eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawa IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI dla SP ZOZ KRAŚNIK..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Kraśnik: Dostawa IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI dla SP ZOZ KRAŚNIK..
Numer ogłoszenia: 150331 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122807 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, ul. Chopina 13, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251310, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI dla SP ZOZ KRAŚNIK...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się użyczenie instrumentarium do gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz do udowych, piszczelowych, płyt blokowych piszczelowych, ramieniowych obojczykowych prostych i rekonstrukcyjnych w okresie trwania umowy. Instrumentaria powinny stanowić oddzielne zestawy do poszczególnych kości długich, aby było możliwe ich użycie do zabiegów, jeden po drugim, bez dodatkowej sterylizacji między zabiegami tego samego dnia Do płyt blokowanych Wykonawca zobowiązuje się użyczenie instrumentarium wraz z kompletem wkrętów do zabiegu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt , nowy i wolny od wad. Dostawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu szpitala w zakresie działania i obsługi każdego asortymentu dostarczonych wyrobów oraz w ramach zakresu umowy bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. Szkolenie odbywać się będzie w ośrodku referencyjnym Dostawcy. Szkolenie personelu medycznego zostanie przeprowadzone w terminach każdorazowo uzgodnionych przez Dostawcę z Dyrekcją Zamawiającego oraz Ordynatorem Oddziału. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać sprzęt w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu depozytów implantów ortopedycznych w ilości i rozmiarach najczęściej stosowanych uzgodnionych między stronami w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Depozyt będzie własnością Wykonawcy do czasu jego zużycia w procesie leczenia (zaimplantowaia) Wykorzystanie przez Zamawiającego do zabiegu przechowywanych w depozycie implantów ortopedycznych oznacza ich zakup przez Zamawiającego i zostanie potwierdzone protokółem zużycia przesłanym przez Zamawiającego (faksem) do Wykonawcy Wykonawca zapewni uzupełnienie depozytu po zużyciu poszczególnych implantów z depozytu w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania protokółu zużycia przedmiotu zamówienia. Faktura VAT dokumentująca dokonaną sprzedaż zostanie wystawiona przez Wykonawcę w oparciu o protokół zużycia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo (w trakcie ocen ofert ) żądania partii próbnych asortymentu w celu sprawdzenia wymaganych parametrów granicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp z o. o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209487,60

  • Oferta z najniższą ceną: 209487,60 / Oferta z najwyższą ceną: 209487,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stryker Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109463,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117288,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117288,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117288,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.