eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Skórzec: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 150655 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130697 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skórzec, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, woj. mazowieckie, tel. 25 631 28 61, faks 25 631 28 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu; 2.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.632.800,00 zł, o okresie spłaty - 5 lat tj. od 31.01.2016 r. do 31.12.2020 r. 2.3. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy, w następujących transzach: - do 3 dni po podpisaniu umowy - 332.800,00 zł - na dzień 28.10.2015r. - 1.300.000,00 zł. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo: realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę nie później niż z trzydniowym wyprzedzeniem, zmian wysokości i ilości prognozowanych transz, o których mowa w pkt. 2.3. 3. Informacje dodatkowe: 3.1. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2015 r. 3.2 Karencja w spłacie odsetek: spłata odsetek od 1.11.2015r., 3.3. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus marża banku. 3.4. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 3.5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 3.6. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca. 3.7. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 3.8. Spłata rat kredytu w latach 2016 - 2020 następować będzie w miesięcznych ratach począwszy od 31.01.2016 r. przez okres 60 miesięcy. Płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami. 3.9. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy przed wyznaczoną datą spłaty. 3.10. Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo dla każdej transzy kredytu, od wysokości wykorzystanej transzy, w dniu wypłaty transzy kredytu. 3.11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 3.12. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone do dnia spłaty kredytu. 3.13. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy Nr 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 w BS Siedlce O/Skórzec prowadzony dla Gminy Skórzec..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki SA, ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184032,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134107,10

  • Oferta z najniższą ceną: 134107,10 / Oferta z najwyższą ceną: 135716,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.