eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont ogrodzenia i doposażenie placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Tychy: Remont ogrodzenia i doposażenie placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102
Numer ogłoszenia: 150143 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia i doposażenie placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem ogrodzenia i doposażeniem placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102 w Tychach. Niniejsze zamówienie jest podzielone na 2 zadania: - Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia - Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki w ramach na słupach stalowych wraz z rozbiórka istniejących betonowych fundamentów, - przygotowanie terenu pod montaż nowego ogrodzenia, fundament 250 mm x 250 mm z betonu C20/25 na głębokości 1,0 m, - dostawa i montaż ogrodzenia panelowego 2,5 m x 1,53 m wykonanego z drutu fi 5 , oczka 5 x 200 mm oraz 5x100 mm w miejscu przetłoczenia - 3 przetłoczenia wzdłużne, cynkowany i powleczony powłoką PCV, - dostawa i montaż słupków ogrodzeniowych z kształtownika prostokątnego 60x40 mm o wysokości równej 2,4 m, cynkowany i malowany proszkowo, zakończonego zaślepka PCV - dostawa i montaż obejm stalowych - po 3 obejmy na słupek ocynkowane i malowane proszkowo z zastosowaniem śrub zrywalnych, - dostawa i montaż podmurówki systemowej z prefabrykatów betonowych wysokości 25 cm, - dostawa i montaż bramy dwuskrzydłowej szerokości 4,0 m z profili jak ogrodzenie - 1 sztuka, - dostawa i montaż furtek szerokości 1,20 m z profili jak ogrodzenie - 4 sztuki, - kolor ogrodzenia RAL 6005 - Prace porządkowe polegające na rozplantowaniu ziemi żyznej lub kompostowej wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zmiany parametrów ogrodzenia ze względu na dostosowanie do już istniejącego ogrodzenia w systemie jw. Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - oczyszczenie terenu wraz z korytowaniem pod podłoże z trawy z rolki oraz chodnika z kostki betonowej, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnie z trawy z rolki, - wykonanie trawników - trawa z rolki odporna na trudne warunki użytkowania, - warstwy konstrukcyjne pod chodnik z kostki betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych, - ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm, - dostawa i montaż urządzenia: budka krasnoludka metalowa - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw Madzia z instrumentami - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw Labirynt - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw zabawowy Madagaskar z kolejką - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak kurka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak krówka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak tandem pies - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak koniczynka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Ławki kwiatek - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Ławki krzaczek - 1 kpl, - dostawa i montaż tablicy rysunkowej podwójnej - 2 kpl, - dostawa i montaż tablicy regulaminowej na metalowej nodze wraz z tabliczką Budżetu Obywatelskiego wg wzoru zamieszczonego w projekcie - 2 kpl. - obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą tj. geodezyjnie naniesienie placów zabaw na mapy. - prace porządkowe. Niniejsze zadanie jest realizowane w ramach Budżetu Partycypacyjnego. Wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe winny posiadać aktualny certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę, potwierdzający zgodność tych urządzeń z normą PN-EN 1176:2009. Certyfikat winien być wystawiony dla całego zestawu zabawowego a nie poszczególnych jego elementów. Uwaga: zapis wskazany w opisie technicznym projektu budowlano- wykonawczego (str. 4) Wszystkie urządzenia zabawowe będą posiadały aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN-EN 1176:2009. Wykonawca winien przedstawić Inwestorowi kpl. ww. dokumentów przed podpisaniem umowy, na etapie oferowania urządzeń. zastępuję się zapisem: Wszystkie urządzenia zabawowe winny posiadać aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN-EN 1176:2009. Wykonawca winien przedstawić Inwestorowi kpl. ww. dokumentów przed podpisaniem umowy. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN), Zadanie nr 2 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY ZADANIA NR 1 Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót ogólnobudowlanych (będących każda przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 80 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 2 Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem montaż urządzeń rekreacyjno - sportowych np. placów zabaw, siłowni plenerowych, street workout, (będących każda przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. uwaga: w przypadku składania oferty zarówno na jedno zadanie jak i na dwa zadania powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku wskazania tej samej roboty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY ZADANIA NR 1 - Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej - załącznik nr 4 do SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 2 - Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej - załącznik nr 4 do SIWZ. uwaga: w przypadku składania oferty zarówno na jedno zadanie jak i na dwa zadania powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku wskazania tej samej osoby.