eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty rozbiórkowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Wrocław: Roboty rozbiórkowe
Numer ogłoszenia: 149778 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty rozbiórkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 6 odrębnych przedmiotów zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 5.000,00 m3 - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 2.3. Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami potwierdzającymi czy robota została wykonana należycie są: - poświadczenie (referencje) lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 2.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz oświadczenia o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.4 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4 Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 1.5 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.). 4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2.8 W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - wg wzoru formularza ofertowego.(w przypadku niezłożeni w ofercie stosownego dokumentu zamawiający uzna iż wykonawca nie zamierza powierzyć części robót podwykonawcą i cały zakres prac wykona samodzielnie). 2.9 Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy PZP, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot 1 Rozbiórka budynku stodoły nr inw. 16300/19/180 zlokalizowanej na działce nr 719/16 obręb Krosnowice gmina Kłodzko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1 Rozbiórka budynku stodoły nr inw. 16300/19/180 zlokalizowanej na działce nr 719/16 obręb Krosnowice gmina Kłodzko wraz z obsługą geodezyjną Przed przystąpieniem do robót wyburzeniowych należy: ogrodzić teren rozbiórki, oznakować teren budowy tablicami informacyjnymi: roboty rozbiórkowe Prace przygotowawcze przed rozbiórką konstrukcji obiektu (rozbiórka istniejących fragmentów instalacji odgromowej, demontaż wrót) wykonywane będą bez użycia sprzętu. W następnej kolejności należy zdemontować drewniane ściany i pokrycie dachu ( papa i deskowanie ) Elementy więźby dachowej demontować w kolejności odwrotnej do montażu. Podczas demontażu zabezpieczyć słupy przed niekontrolowanym przewróceniem. Powyższy sposób rozbiórki obiektu powinien być ścisłe przestrzegany. Rozbiórkę należy prowadzić w sposób zgodny z zasadami statyki tzn. usuwać elementy konstrukcji w takiej kolejności , która nie wpłynie na niekontrolowaną utratę stateczności układu konstrukcyjnego obiektu. Wykaz budynków: Stodoła drewniana nr inw. 16300/19/180, jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, o wymiarach w rzucie: 24,45 m x 13,71 m i wysokości 7,74 m Powierzchnia zabudowy: 335 m2 Powierzchnia użytkowa: 330 m2 Kubatura: 2271 m3 Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot 2 Rozbiórka budynków gospodarczych dawnego folwarku na działce nr 149/15 obręb Pietrzyków gmina Dobromierz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 2 Rozbiórka budynków gospodarczych dawnego folwarku na działce nr 149/15 obręb Pietrzyków gmina Dobromierz wraz z obsługą geodezyjną i zawiadomieniami właściwego organu nadzoru budowlanego oraz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o których mowa w decyzjach organów. Wykaz budynków: Obiekt nr 1 Stodoła- nr inwentarzowy 13139/030/180, powierzchnia zabudowy 677,82 m2, kubatura 3 389,10 m3 wysokość budynku 5,00 m Obiekt nr 2 Budynek gospodarczy- nr inwentarzowy 13121/043/181, powierzchnia zabudowy 225,0 m2, kubatura 697,40 m3 wysokość budynku 3,00 m Obiekt nr 3 Stodoła- nr inwentarzowy 13144/035/180, powierzchnia zabudowy 315,35 m2, kubatura 1 576,75 m3 wysokość budynku 5,00 m Przed przystąpieniem do robót wyburzeniowych należy: ogrodzić teren rozbiórki, oznakować teren budowy tablicami informacyjnymi: roboty rozbiórkowe W zakresie prac znajduje się: burzenie murów z cegły i kamienia, burzenie posadzek młotem wyburzeniowym na koparce, mechaniczne plantowanie i przygotowywanie podłoża spycharkami gąsienicowymi, nawiezienie ziemi urodzajne, rozścielenie humusu, wywóz gruzu, mapa geodezyjna powykonawcza. Zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Zawiadomienie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzonych prac. Materiały z rozbiórki należy wywieść samochodami na miejsca składowania, utylizacji bądź recyklingu. Powyższy sposób rozbiórki obiektu powinien być ścisłe przestrzegany. Rozbiórkę należy prowadzić w sposób zgodny z zasadami statyki tzn. usuwać elementy konstrukcji w takiej kolejności , która nie wpłynie na niekontrolowaną utratę stateczności układu konstrukcyjnego obiektu. