eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Zagospodarowanie obejścia i modernizacja obiektów domu ludowego wsi Głojsce, Zawadka Rymanowska, Trzciana, Iwla, Mszana, Nadole, Cergowa , Olchowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Dukla: Zagospodarowanie obejścia i modernizacja obiektów domu ludowego wsi Głojsce, Zawadka Rymanowska, Trzciana, Iwla, Mszana, Nadole, Cergowa , Olchowiec
Numer ogłoszenia: 149795 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie obejścia i modernizacja obiektów domu ludowego wsi Głojsce, Zawadka Rymanowska, Trzciana, Iwla, Mszana, Nadole, Cergowa , Olchowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie obejścia i modernizacja obiektów domu ludowego wsi Głojsce, Zawadka Rymanowska, Trzciana, Iwla, Mszana, Nadole, Cergowa , Olchowiec. 1. Utwardzenie placu przy DL w Głojscach. 2. Montaż kominka z instalacją nadmuchową w budynku DL w Zawadce Rymanowskiej. 3. Utwardzenie placu przy DL w Trzcianie. 4. Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku DL w Iwli. 5. Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Mszanie. 6. Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Nadolu. 7. Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Cergowej. 8. Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Olchowcu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9, 45.23.32.53-7, 45.11.12.00-0, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.11.12.00-0, 45.22.20.00-9, 45.23.24.52-5, 45.22.20.00-9, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.12.33.10-3, 45.26.12.10-9, 45.26.25.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty. f) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony ściśle w oparciu o przedmiar robót, z tabelę elementów scalonych oraz zestawieniem robocizny , materiałów i sprzętu wg Załącznika Nr 6 do SIWZ - Zał. Nr 5 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu ; d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie realizowane w ramach działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utwardzenie placu przy DL w Głojscach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Utwardzenie placu przy DL w Głojscach: a) wykonanie koryta pod plac manewrowy oraz chodniki - 309,00 m2, b) ułożenie krawężników betonowych - 112,00, c) podbudowa z kruszyw - 309,00 m2, d) ułożenie kostki brukowej betonowej - 309,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9, 45.23.32.53-7, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż kominka z instalacją nadmuchową w budynku DL w Zawadce Rymanowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Montaż kominka z instalacją nadmuchową w budynku DL w Zawadce Rymanowskiej: a) obsadzenie ościeżnic drewnianych - 3 szt., b) tynki wewnętrzne na ościeżach - 15,66 m2, c) obmurowanie i montaż kominka z wkładem - 2 szt., d) wykonanie przewodów kominowych - 12 m, e) wykonanie sklepień pieców - 2 szt., f) schody stalowe z poręcza bez spocznika - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utwardzenie placu przy DL w Trzcianie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Utwardzenie placu przy DL w Trzcianie: a) podbudowa z kruszywa naturalnego 20 cm - 200,00 m2, b) podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm - 200,00 m2, c) krawężniki betonowe 20 x 30cm - 63,00 m, d) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 200,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9, 45.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku DL w Iwli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku DL w Iwli: a) wykopy liniowe w gruncie kat. IV - 62,420 m3, b) izolacja pionowa ścian fundamentowych - 126,06 m2, c) drenaż opaskowy z rur fi110mm - 126,10 m, d) ułożenie krawężnika o wymiarach 20x6cm - 126,100 m, e) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 126,100 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9, 45.23.24.52-5, 45.32.00.00-6, 45.22.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Mszanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Mszanie: a) ocieplenie ścian płytami styropianowymi z wyprawą elewacyjną - 219,64 m2, b) rusztowania zewnętrzne - 244,32 m2, c) parapety z blachy ocynkowanej powlekanej - 4,32 m2, d) montaż instalacji odgromowej na dachu budynku - 1 kpl. e) wykonanie pomiaru skuteczności instalacji odgromowej - 2 pomiary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Nadolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6) Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem DL w Nadolu: a) ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr 5 cm wraz z wyprawą elewacyjną - 626,20 m2, b) parapety zewnętrzne - 11,70 m2, c) rusztowania zewnętrzne - 703,00 m2, d)ocieplenie kominów ponad dachem - 19,20 m2 e)wykonanie instalacji odgromowej - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.12.33.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Cergowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7) Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Cergowej: a) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka obróbek blacharskich - 66,240 m, b) Pokrycie dachu: - pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną - 428,24 m2, - montaż rynien i rur spustowych - 98,00 m, - wykonanie instalacji odgromowej na budynku kpl-1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.12.32.10-9, 45.26.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Olchowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8) Zmiana pokrycia dachu budynku DL w Olchowcu: a) Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych wraz z utylizacją azbestu - 273,00 m2 - wywóz i utylizacja gruzu - 13,65 m3, b) Pokrycie dachu: - pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną - 273,00 m2, - montaż rynien i rur spustowych - 60,00 mb., - obróbki blacharskie - 33,15 m2, - wykonanie instalacji odgromowej - 1 kpl. -pomiar skuteczności instalacji odgromowej pomiar -2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.12.33.10-3, 45.26.12.10-9, 45.26.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.