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1 a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów odpowiednio dla zadania nr 1 i /lub zadania nr 2, c) załącznik nr 1 b do SIWZ- wypełniona tabela oferowanych urządzeń (w przypadku gdy Wykonawca oferuje urządzenia przewidziane w projekcie, w tabelce winien umieścić słowa: jak w projekcie), d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, e) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużenie okresu rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji projektowej, w oparciu o którą ma być wykonany przedmiot umowy, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera błędy, braki lub wady.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - Zadanie nr 1 - 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy - Zadanie nr 2 - 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem ogrodzenia i doposażeniem placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102 w Tychach. Niniejsze zamówienie jest podzielone na 2 zadania: - Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia - Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki w ramach na słupach stalowych wraz z rozbiórka istniejących betonowych fundamentów, - przygotowanie terenu pod montaż nowego ogrodzenia, fundament 250 mm x 250 mm z betonu C20/25 na głębokości 1,0 m, - dostawa i montaż ogrodzenia panelowego 2,5 m x 1,53 m wykonanego z drutu fi 5 , oczka 5 x 200 mm oraz 5x100 mm w miejscu przetłoczenia - 3 przetłoczenia wzdłużne, cynkowany i powleczony powłoką PCV, - dostawa i montaż słupków ogrodzeniowych z kształtownika prostokątnego 60x40 mm o wysokości równej 2,4 m, cynkowany i malowany proszkowo, zakończonego zaślepka PCV - dostawa i montaż obejm stalowych - po 3 obejmy na słupek ocynkowane i malowane proszkowo z zastosowaniem śrub zrywalnych, - dostawa i montaż podmurówki systemowej z prefabrykatów betonowych wysokości 25 cm, - dostawa i montaż bramy dwuskrzydłowej szerokości 4,0 m z profili jak ogrodzenie - 1 sztuka, - dostawa i montaż furtek szerokości 1,20 m z profili jak ogrodzenie - 4 sztuki, - kolor ogrodzenia RAL 6005 - Prace porządkowe polegające na rozplantowaniu ziemi żyznej lub kompostowej wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zmiany parametrów ogrodzenia ze względu na dostosowanie do już istniejącego ogrodzenia w systemie jw. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie okresu rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem ogrodzenia i doposażeniem placu zabaw w Przedszkolu nr 1 przy ul. Myśliwskiej 102 w Tychach. Niniejsze zamówienie jest podzielone na 2 zadania: - Zadanie nr 1 Remont ogrodzenia - Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw Zadanie nr 2 Doposażenie placu zabaw Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - oczyszczenie terenu wraz z korytowaniem pod podłoże z trawy z rolki oraz chodnika z kostki betonowej, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnie z trawy z rolki, - wykonanie trawników - trawa z rolki odporna na trudne warunki użytkowania, - warstwy konstrukcyjne pod chodnik z kostki betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych, - ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm, - dostawa i montaż urządzenia: budka krasnoludka metalowa - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw Madzia z instrumentami - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw Labirynt - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Zestaw zabawowy Madagaskar z kolejką - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak kurka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak krówka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak tandem pies - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Kiwak koniczynka - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Ławki kwiatek - 1 kpl, - dostawa i montaż urządzenia: Ławki krzaczek - 1 kpl, - dostawa i montaż tablicy rysunkowej podwójnej - 2 kpl, - dostawa i montaż tablicy regulaminowej na metalowej nodze wraz z tabliczką Budżetu Obywatelskiego wg wzoru zamieszczonego w projekcie - 2 kpl. - obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą tj. geodezyjnie naniesienie placów zabaw na mapy. - prace porządkowe. Niniejsze zadanie jest realizowane w ramach Budżetu Partycypacyjnego. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.