3,4,5 i 7 złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w pkt.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt.4-8 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach ul.Rynek 8/9 Biuro Budżetu i Analiz tel.0-12 63-92-352 pok.Nr 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Sekretariat ul. Rynek 8/9 32-400 Myślenice. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta i Gminy Myślenice ul. Rynek 8/9 Pokój Nr 13 (Sala Konferencyjna) dnia 22/09/2009 godz.10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.