eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH
Numer ogłoszenia: 150647 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług transportowych pojazdami osobowymi przy zastosowaniu niżej wymienionych pojazdów i w następującym zakresie: Zadanie 1. Samochód osobowy z kierowcą do przewozu pojemników, toreb transportowych z materiałami laboratoryjnymi. Wymagania dotyczące stanu technicznego samochodu: Rok produkcji samochodu minimum 2009 r. Wyposażony w środki łączności - telefon komórkowy, opakowanie termoizolacyjne w ilości minimum 2 szt., lodówki przenośne w ilości minimum 2 szt. (1szt. - wymagalna możliwość podłączenia do gniazda elektrycznego w samochodzie o mocy 12 V) wraz z termometrami lodówkowymi posiadającymi świadectwo wzorcowania dopuszczające je do określonej w w/w zadaniach pracy. Czas pracy - dwa razy w tygodniu (poniedziałek, środa) od godz. 7.30 do 14.30 z możliwością przedłużenia w sytuacjach wyjątkowych poza wymienione godziny zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Szacunkowa miesięczna ilość godzin - 60 h. Szacunkowa miesięczna ilość kilometrów - 1 123 km. Zadanie 2. Samochód osobowy z kierowcą 5 - drzwiowy do przewozu osób, materiałów laboratoryjnych i administracyjnych. Wymagania dotyczące stanu technicznego samochodu: Rok produkcji samochodu minimum 2009 r. Wyposażony w środki łączności - telefon komórkowy Czas pracy - codziennie w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00 z możliwością przedłużenia w sytuacjach wyjątkowych poza wymienione godziny, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Szacunkowa miesięczna ilość godzin - 170 h. Szacunkowa miesięczna ilość kilometrów - 2 390 km. Zadanie 3. Samochód osobowy z kierowcą do przewozu krwi i materiałów krwiopochodnych z wyłączeniem przewozu krwi na sygnale. Wymagania dotyczące stanu technicznego samochodu: Rok produkcji samochodu minimum 2009 r. Wyposażony w środki łączności - telefon komórkowy, opakowanie termoizolacyjne w ilości minimum 2 szt., lodówki przenośne w ilości minimum 2 szt. (1szt. - wymagalna możliwość podłączenia do gniazda elektrycznego w samochodzie o mocy 12 V) wraz z termometrami lodówkowymi posiadającymi świadectwo wzorcowania, dopuszczające je do określonej w w/w zadaniach pracy. Czas pracy - 7 dni w tygodniu 24h/dobę, w tym możliwość oczekiwania na realizację zlecenia, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego Szacunkowa miesięczna ilość godzin oczekiwania na realizację zlecenia - 25 h * Szacunkowa miesięczna ilość kilometrów - 2 838 km. * przez termin oczekiwanie na realizacje zlecenia, Zamawiający rozumie czas oczekiwania Wykonawcy w miejscu realizacji zlecenia / zleceń Zamawiającego. Czas ten dotyczy wyłącznie przypadku, kiedy okres oczekiwania na wykonanie zadania będzie przekraczał 25 min od przyjazdu Wykonawcy na miejsce realizacji zlecenia. W tym przypadku do liczby przejechanych km, Wykonawca będzie mógł doliczyć dodatkowo faktyczny czas oczekiwania w zaokrągleniu do 0,5 godziny, liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego kolejnego zlecenia, dotyczącego tego samego wyjazdu Wykonawcy. Podczas realizacji zlecenia Zamawiającego bez czasu oczekiwania na jego realizację, Wykonawca obciąży Zamawiającego wyłącznie za rzeczywiste przejechane km. CPV- 60000000-8 - usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują co najmniej 2 zamówienia na świadczenie usług transportowych w zakresie transportu osób, materiałów biologicznych do badań laboratoryjnych lub transportu materiałów krwiopochodnych, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. brutto (rozdział 5 pkt. 1.1 b SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział: - Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 1 pojazdem samochodowym dla każdego zadania, spełniającym wymogi opisane w rozdz. 3 SIWZ w danym zadaniu, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania 1 pojazdu samochodowego przez Wykonawcę łącznie dla zadania 1 i 3, pod warunkiem, iż pojazd spełni wszystkie wymogi opisane dla pojazdu w zadaniu 1 i 3, - Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 opakowaniami termoizolacyjnymi, 2 lodówkami wraz z co najmniej 2 termometrami lodówkowymi z aktualnymi świadectwami wzorcowania tych termometrów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Kserokopie dowodów rejestracyjnych dla pojazdów wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Aktualne świadectwa wzorcowania dla termometrów lodówkowych wykorzystywanych w toku realizacji zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 3 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/46/2016 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. z siedzibą w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość świadczonej usługi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień. 2. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w § 11 umowy. Okres przedłużenia umowy nie może być dłuższy niż 2 miesiące. 3. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu umowy. Zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Zastosowanie ma § 6 ust. 2 umowy. 4. W przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, każda ze Stron w terminie 30 dni od wejścia w życie w/w zmian ma prawo pisemnie zwrócić się do drugiej strony o podjęcie negocjacji w celu odpowiedniej zmiany cen netto i brutto określonych umową o kwotę proporcjonalną do zmian określonych w pkt. a lub b, jeśli zmiany te mają wpływ na koszty realizacji zamówienia. Każda ze Stron wnioskujących ma obowiązek udokumentować w/w wpływ zmian na cenę realizacji umowy. 5. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.