eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich - w podziale na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Głogów Małopolski: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich - w podziale na części
Numer ogłoszenia: 150899 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski , ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 8515123, 8515124, faks 17 8515120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich - w podziale na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich - w podziale na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 5A lub 5B lub 5C lub 5D lub 5E do SIWZ (odrębny dokument dla każdej z części).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 39.71.00.00-9, 30.23.60.00-2, 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3, 39.51.20.00-4, 39.50.00.00-7, 44.11.38.10-0, 39.51.54.10-2, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj.: 1) polegające na dostawie wyposażenia pomieszczenia do cateringu, dostawy AGD o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty- w przypadku składania oferty na część nr 1, 2) polegające na dostawie sprzętu RTV i komputerowego o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 2, 3) polegające na dostawie mebli, bielizny pościelowej i dekoracji o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 3. 4) polegające na dostawie wyrobów włókienniczych - lambrekiny, karnisze do zasłon i żabki, rolety okienne wewnętrzne o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 4. 5) polegające na dostawie zabawek pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych i plastycznych do zajęć oraz książeczek dla dzieci oraz poradniki dla rodziców i pracowników o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bop.glogow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek1 , 36-060 Głogów Małopolski pki. nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek1 , 36-060 Głogów Małopolski pki. nr 4 ( sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczenia do cateringu, AGD dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia pomieszczenia do cateringu, AGD dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich . szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu RTV i komputerowego dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu RTV i komputerowego dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-9, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli, bielizny pościelowej i dekoracji dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli, bielizny pościelowej i dekoracji dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyrobów włókienniczych - lambrekiny, karnisze do zasłon i żabki, rolety okienne wewnętrzne dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów włókienniczych - lambrekiny, karnisze do zasłon i żabki, rolety okienne wewnętrzne dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 44.11.38.10-0, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zabawek pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych i plastycznych do zajęć oraz książeczek dla dzieci oraz poradniki dla rodziców i pracowników żłobka dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych i plastycznych do zajęć oraz książeczek dla dzieci oraz poradniki dla rodziców i pracowników żłobka dla Gminnego Żłobka w Budach Głogowskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.