eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Remont polegający na usunięciu wad w obiekcie hali widowiskowo-sportowej w Mogilnie wywołanych nieprawidłowym jej wykonaniem - zamówienie z wolnej ręki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Mogilno: Remont polegający na usunięciu wad w obiekcie hali widowiskowo-sportowej w Mogilnie wywołanych nieprawidłowym jej wykonaniem - zamówienie z wolnej ręki.
Numer ogłoszenia: 150073 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693 , strona internetowa www.bip.mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont polegający na usunięciu wad w obiekcie hali widowiskowo-sportowej w Mogilnie wywołanych nieprawidłowym jej wykonaniem - zamówienie z wolnej ręki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Remont polegający na usunięciu wad w obiekcie hali widowiskowo-sportowej w Mogilnie wywołanych nieprawidłowym jej wykonaniem 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty zewnętrzne - dach: - pokrycie dachu wysokiego membraną EPDM na izolacji z płyt PIR, - naprawa dachu niskiego papą termozgrzewalną, - instalacja przewodów grzewczych koryt i wpustów odwodnienia dachu. b) roboty wewnętrzne: - częściowa wymiana płyt akustycznych sufitu podwieszonego, - likwidacja zacieków, - częściowa wymiana ościeżnic i stolarki drzwiowej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) Załącznik nr 6 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , b) Załącznik nr 4 - Przedmiar robót. 1.3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia zakresu i warunków związanych z wykonaniem robót. Wizję lokalna Wykonawcy będą mogli odbyć w godz. 8:00-13:00. Data przyjazdu Wykonawcy zostanie ustalona z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem z Panem Andrzejem Kulczyckim tel. 52/318-55-32. Wizja lokalna może być narzędziem pomocnym w oddaniu niemożliwych do opisania cech przedmiotu, które mogą mieć znaczenie w ocenie okoliczności towarzyszących realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędny sprzęt i zabezpieczenia w celu dokonania oględzin. 1.4. Obiekt hali widowiskowo-sportowej na czas prowadzonych robót zostanie wyłączony w części objętej przedmiotem zamówienia. 1.5.Wykonawca dla sprawnego i bezpiecznego przeprowadzenia robót może wyłączyć część powierzchni parkingowej oraz korytarzy po uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie wcześniej niż w dniu podpisania umowy. 1.6.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania porządku na terenie budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania terenu robót, umożliwienia funkcjonowania wszystkich pomieszczeń hali widowiskowo-sportowej poza pomieszczeniami wskazanymi w szczegółowym opisie robót i przedmiarze. 1.7.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 1.8.W przypadku wskazania przez Zamawiającego w szczegółowym opisie robót, przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w.w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W przypadku wymiany płyt akustycznych dopuszcza się użycie płyty akustycznej Ecophon Super G 35 mm lub równoważnej. Z uwagi na to, że jest to element podlegający częściowej wymianie w pełnych pasach, Zamawiający wymaga zachowania kolorystki, dostosowania sposobu montażu dla właściwego istniejącego systemu. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 1.9.W razie wystąpienia robót zamiennych Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego w celu ich uzgodnienia. Wykonanie tych robót zostanie potwierdzone obustronnie podpisanym protokołem robót zamiennych oraz kosztorysu robót zamiennych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • TAM-BUD PROJEKT Mateusz Twardzik, ul. Siemieńskiego 14, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.