eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIECZU W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO DYREKTYWY ŚCIEKOWEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Biecz: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIECZU W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO DYREKTYWY ŚCIEKOWEJ
Numer ogłoszenia: 15098 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIECZU W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO DYREKTYWY ŚCIEKOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków w Bieczu w celu dostosowania jej do dyrektywy ściekowej w ramach projektu pn. PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI BIECZ. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Biecz realizowanego przez Gminę Biecz w ramach Działania 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM Priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej oczyszczalni o część biologicznego oczyszczenia ścieków wraz z układem redukcji biogenów oraz zbiornikiem wody technologicznej z towarzyszącą im infrastrukturą. Celem rozbudowy jest również zwiększenie przepustowości oczyszczalni z 500 m3/d do 1200 m3/d. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Do zadań wykonawcy należy także przeszkolenie obsługi, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni zgodnie z obowiązującym prawem. W terminie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować operat wodnoprawny oraz uzyskać na rzecz zamawiającego pozwolenie wodnoprawne na zrzut ścieków dla zmodernizowanej i rozbudowanej oczyszczalni. Roboty budowlane prowadzone będą podczas ciągłej pracy oczyszczalni. Niezbędne przerwy technologiczne np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy każdorazowo zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika oczyszczalni ścieków i inspektora nadzoru wraz z określeniem czasu wymaganego do przeprowadzenia prac. Roboty modernizacji i rozbudowy oczyszczalni nie mogą zakłócić jej normalnej pracy i nie mogą pogarszać parametrów oczyszczania ścieków. Zasady współpracy w zakresie m.in. prawidłowej pracy oczyszczalni, bezpieczeństwa p. poż, BHP, korzystania z energii i wody, korzystania z terenu oczyszczalni należy określić w stosownym porozumieniu zawartym pomiędzy wykonawcą a użytkownikiem oczyszczalni. Kopię porozumienia należy dostarczyć zamawiającemu w terminie protokolarnego przekazania placu budowy. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Budowa budynku sitopiaskownika, PIX-u i sterowni o wymiarach zewnętrznych 6,24x17,50 m z dachem jednospadowym o wysokości w kalenicy 6,17 m w celu poprawy obsługi urządzenia w okresie jesienno - zimowym. Budynek wyposażony w system dozowania koagulantu, składający się z pompy dozującej wraz z zaworem dozująco - zwrotnym oraz układem stopowo ssącym. Ogrzewanie pomieszczeń budynku za pomocą grzejników elektrycznych o mocy 1kW, wentylacja grawitacyjna zapewniająca 2- krotną wymianę powietrza w ciągu godziny wspomagana wentylacją mechaniczną zapewniającą 5 - krotną wymianę powietrza w ciągu godziny. 2) Adaptacja istniejącego zbiornika SBR na zbiornik tlenowej stabilizacji osadu. Przykrycie zbiornika płytami samonośnymi z kompozytów poliestrowo szklanych. 3) Budowa żelbetowego zbiornika przelewowego wody technologicznej o wymiarach zew. 3,50x5,50m, głębokości całkowitej 3,95 m oraz pojemności czynnej 36,3 m3, wyposażonego w pompę zatapialną o wydajności 10m3/h oraz zestaw sond pomiarowych i żuraw z wysięgiem ramienia 650 - 1200 mm i udźwigiem do 200 kg. 4) Budowa reaktora biologicznego SBR złożonego z dwóch zespolonych komór żelbetowych na planie kwadratu o wymiarach 11x11m, każda o wysokości czynnej 8 m i całkowitej 8,5 m tworzących jeden obiekt konstrukcyjny (objętość czynna jednego reaktora 986 m3) wraz z wyposażeniem. 5) Modernizacja i remont urządzeń służących do odwadniania osadu poprzez budowę układu higienizacji wapnem osadu odwodnionego, polegającego na budowie silosu do magazynowania wapna wraz z zadaszeniem (wiatą), wymianie taśmy filtracyjnej prasy oraz wymianie pompy osadu. Dostawa dwóch kontenerów przystosowanych do systemu hakowego na magazynowanie osadu. 6) Wymiana szczotek przenośnika skratek w istniejącym sitopiaskowniku. 7) Kompleksowy remont pomp w pompowni głównej oraz dostawa pompy rezerwowej, 8) Adaptacja agregatów pompowych w istniejącej pompowni pośredniej oraz dostawa pompy rezerwowej. 9) Wykonanie sieci wodociągowej doprowadzająca wodę użytkową do pomieszczeń sitopiaskownika oraz PIX-u. 10) Wykonanie ciśnieniowych i grawitacyjnych rurociągów układu technologicznego. 11) Wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA z uwzględnieniem istniejącego programu sterowniczego PROFIBUS DP . 