eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Modernizacja boiska szkolnego wraz z częścią lekkoatletyczną przy Szkole Podstawowej nr 2 we Włodawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Włodawa: Modernizacja boiska szkolnego wraz z częścią lekkoatletyczną przy Szkole Podstawowej nr 2 we Włodawie
Numer ogłoszenia: 149981 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska szkolnego wraz z częścią lekkoatletyczną przy Szkole Podstawowej nr 2 we Włodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa boisk szkolnych wraz z częścią lekkoatletyczną, budowa oświetlenia z monitoringiem boisk szkolnych we Włodawie przy ul. Kopernika 3, na działce nr 1739 na 2. W ramach zadania inwestycyjnego zaprojektowano następujące obiekty i prace:boisko szkolne z poliuretanu do siatkówki i koszykówki o długości L=32,0m i szerokości B=17,0m wraz z wyposażeniem boisko szkolne z poliuretanu do piłki ręcznej i tenisa ziemnego o długości L=44,0m i szerokości B=22,0m wraz z wyposażeniem, bieżnię z poliuretanu na dystans 60m, o długości ze strefami startu i końca biegu L=69m i szerokości B=5,0m na 4 tory do biegu. skok w dal z poliuretanu o długości L=20,0m i szerokości B=1,22m, zakończony strefą piasku wraz z wyposażeniem systemowe piłkochwyty o wysokości H=4,0m, za bramkami i przy boisku do siatkówki i koszykówki. rozbiórka ogrodzenia istniejącego wraz z cokołem betonowym w miejsce którego zaprojektowano nowe ogrodzenie (16). Fundamenty istniejące bez rozbiórki. bramę wjazdową o szerokości B=700x160cm jako przesuwna zasilana elektrycznie zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej. Brama wjazdowa z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym. Zasilanie, oświetlenie oraz monitoring. 2. Nawierzchnie powinny być wykonane zgodnie z instrukcjami producenta i projektem technicznym opracowanym dla określonego zastosowania. Wykonanie i odbiór urządzeń sportowych na podstawie aprobat technicznych ITB, atestów higienicznych, wymogów p.poż., warunków technicznych stosowania i Polskich Norm. W trakcie realizacji projektu należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. Wszelkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną i polskimi normami. a) Przekrój przez podbudowę: grunt rodzimy nośny dogęszczony przypowierzchniowo wg, normy. piasek średni ID=0,60 o grubości 50,0cm zagęszczony warstwami wg, normy. tłuczeń - kruszywo frakcji 31,5 na 63 grubości 12 cm, kliniec - kruszywo frakcji 0-31,5 grubości 8 cm, warstwa nośna - elastyczna ET - przepuszczalny podkład elastyczny: granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym z lepiszczem poliuretanowym. Grubość całkowita podkładu: 3,5 cm, nawierzchnia poliuretanowa grubości 1,6 cm wg opisu wyżej. odwodnienie liniowe zgodnie z zagospodarowaniem działki. Zaprojektowano krawężniki betonowe 8x30,0cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 o gr.4,0cm wraz z ława betonową z betonu B10 oraz warstwa filtracyjna z piasku, obrzeża z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, pokryte poliuretanem w kolorze płyty boisk. Zaprojektowano odpowiednie spadki w kierunku zieleni-patrz projekt zagospodarowania działki. 3. Boisko do piłki ręcznej i tenisa ziemnego w kolorze zielonym. 4. Boisko do siatkówki i koszykówki, bieżnia na 60 m i skok w dal w kolorze ceglastym. 5. Piłkochwyty- systemowe lakierowane słupy stalowe w fundamencie wraz z tulejami zastrzałami skrajnego słupa, siatki zabezpieczające oraz elementy montażowe niezbędne do zawieszenia siatki. Piłkochwyty winny posiadać certyfikat zgodności z obowiązującą normą PN-EN. a) Konstrukcja: -słupy narożne z profili kwadratowych 100x100x5mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych na kolor zielony z zastrzałami od wysokości do 3,0m z profilu 50x50x5mm. Posadowienie w gruncie w betonowych stopach fundamentowych 50x50x100cm, -słupy przelotowe z profili kwadratowych 80x80x5mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych na kolor zielony. Posadowienie: j.w., rozstaw słupów przyjęto co 2,5 0m. b) Wypełnienie: -siatka stalowa fi 2,8mm powlekana o oczku 35x35mm w kolorze zielonym, mocowanie siatki do konstrukcji za pomocą liny stalowej o fi 6,3mm co 50,0cm. 6. Ogrodzenie. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z cokołem betonowym, w miejsce którego zaprojektowano nowe ogrodzenie. Fundamenty istniejące bez rozbiórki.Zaprojektowano ogrodzenie, przęsła z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym ramach z profili stalowych zamkniętych, słupki między przęsłowe j.w 70x50x2mm kotwione w fundamencie betonowym istniejącym na h=60cm. Cokół projektowany prefabrykowany 25x248x6cm, wbetonowany 4,0cm w nadlewce cokołowej o wysokości h=20cm z betonu B15. Wysokość ogrodzenia całkowita170cm. Rama główna przęsła-profil stalowy zamknięty-30x18x1,5mm Poziome wzmocnienia ramy głównej-płaskownik 20x1mm Wypełnienie przęsła-profil stalowy zamknięty-20x20x1,5mm. Rama montowana poprzez płaskowniki - 50x5mmi śruby-M10 do słupków głównych przęseł. Zaprojektowano bramę wjazdową (17)- o szerokości B=700x160cm jako przesuwna zasilana elektrycznie zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej. Brama wjazdowa z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym. 8. Zasilanie, oświetlenie, monitoring. Projekt obejmuje swoim zakresem budowę oświetlenia boisk szkolnych, zasilenie bramy wjazdowej oraz monitoring na boisku szkolnym. Trasa kabla winna przebiegać zgodnie z załączonym podkładem mapowym. Trasę należy wyznaczyć geodezyjnie. Wykopy pod kabel winny być wykonane ręcznie bez używania sprzętu mechanicznego. Kable należy układać w rowie 0,8x0,4m na 10-cio cm podsypce piaskowej, przysypać 