eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Szemud: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud
Numer ogłoszenia: 151473 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 6764428, faks 58 6764428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia (dla części 1-9): CZĘŚĆ 1: Siłownia zewnętrzna w msc. Kielno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 47,70 m b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - biegacz - 1 szt - stojak - 1 szt - tchai chi - 1 szt - surf + twist - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt - biegacz dwustanowiskowy - 1 szt c) Zieleń - żywopłot z krzewów liściastych 36 mb d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 105 m2 - ścieżka ażurowa z okrągłych elementów betonowych 45 mb Plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy zespole szkół z oddziałami integracyjnymi w Kielnie a) Projektowane zagospodarowanie terenu: - plac zabaw - chodnik, remont schodów - żywopłot - ogrodzenie - ukształtowanie terenu b) Zestawienie powierzchni opracowania o 1792,23 m2: - chodnik 158,47 m2 - remont schodów 5,13 m2 - trawnik 1128,63 m2 - teren placu zabaw 500,0 m2 CZĘŚĆ 2: Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Warzno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławo-stołu - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 60,00 m - karuzeli małej - 1 szt - bujaka - 1 szt - huśtawki wagowej - 1 szt - drabinki + ścianki linowej + zjeżdżalni - 3 szt - 1 kpl b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - surf + twist - 1 szt - biegacz - 1 szt c) Zieleń - wykonanie trawnika z wyrównaniem terenu 235 m2 d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 59 m2 CZĘŚĆ 3: Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Głazica a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławki z oparciem - 1 szt - ławo-stołu - 1 szt - bramki do piłki nożnej - 2 szt - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 szt - drabinki + ścianki linowej - 2 szt - 1 kpl b)Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt c) Zieleń - wykonanie trawnika z wyrównaniem terenu 396 m2 - ukształtowanie skarp z wykonaniem trawnika 78 m2 - nasadzenie krzewów iglastych 52 mb/52 szt d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 59 m2 CZĘŚĆ 4: Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Będargowo a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 62,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - drabinki + ścianki linowej - 2 szt - 1 kpl - fragmentu nawierzchni syntetycznej 1,0 x1,0 m) przy istniejącej zjeżdżalni b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - stojak - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt c) Zieleń - przesadzenie jednego krzewu z osi wejścia na koniec szpaleru - dosadzenie 9 krzewów (również tuje) CZĘŚĆ 5: Plac zabaw w msc. Kieleńska Huta a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławki z oparciem - 1 szt - ławo-stolu - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 38,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - drabinki, ścianki linowej, zjeżdżalni - 3 szt - (1 kpl) b) Zieleń - wykonanie nawierzchni trawiastej 478,00 m2 - ukształtowanie skarpy i wykonanie nawierzchni trawiastej 166 m2 CZĘŚĆ 6: Plac zabaw w msc. Łebno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - płotka wys. 1 m, długość 42,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - karuzeli małej - 1 szt - drabinki, ścianki linowej, zjeżdżalni - 3 szt - (1 kpl) b) Zieleń - wykonanie nawierzchni trawiastej 478,00 m2 - ukształtowanie skarpy i wykonanie nawierzchni trawiastej 166 m2 CZĘŚĆ 7: Plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy szkole podstawowej w Częstkowie a) Projektowane zagospodarowanie terenu: - plac zabaw - umocnienia poboczy - żywopłot - ogrodzenie b) Zestawienie powierzchni opracowania o 499,12 m2: - umocnienia poboczy 54,98 m2 - trawa 120,66 m2 - teren placu zabaw 323,48 m2 CZĘŚĆ 8: Boisko szkolne i skocznia skoku w dal w msc Kielno. a) Prace rozbiórkowe: - istniejącą bieżnię żużlową, rozbieżnie i zeskok skoku w dal, fragment chodnika i dojazdu na boisko b) Boisko wielofunkcyjne - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem na istniejącej nawierzchni gr. 4-21 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4-8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3-5 cm, - nawierzchnia poliuretanowa o grubości całkowitej min 13 mm - odwodnienie powierzchniowe boiska (spadek kopertowy) do wpustów liniowych. c) Odwodnienie boiska: - odwodnienie liniowe - elementy betonowe systemowe przykryte rusztem ze stali nierdzewnej - dostosować odpowiednio do długości typy spadków - ze spadkiem dna, kaskadowym lub ze spadkiem lustra wody - dostosować odpowiednio przekroje w zależności od obsługiwanej powierzchni - dostosować do rozwiązań systemowych boiska - zastosować ruszty stalowe z możliwością czyszczenia - odbiór wód opadowych: - 2 zbiorniki szczelne z kręgów betonowych (wys. 3,6m), d) Wyposażenie - osprzęt do gier: siatki, bramki, kosze (należy zapewnić odpowiedni montaż tych elementów, tak by były bezpieczne w użytkowaniu - odpowiednie przytwierdzenie do podłoża czasowo); - zakłada się wykorzystanie istniejących bramek. e) Skocznia w dal - rozbieżnia o nawierzchni poliuretanowej (jak boisko), - zeskocznia wypełnioną piaskiem, - szczegóły wg rysunków, - długość rozbieżni nie jest normowa (powinna wynosić 40m) - dostosowano ją do możliwości terenu i szkolnego (ćwiczebnego) charakteru obiektu. f) Zieleń - nawierzchnia trawiasta 208 m2. g) Nowe nawierzchnie - kostka betonowa 8 m2 - nawierzchnia piaskowa 24 m2 h) Boisko - nawierzchnia poliuretanowa 793,00 m2 CZĘŚĆ 9: Rozbudowa placu zabaw przy wiejskim ośrodku kultury w Szemudzie - etap II - altana - nawierzchnia utwardzona - plac pod altaną - nawierzchnia z kostki betonowej - chodniki - nawierzchnia bezpieczna z płytek gumowych - plac okrągły - nawierzchnia trawiasta - plac prostokatny - instalowanie urządzeń zabawowych dla dzieci - część 1- urządzenia - mała architektura parkowa i prace porządkowe - nawierzchnia trawiasta - plac wielokątny - instalowanie urządzeń zabawowych dla dzieci - część 2 - urządzenia - prace porządkowe 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdej inwestycji; Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF). 