12) Dostawa urządzenia WUKO do odblokowywania i czyszczenia kanałów grawitacyjnych odpływów tłuszczowych i innych o średnicach do O 400 wraz z zestawem korków kanalizacyjnych zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w projekcie. 13) Dostawa kamery inspekcyjnej zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w projekcie. 14) Wycinka drzew (drzewo pozyskane z wycinki zostanie złożone i zabezpieczone w pobliżu placu budowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego), wykonanie pasa zieleni izolacyjnej poprzez nasadzenia drzew i krzewów iglastych oraz założeniu trawników. 3 . Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: Projekty budowlane i wykonawcze: Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków - branża architektoniczno - konstrukcyjna + projekt zagospodarowania terenu stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ, - branża technologiczna, wod- kan, wentylacja i ogrzewanie stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ, - branża elektryczna i AKPiA stanowiąca zał. nr 3 do SIWZ, oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, - przedmiary robót stanowiące zał. nr 13 do SIWZ 5. Podstawa formalno-prawne wykonania: Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie ostatecznej decyzji: - Nr 86//2014 znak AB-B.6740.80.2014 z dnia 15.10.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę zadania pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bieczu na działkach nr ew. 2428/1, 2428/2,2428/3, 2429, - Decyzja Burmistrza Biecza - zezwolenie na wycinkę drzew, znak: RMKEiOŚ.6131.221.2014 z dnia 10.10.2014 r. - Decyzja Starosty Gorlickiego - zezwolenie na wycinkę drzew, znak: OŚ.613.20.2014 z dnia 04.04.2014 r. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Jeśli w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych, wymagać to będzie zmiany dokumentacji projektowej, wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego i uzyska na te zmiany zgodę zamawiającego i projektanta. Wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz odpowiedzialność za całokształt przyjętych rozwiązań spoczywają na wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł - słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002 z dopiskiem Wadium- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bieczu 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 06.02.2015 r. do godz. 1200. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał należycie jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Na podstawie złożonych dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych oraz AKPiA, posiadającą następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym w zakresie AKPiA, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Technologa, który posiada następujące kwalifikacje: łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku technologa oczyszczania ścieków dla oczyszczalni ścieków z podwyższonym usuwaniem biogenów lub specjalisty ds. rozruchów oczyszczalni ścieków. Technolog winien wykazać się wykształceniem wyższym w kierunku inżynieria środowiska lub pokrewnym - potwierdzającym wykształcenie w kierunku technologii oczyszczalni ścieków. Na podstawie złożonych dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Dowód wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kserokopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale w kasie urzędu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopię załączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na: - wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, - konieczność wykonania innych robót budowlanych lub montażowych niż objęte niniejszym zamówieniem, których konieczność nie była znana wcześniej, a ich wykonanie stało się niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania, -niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót, - wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy: - zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zmiany w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych we wzorze umowy w SIWZ, sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne - zmiany kluczowego personelu Zamawiającego i Wykonawcy z powodu: śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy lub inspektora nadzoru, zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 20,pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2 (kancelaria urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Biecz realizowanego przez Gminę Biecz w ramach Działania 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM Priorytetu I Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. 4. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 6. Nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna. 7. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 8. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.