10-cio cm warstwą piasku, a następnie 15-to cm warstwą gruntu rodzimego, przykryć folią ochronną koloru niebieskiego. Zasypać wykop z warstwowym ubijaniem ziemi. a) W miejscach oznaczonych na podkładach mapowych projektuje się montaż: Masztów oświetleniowych aluminiowych o wysokości L=12,5m posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Na masztach przewiduje się montaż wysięgników aluminiowych z zakończeniem ku 100x180 dla trzech projektorów, Lamp parkowych solarnych jednoramiennych o wysokości L=4m posadowionych na fundamentach prefabrykowanych 300x300 ze źródłem światła LED 16W. b) Monitoring na zewnątrz należy zrealizować w oparciu o kamery megapikselowe z obiektywem 3.6 mm lub szerszym 1-3- CMOS, wbudowanym oświetlaczem podczerwieni i mechanicznym filtrem podczerwieni, zamontowane w fabrycznie zintegrowanych obudowach zewnętrznych lub dedykowanych dla kamer IP obudowach z grzałką i oświetlaczem podczerwieni zasilanych napięciem 230V.Obraz z kamer rejestrowany będzie za pomocą rejestratora IP umożliwiającym podłączenie do 16 megapikselowych kamer o maksymalnej rozdzielczości zapisu do 5M. Rejestrator musi umożliwiać instalację minimum dwóch dysków twardych, na potrzeby aktualnie projektowanej instalacji przyjęto instalację jednego dysku twardego o pojemności minimum 3TB. Rejestrator oraz zasilacze sieciowe należy umieścić w szafie rack SK 19 w miejscu wyznaczonym na urządzenia do telewizji przemysłowej w pomieszczeniu xero przy gabinecie wicedyrektora.Zaleca się aby zarówno kamery oraz rejestrator pochodziły od jednego producenta z uwagi na ograniczenia licencyjne oraz współpracę kamer z rejestratorem za pomocą protokołu ONVIF w ograniczonej funkcjonalności. Wszystkie podłączenia i instalację urządzeń należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami oraz dokumentacją techniczno - rozruchową dostarczoną przez producenta systemu. Konfigurację programową (ilość rejestrowanych klatek na s, tryb zapisu itp.) należy uzgodnić z użytkownikiem systemu. 9. Z uwagi na złożoność zadania szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki od 8 do 12 do SIWZ, powyżej wymieniono tylko podstawowe roboty niezbędne do wykonania w ramach zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz poniesie koszty tych zmian..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.11.20 - 45.21.11.20 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00gr) 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. O Włodawa 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie: Wadium na boisko szkolne przy SP2- ZPA.271.22.2016.MJ. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, np. poręczenie, gwarancje w terminie przewidzianym na składanie ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie wielofunkcyjnych boisk sportowych z nawierzchnią poliuretanową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każde (słownie: trzysta tysięcy złotych). UWAGA ! Warunek nie zostaje spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem kilku boisk sportowych o mniejszej wartości, których wartość łącznie wyniosła 300 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U. z 2016 r., poz.290 ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 4) W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca składa w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny że zasoby, które zostaną mu udostępnione przez podmiot trzeci na czas realizacji zamówienia będą realnie pozostawać w jego dyspozycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, może spowodować wydłużenie terminu wykonania zamówienia jedynie w stopniu niezbędnym aby dostosować realizację zamówienia do zmiany przepisów prawnych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac, i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Koszty związane z podwyższoną stawką podatku VAT ponosi Wykonawca .3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zamiana ta wymaga zgody zamawiającego. Zmiana te nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4)Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę terminu umowy w formie aneksu w przypadku:a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych np. kataklizmy, b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, itp.c) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, d) konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych, e) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu itp., f) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy, g) wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych niezależnego od Wykonawcy, h) zamawiający dopuszcza zmianę numeru konta, na które zostaną przelane środki z tytułu wynagrodzenia za roboty objęte niniejszą umową. Inicjatorem zmiany może być wykonawca. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia.Inicjatorem zmian określonych w pkt 4) p.pkt d) może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i może spowodować zmianę terminu wykonania robót.14.5. Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 14.6. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być wykonawca. W przypadku podwykonawców, na których potencjał powoływał się wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wskazać innego podwykonawcę, który posiada wymagany w SIWZ potencjał w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca ujawniony w ofercie. 14.7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą organizacyjną umowy np.zmiana danych teleadresowych. Wykonawca jest jednak zobowiązany niezwłocznie poinformować o takowych zmianach Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wlodawa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.