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych, a jego oświadczenie o równoważności lub /i zastosowaniu materiałów (urządzeń) podanych przykładowo w SIWZ zawarte będzie w kosztorysie ofertowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty architektoniczne, projekty budowlane, projekty wykonawcze, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. WAŻNE! Kosztorys ofertowy lub przedmiar dołączony przez Zamawiającego do SIWZ stanowi przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, który należy przedstawić najpóźniej w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty! 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ przedstawiona w poszczególnych pakietach załączników 1-9.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ - przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ - przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: a) dysponowanie przez wykonawcę - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne ważne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9 wraz z zobowiązaniem (zał. nr 8 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) - jeśli dotyczy. Uprawnienia, o których mowa wyżej winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów. b) złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ - przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1 - 9). 3. Dokument stwierdzający, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie Wykonawcy, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy (brak złożenia oświadczenia będzie traktowane jako realizacja zadania własnymi siłami). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI: - ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) terminu wykonania zamówienia, b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, c) udziału kierownika budowy, d) udziału inspektora nadzoru inwestorskiego. e) zmianę nr rachunku bankowego Wykonawcy/Podwykonawcy. f) zmiana Podwykonawcy po zawarciu niniejszej Umowy. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: a) przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b) konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, c) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Zmiana kierownika budowy może nastąpić w przypadku: a) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, b) utraty uprawnień przez wskazaną przez Wykonawcę osobę, c) wykreślenia osoby z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego. 6. Zmiana inspektorów nadzoru inwestorskiego może nastąpić w przypadku: a) zdarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, b) utraty uprawnień przez wskazane przez Zamawiającego osoby, c) wykreślenia osób z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego. 7. W przypadku zmiany osób, o których mowa w pkt 5 Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazane w ofercie Wykonawcy. 8. Zmiana nr rachunku bankowego może nastąpić w przypadku: a) zmiany banku prowadzącego rachunek, 9. Warunki dokonywania zmian, o których mowa w pkt 1 - 8: a) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, z wykazaniem, że nie była ona znana i możliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy, b) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 10. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: a) zmiany adresowe. b) zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego. 11. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach, o których mowa w pkt 9.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać za kwotę 20 zł. brutto w pok. Nr 8 U.G. Szemud..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Biuro Obsługi pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Istnieje możliwość dofinansowania w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania odnowa i rozwój wsi objętego. Dofinansowanie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Siłownia zewnętrzna w msc. Kielno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - tablicy - instrukcji - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 47,70 m b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - biegacz - 1 szt - stojak - 1 szt - tchai chi - 1 szt - surf + twist - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt - biegacz dwustanowiskowy - 1 szt c) Zieleń - żywopłot z krzewów liściastych 36 mb d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 105 m2 - ścieżka ażurowa z okrągłych elementów betonowych 45 mb Plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy zespole szkół z oddziałami integracyjnymi w Kielnie a) Projektowane zagospodarowanie terenu: - plac zabaw - chodnik, remont schodów - żywopłot - ogrodzenie - ukształtowanie terenu b) Zestawienie powierzchni opracowania o 1792,23 m2: - chodnik 158,47 m2 - remont schodów 5,13 m2 - trawnik 1128,63 m2 - teren placu zabaw 