eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych, przyległych do budynków Urzędu Miasta Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych, przyległych do budynków Urzędu Miasta Łodzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Jerzy Marcinkowski, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384888; 6384895, fax 042 6384242, e-mail: ozp@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej, Jerzy Marcinkowski, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638 40 30, fax 042 638 40 54, www.uml.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej, Jerzy Ewert, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638 40 81, fax 042 638 40 54, www.uml.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej, Anita Andrzejewska, ul. Piotrkowska 104 pok. 063, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638 40 63, fax 042 638 40 54, www.uml.lodz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych, przyległych do budynków Urzędu Miasta Łodzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w pomieszczeniach wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych, przyległych do budynków Urzędu Miasta Łodzi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miasta Łodzi. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87409. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: usługa sprzątania obejmuje: powierzchnie zewnętrzne - 7.120 metrów kwadratowych, powierzchnie wewnętrzne - 28.661,64 metrów kwadratowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 17;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15.000 PLN (PIĘTNAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnienie warunków, zgodnych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; 2. Posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. (np. certyfikat) 3. Posiadanie ważnej w dniu składania oferty polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 4. Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy. 5. Złożenie oświadczeń: o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. o niewyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153 z 2003r., poz. 1503 - tekst jednolity) o utworzeniu przed zawarciem umowy placówki serwisowo - kontaktowej z całodobowym telefonem oraz z osobą upoważnioną do podejmowania decyzji odnośnie przedmiotu zamówienia. Placówka ta musi się mieścić na terenie miasta Łodzi. o przedłużeniu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia złożonego wraz z ofertą potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przypadku utraty ważności ww. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, oraz pozostałe warunki zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zawarte w siwz. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Kserokopia ważnej w dniu składania oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 2. Wykaz wykonanych minimum 3 umów dotyczących usług (zrealizowanych - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, pozostałe wymagane dokumenty w siwz. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Atesty na środki czystości, przeznaczone do stosowania przy wykonywaniu usługi wraz z informacją techniczną o każym z nich i jego zastosowaniu, pozostałe wymagane dokumenty w siwz. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 70% wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonywania zamówienia - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.05.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.05.2005, godzina 11:30, Urząd Miasta Łodzi, sala 371, Łódź, ul. Piotrkowska 104.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.