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot 3 Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 124/25 obręb Gorzuchów gmina Kłodzko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3 Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 124/25 obręb Gorzuchów gmina Kłodzko wraz z obsługą geodezyjną. Wykaz budynków: Magazyn zbożowy zwarty z oborą górną nr inw. 15722/9/2/136 Budynek usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie drogi gminnej. Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji robót, wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia placu rozbiórki, Ilość kondygnacji nadziemnych 1, niepodpiwniczony. Wysokość budynku w kalenicy dachu - 6,0m. Budynek wyłączony z eksploatacji (samoistna degradacja). Kolejność robót: podstemplowanie i zabezpieczenie elementów grożących utratą stateczności. Demontaż elementów zwisających, zagrażających bezpieczeństwo pracowników. Ościeżnice rozebrać w trakcie rozbiórki ścian. Nie przewiduje się odzysku stolarki drzwiowej. Demontaż pokrycia dachowego. Demontaż deskowania i łat. Demontaż elementów konstrukcji murów po usunięciu obciążeń działających na element poza ciężarem własnym. Obowiązuje zasada realizacji robót rozbiórkowych w kolejności odwrotnej do technologii zastosowanej przy wznoszeniu obiektu. Materiały z rozbiórki należy wywieść samochodami na miejsca składowania, utylizacji bądź recyklingu Powyższy sposób rozbiórki obiektu powinien być ścisłe przestrzegany. Rozbiórkę należy prowadzić w sposób zgodny z zasadami statyki tzn. usuwać elementy konstrukcji w takiej kolejności , która nie wpłynie na niekontrolowaną utratę stateczności układu konstrukcyjnego obiektu Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany, - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot 4 Rozbiórka budynku gospodarczego (kuźni) zlokalizowanego na działce nr 57/34 obręb Sulisławie, gmina Świdnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 4 Rozbiórka budynku gospodarczego (kuźni) zlokalizowanego na działce nr 57/34 obręb Sulisławie, gmina Świdnica wraz z obsługą geodezyjną. Wykaz budynków: Kuźnia, budynek nr 7 nr inw. 14901/026/121 Budynek usytuowany jest w północno-wschodniej części zabudowy wśród istniejących, użytkowanych zabudowań gospodarczych i mieszkalnych. Budynek o wymiarach w rzucie zabudowy ok. 18x7,5 m jest dwukondygnacyjny z częściowo użytkowanym poddaszem ma murowane ściany, stropy nad parterem odcinkowe na belkach stalowych oraz niesymetryczny dwuspadowy dach o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką karpiówką w koronkę Zakres prac: rozebranie pokrycia dachowego z dachówki, rozebranie konstrukcji więźby dachowej ze stolcami, rozebranie podsufitek i belek stropowych, rozebranie murów i słupów, rozebranie kominów, rozebranie stropów, rozebranie konstrukcji schodów, wykucie ościeżnic, wywiezienie gruzu spryzmowanego, transport i utylizacja drewna rozbiórkowego, wywiezienie gruzu spryzmowanego koło budynku oznaczonego nr 9 wg szkicu- odtworzenie zniszczonej w trakcie uporządkowania gruntu części zabezpieczającej budynek tj. ogrodzenie siatką leśną , wywiezienie ziemi spryzmowanej wokół budynku oznaczonego nr 7 i nr 6 wg szkicu. Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji robót, wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia placu rozbiórki. Powyższy sposób rozbiórki obiektu powinien być ścisłe przestrzegany. Rozbiórkę należy prowadzić w sposób zgodny z zasadami statyki tzn. usuwać elementy konstrukcji w takiej kolejności , która nie wpłynie na niekontrolowaną utratę stateczności układu konstrukcyjnego obiektu. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot 5 Rozbiórka budynku gospodarczego (obora nr inw. 026/180) do poziomu 30cm poniżej gruntu oraz wyburzenie zbiornika na gnojówkę, posadowionych na działce nr 1/18 obręb Piszkowice gmina Kłodzko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 5 Rozbiórka budynku gospodarczego (obora nr inw. 026/180) do poziomu 30cm poniżej gruntu oraz wyburzenie zbiornika na gnojówkę, posadowionych na działce nr 1/18 obręb Piszkowice gmina Kłodzko. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych należy opróżnić zbiornik na gnojówkę z zawartości, po wyburzeniu teren nawieźć humusem i wyrównać. Występujący w części budynku azbest należy poddać utylizacji. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Projekt budowlany, - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot 6 Rozbiórka budynku magazynu paliw oraz budynku wagi posadowionych na działce 170/2 obręb Lasowice, gmina Ruja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 6 Rozbiórka budynku magazynu paliw oraz budynku wagi posadowionych na działce 170/2 obręb Lasowice, gmina Ruja Teren po wyburzeniu należy nawieść humusem i wyrównać. Po zakończeniu robót należy wykonać mapę geodezyjna powykonawczą. Zakres robót opisano w dokumentacji obejmującej: - Przedmiar robót, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.