eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › ZadNr1:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Młynek Nieświński-f.soł.ZadNr2:Doposaż placu zabaw w msc.Brody(zakup i montaż urządzeń zabawowych)-f.soł.ZadNr3:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)oraz zagospod. terenu placu zabaww msc. Nowy Dziebałtów-f.soł.ZadNr4:Doposażplacu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Paruchy-f.soł.ZadNr5:Budowa placu zabaw(przygotowanie terenu i wykonanie projektu) w msc. Przybyszowy-f.soł.Zad Nr6:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)wmsc.Wąsosz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Końskie: ZadNr1:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Młynek Nieświński-f.soł.ZadNr2:Doposaż placu zabaw w msc.Brody(zakup i montaż urządzeń zabawowych)-f.soł.ZadNr3:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)oraz zagospod. terenu placu zabaww msc. Nowy Dziebałtów-f.soł.ZadNr4:Doposażplacu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Paruchy-f.soł.ZadNr5:Budowa placu zabaw(przygotowanie terenu i wykonanie projektu) w msc. Przybyszowy-f.soł.Zad Nr6:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)wmsc.Wąsosz
Numer ogłoszenia: 150095 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZadNr1:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Młynek Nieświński-f.soł.ZadNr2:Doposaż placu zabaw w msc.Brody(zakup i montaż urządzeń zabawowych)-f.soł.ZadNr3:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)oraz zagospod. terenu placu zabaww msc. Nowy Dziebałtów-f.soł.ZadNr4:Doposażplacu zabaw (wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Paruchy-f.soł.ZadNr5:Budowa placu zabaw(przygotowanie terenu i wykonanie projektu) w msc. Przybyszowy-f.soł.Zad Nr6:Doposaż placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)wmsc.Wąsosz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZadNr1 pn.:Doposażenie placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)w msc.Młynek Nieświński-f.sołecki Dostawa i montaż drabinki wielofunkcyjnej (poz. 1.1 rys. 2 i 3 z projektu ze strony nr 12) o wymiarach:1,80x1,0x1,90 m (dł.xszer.xwys.) i strefie bezpieczeństwa: 5,40x4,60m oraz wysokość swobodnego upadku:1,90 m - szt. 1. Zad Nr 2 pn.:Doposażenie placu zabaw w msc.Brody(zakup i montaż urządzeń zabawowych)-f. sołecki.Dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej (poz. 1.1 z projektu -strona nr 17) z drewna sosnowego litego, pomalowanego na kolor orzechowy o wymiarach: 3,25 mx1,92 mx2,43 m (szer.x dł.xwys.),strefie funkcjonowania urządzenia O 24,05 m2, maksymalnej wysokości upadku 1,25m - szt. 1.Zad Nr 3 pn.:Doposażenie placu zabaw(zakup i montaż urządzeń zabawowych)oraz zagospodarowania terenu placu zabaw w msc.Nowy Dziebałtów-f. sołecki.Doposażenie istniejącej zjeżdżalni pojedynczej o nowe urządzenia poprzez dostawę i montaż zestawu ogólnorozwojowego typu zamek(poz. 1.1 z projektu - strona nr 18) o wymiarach całego zestawu 13,60mx4,90 mx3,30 m(dł.xszer.xwys.) w skład którego wchodzi m. in.:1)wieża z dachem - szt. 2,2)mostek łukowy (pomost wiszący)-szt. 1,3)balkonik x 2(pomost boczny i przy rurze strażackiej),4)rura strażacka,5)drabinka do wieży,6)belka z uchwytami,7)zjeżdżalnie.Demontaż i ponowny montaż kolidujących urządzeń.ZadNr4:Doposażenie placu zabaw(wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc. Paruchy-fundusz sołecki.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych:1.sprężynowiec(poz. 2 załącznika nr 2 do projektu - strona nr 17)o wymiarach: 0,80x0,40m, wysokości: 0,60m i strefie bezpieczeństwa fi 3,50, 2.huśtawka wagowa (poz. 4 załącznika nr 2 do projektu - strona nr 19)o wymiarach: 3,00x0,40 m, wysokości: 1,00m i strefie bezpieczeństwa 6,00mx3,30 m,3.karuzela tarczowa (poz. 6 załącznika nr 2 do projektu - strona nr 21)o wymiarach: O1,50m, wysokości: 0,90 m i strefie bezpieczeństwa 5,50 mx5,50 m,4.tablica informacyjna/regulamin (poz. 10 załącznika nr 2 do projektu - strona nr 25).ZadNr5:Budowa placu zabaw (przygotowanie terenu i wykonanie projektu) w msc.Przybyszowy-f sołecki.