eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pelikan i Sierakowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Kościan: Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pelikan i Sierakowo
Numer ogłoszenia: 149907 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kościan , ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5121001, faks 065 5120315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pelikan i Sierakowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  Przedmiotem zmówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pelikan i Sierakowo W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie m.in: Rozmiar rzeczowy. - przepompownie                                                    -                  4  szt. - kolektory                 PVC-U  D  200/5,9 mm             -        4 147,0  m - rurociągi tłoczne    PE -SDR 11, D 90 mm - 160 mm     -        2 577,0  m Razem:                                                                           6 724,0 m          - przłącza                   PVC-U   D  160/4,7 mm               -  161/ 1 304,0  szt/m   Szczegółowy zakres planowanych robót zawarty jest w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do  wniesienia wadium w wysokości   50.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -         pieniądzu, -         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -         gwarancjach bankowych; -         gwarancjach ubezpieczeniowych, -         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości            (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek zamawiającego: BS Kościan 08 8666 0004 0106 1997 2000 0006 z dopiskiem Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pelikan i Sierakowo w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty.   Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu dołączany jest do oferty lub deponowany w kasie Urzędu Gminy. W przypadku gdy wykonawca składa odpowiedni dokument w kasie, zobowiązany jest dołączyć do swej oferty kopię tego dokumentu. Zamawiającym (beneficjentem) jest: Gmina Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.  Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują (lub będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie) co najmniej 1 osobą, posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - sieci kanalizacyjnych   b) Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane plegające na budowie kanalizacji sanitarnej lub/i deszczowej - każda o długości sieci nie mniejszej niż 5.000,00 mb (bez przyłączy/przykanalików)   3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają potencjał finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne lub zdolność kredytową, lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.   4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. Ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.   Szczegółowe określenie warunków udziału w postępowaniu (w szczególności dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie) zawarte jest w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnej Informacji z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnych lub/i deszczowych o długości sieci nie mniejszej niż 5.000,00 mb (bez przyłączy/przykanalików) (każda) - wg załączonego wzoru, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 7)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) a) SIWZ )- według załączonego do SIWZ wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane i aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależność do właściwej izby. 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub/i zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.  .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan (pokój nr 13) - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.