eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń kopiujących będących na wyposażeniu jednostek policji woj. Świętokrzyskiego. Postępowanie nr 49/PN/2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-07

Kielce: Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń kopiujących będących na wyposażeniu jednostek policji woj. Świętokrzyskiego. Postępowanie nr 49/PN/2016.
Numer ogłoszenia: 151010 - 2016; data zamieszczenia: 07.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163819 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń kopiujących będących na wyposażeniu jednostek policji woj. Świętokrzyskiego. Postępowanie nr 49/PN/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała usługa materiałowo-serwisowa obejmująca naprawy, konserwacje i regularne przeglądy oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek policji garnizonu świętokrzyskiego w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych kopii. Serwis techniczny oraz naprawy muszą być wykonywane w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez okres obowiązywania umowy (24 miesiące). Usługa obsługi serwisowej będzie obejmować: koszt robocizny wykonanie konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów okresowych w zakresie i terminach określonych przez producentów poszczególnych kopiarek (co najmniej raz na 3 miesiące), koszt robocizny bieżących napraw kserokopiarek, koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego i poszczególnych jednostek, koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych materiałów eksploatacyjnych urządzenia kserograficznego w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii, z wyjątkiem papieru, serwis z czasem reakcji nie dłuższym niż 16 godzin od momentu zgłoszenia (telefon, fax, e-mail), dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie 48 godzin w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia. Wysokość opłat za korzystanie z urządzenia zastępczego będzie iloczynem ilości wykonanych kopii na tym urządzeniu i ceny brutto dziesięciu kopii. Zastępcze urządzenie kopiujące musi gwarantować wydajność i jakość kopii nie gorszą niż urządzenie Zamawiającego. Łączny czas wykonania obsługi serwisowej nie może przekraczać 14 dni roboczych, koszt wykonania niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii dobrej jakości, kopie testowe wykonane podczas konserwacji lub naprawy będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych kopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALES Sp. z o.o., Al. Niepodległości 3, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115867,58

  • Oferta z najniższą ceną: 115867,58 / Oferta z najwyższą ceną: 182077,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.