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych:1.huśtawka wagowa pojedyncza (poz.1.3 z projektu - strona nr 20) o wymiarach: 0,43 mx3,00mx0,91 m (szer.xdł.xwys.),strefie bezpieczeństwa 5,00mx2,50 m-szt. 2.karuzela czteroramienna (poz. 1.4 z projektu - strona nr 21) o wymiarach: wysokość 0,70 m, strefie funkcjonowania urządzenia O25,52 m2, średnicy 1,70, maksymalnej wysokości upadku 0,70 m, strefie bezpieczeństwa 5,70 m x 5,70 m - szt.1,3.huśtawka wahadłowa podwójna (poz. 1.5 z projektu - strona nr 23) o wymiarach: 3,25mx1,92mx2,43m(szer.xdł.xwys.), strefie bezpieczeństwa 7,40 m x 3,25 m-szt.1, 4.regulamin drewniany placu zabaw (poz. 2.1 z projektu - strona nr 24) o wymiarach: 0,10 mx0,60 mx2,01 m (szer.xdł.xwys.)-szt. 1,5.ławka z oparciem (poz. 2.2 z projektu - strona nr 26) o wymiarach: 0,89 m x 1,65 m x 0,90 m (szer.x dł.x wys.)- szt. 1,6.kosz na śmieci z daszkiem (poz. 2.3 z projektu - strona nr 27) o wymiarach: 0,34 m x 0,52 m x 1,00 m (szer.xdł. xwys.).ZadNr 6 pn.Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) w msc.Wąsosz-f. sołecki.Dostawa i montaż zestawu ogólnorozwojowego(poz. 2.1 z projektu-strona nr 18) o wymiarach: 5,48 m x 3,85 m x 3,39 m(dł.xszer.xwys.), strefie funkcjonowania urządzenia O 41,77 m w, maksymalnej wysokości upadku 1,20 m w skład którego wchodzą:1)balkonik,2)drabinkapionowa,3)mostek łukowy,4)rura strażacka,5)schody wejściowe,6)wieża bez dachu x 3,7)wieża z dachem,8)zjeżdżalnia. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych,będą tożsame pod względem formy i kolorystyki,będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku,będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa,będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Wskazane elementy wyposażenia mają jedynie na celu wskazanie jedynie jakości Przedmiotu Zamówienia, w związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania o których mowa powyżej. Obowiązek wykazanie, że oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na : zadanie nr 1- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto, zadanie nr 2- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, zadanie nr 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto, zadanie nr 4- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 9000,00 zł , zadanie nr 5- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 6000,00 zł, , zadanie nr 6- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 7000,00 zł, W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien wykazać się robotą budowlaną o największym udziale wartościowym dla zadania. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na : zadanie nr 1- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto, zadanie nr 2- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, zadanie nr 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto, zadanie nr 4- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 9000,00 zł brutto , zadanie nr 5- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 6000,00 zł brutto , zadanie nr 6- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 7000,00 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) prospekty i/lub materiały reklamowe i/lub zdjęcia elementów placu zabaw wraz z danymi technicznymi, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę b) odpowiednie certyfikaty i atesty na urządzenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.