eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w miejscowości Żdanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Zamość: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w miejscowości Żdanów
Numer ogłoszenia: 149848 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w miejscowości Żdanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: a) Budowa sieci wodociągowej o łącznej długości : około - 357,5 mb w tym: sieć wodociągowa z rury PE 100 SDR 11 125x11,4 mm około 23 mb sieć wodociągowa z rury PE 100 SDR 11 125x11,4 mm około 87 mb sieć wodociągowa z rury PE 100 SDR 11 125x11,4 mm około 247,5 mb (ww rury - warstwowe z powłoką zewnętrzną odporną na zarysowanie do przewiertów horyzontalnych) b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości: około 107 mb sieci kanalizacyjnej z rury PVC-U 200x5,9 mm około 54,5mb sieci kanalizacyjnej z rury PVC-U 200x5,9 mm około - 25,5mb sieć kanalizacyjna kanał tłoczny z rury PE 80 SDR 11 75x6,8mm około 27 mb i przepompownia ścieków. c) Budowa przyłączy wodociągowych o łącznej długości: około 828 mb (około sztuk 36 ) - przyłącza z rur PE 80 SDR 11 40 x3,7 mm d) Budowa przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości: około 596,5 mb (około sztuk 43) - przyłącza z rur PVC -U 160x4,7mm i 200x5,9 mm Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w załączniku do SIWZ w postaci dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. Do obowiązku Wykonawcy należy zgłoszenie robót budowlanych w zarządach dróg i przygotowanie projektów organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Koszt zajęcia pasa drogowego pokrywa Wykonawca i powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (4 egz.) koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Pasy drogowe dróg w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologi wskazanej przez zarządce drogi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną jak również wodę i poniesie koszty z tym związane. Minimalny okres gwarancji - 36 miesiące od daty odbioru. Maksymalny, punktowany okres gwarancji - 60 miesięcy. Za udzielenie gwarancji 60-miesięcznej i większej Zamawiający przyzna 10 pkt. podczas oceny ofert. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie mniej niż 36 miesiące. Krótszy okres spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 - jako nieodpowiadającej treści SIWZ. b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. - czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 do wartości 40% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 8 do SIWZ); Wykonawca musi wykazać, że wykonał: - 1 robotę w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na kwotę co najmniej 100 000,00 zł i -1 robotę w zakresie sieci wodociągowej z przyłaczami na kwotę co najmniej 100 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu wraz z podaniem sposobu dysponowania nim - zał. nr 9 : 1/ koparka 2/ samochód samowyładowawczy 3/ maszyna do wierceń horyzontalnych 4/ maszyna do wierceń poziomych 5/ spycharka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy z uprawnieniami w branży sanitarnej bez ograniczeń posiadający 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy przy realizacji budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. Nr 6, 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, 2. kosztorys

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdy: - nastąpi zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: a) śmierci, b) rozwiązania stosunku pracy, c) utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d) choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby. Wniosek, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu.- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;- model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie; - nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. - nastąpi konieczność zmiany lub wydłużenia terminu realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia nie spowoduje wzrostu łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia i wzrostu cen jednostkowych poszczególnych usług, określonych w ofercie Wykonawcy, - nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji umowy ze względu na działanie siły wyższej, tj. niezależnego od stron zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego przez wykonawcę dziennika pogody, inne zdarzenia związane z działaniami sił natury, nietypowe dla tego obszaru- nastąpi konieczność skrócenia lub wydłużenia terminów realizacji poszczególnych zamówień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, bez zmiany cen jednostkowych za realizację poszczególnych zamówień. - nastąpi konieczność zmiany projektu, zmiany pozwolenia, zmiana liczby podłączeń lub zakresu prac - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania umowy, - nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania umowy, - nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy. - nastąpi konieczność zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy. - nastąpi konieczność rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy. - nastąpi zmiana nazwy, adresu, numeru konta bankowego, formy organizacyjno-prawnej lub innych danych identyfikacyjnych Wykonawcy. - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany dokonane zostaną za porozumieniem Zamawiającego i Wykonawcy. W zakresie podwykonawstwa: - Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. - Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia podwykonawcy o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. - Jeśli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego opierał się Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, możliwa jest zmiana za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane przez dotychczasowego podwykonawcę podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zamość, ul Peowiaków 92, 22-400 Zamość, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1, otwarcie: 06.07.2015 godz. 10.15, ul. Peowiaków 92, Świetlica UG Zamość, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.