500,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Warzno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławo-stołu - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 60,00 m - karuzeli małej - 1 szt - bujaka - 1 szt - huśtawki wagowej - 1 szt - drabinki + ścianki linowej + zjeżdżalni - 3 szt - 1 kpl b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - surf + twist - 1 szt - biegacz - 1 szt c) Zieleń - wykonanie trawnika z wyrównaniem terenu 235 m2 d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 59 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Głazica a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławki z oparciem - 1 szt - ławo-stołu - 1 szt - bramki do piłki nożnej - 2 szt - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 szt - drabinki + ścianki linowej - 2 szt - 1 kpl b)Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt c) Zieleń - wykonanie trawnika z wyrównaniem terenu 396 m2 - ukształtowanie skarp z wykonaniem trawnika 78 m2 - nasadzenie krzewów iglastych 52 mb/52 szt d) Nawierzchnia utwardzona - kostka betonowa na podsypce cementowo-piaskowej 59 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wielopokoleniowy plac zabaw w msc. Będargowo a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - tablicy - instrukcji - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 62,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - drabinki + ścianki linowej - 2 szt - 1 kpl - fragmentu nawierzchni syntetycznej 1,0 x1,0 m) przy istniejącej zjeżdżalni b) Siłownia zewnętrzna - montaż urządzeń stalowych - orbitek - 1 szt - stojak - 1 szt - prasa nożna + winda - 1 szt c) Zieleń - przesadzenie jednego krzewu z osi wejścia na koniec szpaleru - dosadzenie 9 krzewów (również tuje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Plac zabaw w msc. Kieleńska Huta a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - tablicy - instrukcji - 1 szt - kosza na śmieci - 1 szt - ławki z oparciem - 1 szt - ławo-stolu - 1 szt - płotka wys. 1 m, długość 38,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - bujaka - 1 szt - drabinki, ścianki linowej, zjeżdżalni - 3 szt - (1 kpl) b) Zieleń - wykonanie nawierzchni trawiastej 478,00 m2 - ukształtowanie skarpy i wykonanie nawierzchni trawiastej 166 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Plac zabaw w msc. Łebno a) Plac zabaw - montaż elementów drewnianych wyposażenia - - płotka wys. 1 m, długość 42,00 m - huśtawki wagowej - 1 szt - karuzeli małej - 1 szt - drabinki, ścianki linowej, zjeżdżalni - 3 szt - (1 kpl) b) Zieleń - wykonanie nawierzchni trawiastej 478,00 m2 - ukształtowanie skarpy i wykonanie nawierzchni trawiastej 166 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy szkole podstawowej w Częstkowie a) Projektowane zagospodarowanie terenu: - plac zabaw - umocnienia poboczy - żywopłot - ogrodzenie b) Zestawienie powierzchni opracowania o 499,12 m2: - umocnienia poboczy 54,98 m2 - trawa 120,66 m2 - teren placu zabaw 323,48 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Boisko szkolne i skocznia skoku w dal w msc Kielno. a) Prace rozbiórkowe: - istniejącą bieżnię żużlową, rozbieżnie i zeskok skoku w dal, fragment chodnika i dojazdu na boisko b) Boisko wielofunkcyjne - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem na istniejącej nawierzchni gr. 4-21 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4-8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3-5 cm, - nawierzchnia poliuretanowa o grubości całkowitej min 13 mm - odwodnienie powierzchniowe boiska (spadek kopertowy) do wpustów liniowych. c) Odwodnienie boiska: - odwodnienie liniowe - elementy betonowe systemowe przykryte rusztem ze stali nierdzewnej - dostosować odpowiednio do długości typy spadków - ze spadkiem dna, kaskadowym lub ze spadkiem lustra wody - dostosować odpowiednio przekroje w zależności od obsługiwanej powierzchni - dostosować do rozwiązań systemowych boiska - zastosować ruszty stalowe z możliwością czyszczenia - odbiór wód opadowych: - 2 zbiorniki szczelne z kręgów betonowych (wys. 3,6m), d) Wyposażenie - osprzęt do gier: siatki, bramki, kosze (należy zapewnić odpowiedni montaż tych elementów, tak by były bezpieczne w użytkowaniu - odpowiednie przytwierdzenie do podłoża czasowo); - zakłada się wykorzystanie istniejących bramek. e) Skocznia w dal - rozbieżnia o nawierzchni poliuretanowej (jak boisko), - zeskocznia wypełnioną piaskiem, - szczegóły wg rysunków, - długość rozbieżni nie jest normowa (powinna wynosić 40m) - dostosowano ją do możliwości terenu i szkolnego (ćwiczebnego) charakteru obiektu. f) Zieleń - nawierzchnia trawiasta 208 m2. g) Nowe nawierzchnie - kostka betonowa 8 m2 - nawierzchnia piaskowa 24 m2 h) Boisko - nawierzchnia poliuretanowa 793,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zagospodarowanie centrów wsi w msc. Kielno, Warzno, Gładzica, Będargowo, Kieleńska Huta, Łebno, Częstkowo, Szemud - część 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Rozbudowa placu zabaw przy wiejskim ośrodku kultury w Szemudzie - etap II - altana - nawierzchnia utwardzona - plac pod altaną - nawierzchnia z kostki betonowej - chodniki - nawierzchnia bezpieczna z płytek gumowych - plac okrągły - nawierzchnia trawiasta - plac prostokatny - instalowanie urządzeń zabawowych dla dzieci - część 1- urządzenia - mała architektura parkowa i prace porządkowe - nawierzchnia trawiasta - plac wielokątny - instalowanie urządzeń zabawowych dla dzieci - część 2 - urządzenia - prace porządkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-5, 45.23.62.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.