eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Tuchola: Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola
Numer ogłoszenia: 149897 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105931 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa: Przebudowie podlegają pomieszczenia technologiczne powiązane z salą przedszkolną Biedronki tj.: pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie magazynowe, łazienka z WC. W wyniku przebudowy zostanie zmieniony układ ścianek działowych, a pomieszczenia łazienki z WC. Pomieszczenia gospodarcze i magazynowe otrzymają nowy kształt. Projektuje się całkowity remont ww. pomieszczeń. W wyniku tej przebudowy powstanie ciąg komunikacyjny o szerokości 150 cm, łączący istniejącą część przedszkola z projektowaną. Rozbudowa: Wybudowanie 3 oddziałów przedszkolnych. Każdy oddział wyposażony zostanie w sale przedszkolną przeznaczoną dla 25 dzieci, pełen węzeł sanitarny, pomieszczenie magazynu podręcznego. Połączenie nowo projektowanej części z istniejącą nastąpi projektowanym węzłem komunikacyjnym o szerokości 150 cm, powstałym w wyniku wykonania robót budowlanych określonych w powyższym podpunkcie Przebudowa. Ponadto w zakres robót budowlanych wchodzi: -przebudowa w skrzydle północno-zachodnim - obejmująca swoim zakresem przestrzeń o wymiarach 4,36m x 3,97m na lewo od wejścia głównego oraz 1 pomieszczenie przylegające do niej, w celu utworzenia szatni spełniającej wymogi dla 75 dzieci. -droga przeciwpożarowa, -wykonanie dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych, -przy głównym wejściu do budynku , -przy wejściu w poziomie piwnicy - od strony północnej - dostęp dla osób niepełnosprawnych do sali polisensorycznej, -remont istniejącej sali polisensorycznej, w ramach tego zadania przewiduje się ułożenie płytek wokół umywalki, wykonanie posadzki z paneli podłogowych położonych na piance, wykonanie nowych powłok malarskich ścian oraz sufitu. Ponadto należy uwzględnić wymianę dwóch grzejników oraz 6 lamp, a także wymianę drzwi w pomieszczeniu. -Remont istniejącej łazienki przy sali Wiewiórek z dostosowaniem jej do potrzeb osób niepełnosprawnych: Zakres robót: -demontaż istniejących powłok ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, -wyburzenie ścianki działowej między miskami ustępowymi, -demontaż istniejących umywalek (5 szt.), misek ustępowych (3 szt.), prysznica (1 szt.), -powiększenie istniejącego otworu drzwiowego, -wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, -wykonanie nowych powłok malarskich z farb emulsyjnych, -montaż nowych misek ustępowych - 2 sztuki - w tym jedna przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych (konieczny montaż poręczy), -montaż nowych umywalek - 4 szt. - w tym jedna przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych (konieczny montaż poręczy), -montaż nowego prysznica, -wymiana istniejących kratek wentylacyjnych. W związku z realizacją niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga, aby ekipa remontowa charakteryzowała się wysoką kulturą osobistą ze względu na prowadzenie prac w budynku użyteczności publicznej. Ponadto zabrania się palenia papierosów na terenie przedszkola oraz niewłaściwego użytkowania urządzeń lub maszyn niezbędnych do wykonania robót. W trakcie wykonywania prac szczególną uwagę należy zwrócić na przebieg istniejących instalacji, stan techniczny poszczególnych elementów, które nie podlegają wymianie lub odnowieniu itp. oraz prawidłowym zabezpieczeniu terenu robót zapewniającym bezpieczeństwo osób odwiedzających i przybywających do przedszkola. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami w mieniu lub na osobie, chyba że szkoda nastąpiła wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przedłożył do zatwierdzenia harmonogram robót. Harmonogram musi uwzględniać, że budynek będzie cały czas użytkowany z wyjątkiem jednomiesięcznego okresu letniego i należy zapewnić do niego dostęp zarówno dzieciom, pracownikom, jak i osobom odwiedzającym. Przed podpisaniem umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywanych prac, który nie będzie zakłócał pracy przedszkola. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego, a Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu powykonawczego wraz ze zgłoszeniem o gotowości zadania do odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1.Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1, 2.Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót (SSTWIOR) - załącznik nr 2, 3.Przedmiary - dokumenty pomocnicze - załącznik nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki: dokumentacja techniczna, SSTWIOR techniczne oraz przedmiary robót - zawarte w załącznikach nr 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z pełnym zakresem robót określonych w przedmiarach i dokonać wyceny oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał kosztorysy ofertowe dla zamówienia i załączył wraz z wypełnionym formularzem oferty (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy opracowany został metodą uproszczoną, sporządzony wg załączonych przedmiarów robót - załącznik nr 3. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wszystkie użyte podczas realizacji robót budowlanych materiały winne być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne materiały Zamawiający uzna te, które odpowiadają parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym z tymi podanymi i opisanymi w dokumentacji oraz nie niższej jakości wykonania. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres przynajmniej 36 miesięcy począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych, nie więcej niż 500 000 zł. Środki pochodzić będą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KWK CONSTRUCTION Sp.z o.o., ul. Produkcyjna 15, 85-792 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 713451,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 771906,19

  • Oferta z najniższą ceną: 771906,19 / Oferta z najwyższą ceną: 817088,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.