eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Czechowice-Dziedzice: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice
Numer ogłoszenia: 149583 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice są prace związane z koszeniem poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. Powyższe prace zostały podzielone na trzy zadania: ZADANIE 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. ZADANIE 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. ZADANIE 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. Szczegółowy zakres usługi zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. ZADANIE 1: ZADANIE 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie poboczy, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji w okresie trwania umowy obejmuje następujące wielkości: a) pobocza dróg powiatowych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów -Gwarantowany minimalny zakres usługi 6,00 ha -Maksymalny zakres usługi 18,00 ha b) pobocza dróg przeznaczonych do wykaszania bez zbierania pozyskanej biomasy -Gwarantowany minimalny zakres usługi 4,00 ha -Maksymalny zakres usługi 12,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. ZADANIE 2: ZADANIE 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie poboczy, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane oraz koszenie interwencyjne jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji w okresie trwania umowy obejmuje następujące wielkości: - pobocza dróg gminnych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów w tym koszenia interwencyjne -Gwarantowany minimalny zakres usługi 7,00 ha -Maksymalny zakres usługi 18,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. ZADANIE 3: ZADANIE 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie działek gminnych, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane oraz koszenie interwencyjne jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - działki gminne przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów w tym koszenia interwencyjne -Gwarantowany minimalny zakres usługi 9,00 ha -Maksymalny zakres usługi 23,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: - dla ZADANIA 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł), - dla ZADANIA 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset zł), - dla ZADANIA 3 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE 1: Wykonawca musi wykazać, że: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia obejmujące wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej lub kilku usług w jednym sezonie wegetacyjnym, wraz z załączeniem dowodów, że usługa została wykonana/jest wykonywana należycie. Za usługę odpowiadającą charakterem i rodzajem rozumie się wykaszanie poboczy dróg w jednym sezonie wegetacyjnym, tj.: w zakresie min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg. W przypadku usługi wykonywanej jej poświadczenie ma obejmować opinię z zakresu min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego. W przypadku szerszego zakresu wykonanych prac od wskazanego powyżej należy wyodrębnić faktyczną wielkość wymaganej usługi - polegającej na np. wykaszaniu poboczy dróg w jednym sezonie wegetacyjnym w zakresie min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg. Wielkość wymaganej usługi nie może być mniejsza niż 3,0 ha celem spełnienia ww. warunku. W przypadku udziału w przetargu publicznym na wykaszanie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy wymaganych powierzchni dla poszczególnych zadań. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. ZADANIE 2: Wykonawca musi wykazać, że: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia obejmujące wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej lub kilku usług w jednym sezonie wegetacyjnym, wraz z załączeniem dowodów, że usługa została wykonana/jest wykonywana należycie. Za usługę odpowiadającą charakterem i rodzajem rozumie się wykaszanie poboczy dróg w jednym sezonie wegetacyjnym, tj.: w zakresie min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg. W przypadku usługi wykonywanej jej poświadczenie ma obejmować opinię z zakresu min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego. W przypadku szerszego zakresu wykonanych prac od wskazanego powyżej należy wyodrębnić faktyczną wielkość wymaganej usługi - polegającej na np. wykaszaniu poboczy dróg w jednym sezonie wegetacyjnym w zakresie min. 3,0 ha przy jednorazowym wykoszeniu poboczy dróg. Wielkość wymaganej usługi nie może być mniejsza niż 3,0 ha celem spełnienia ww. warunku. W przypadku udziału w przetargu publicznym na wykaszanie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy wymaganych powierzchni dla poszczególnych zadań. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. ZADANIE 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE 1: Wykonawca musi wykazać, że: Dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia następującym sprzętem: - min. 2 szt. kosiarki bijakowej na wysięgniku, - min. 3 szt. kos spalinowych, - min. 1 szt. pojazdu do wywozu odpadów. W przypadku udziału w przetargu publicznym na wykaszanie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. ZADANIE 2: Wykonawca musi wykazać, że: Dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia następującym sprzętem: - min. 1 szt. kosiarki bijakowej na wysięgniku, - min. 3 szt. kos spalinowych, - min. 1 szt. pojazdu do wywozu odpadów. W przypadku udziału w przetargu publicznym na wykaszanie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. ZADANIE 3: Wykonawca musi wykazać, że: Dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia następującym sprzętem: - min. 2 szt. kosiarek spalinowych, - min. 3 szt. kos spalinowych, - min. 1 szt. pojazdu do wywozu odpadów. W przypadku udziału w przetargu publicznym na wykaszanie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ: - dla ZADANIA 1 - załącznik nr 1a do SIWZ, - dla ZADANIA 2 - załącznik nr 1b do SIWZ, - dla ZADANIA 3 - załącznik nr 1c do SIWZ. 2. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dla ZADANIA 1, 2, 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dla ZADANIA 1, 2, 3 (załączyć jeżeli dotyczy), 4. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu - kopii dokumentu gwarancji wadialnej - dla ZADANIA 1, 2, 3, 5. formularz cenowy (wypełniony zgodnie z działem XIV SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny): - dla ZADANIA 1 - załącznik nr 8a do SIWZ, - dla ZADANIA 2 - załącznik nr 8b do SIWZ, - dla ZADANIE 3 - załącznik nr 8c do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin realizacji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym: - dla ZADANIA 1 - załącznik nr 9a do SIWZ, - dla ZADANIA 2 - załącznik nr 9b do SIWZ, - dla ZADANIA 3 - załącznik nr 9c do SIWZ. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, w tym między innymi: a) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. 3. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT za usługę objętą przedmiotem zamówienia - zmianie ulega wynagrodzenie brutto; b) zmiany obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową (w tym również długotrwałe opady deszczu występujące nieprzerwanie w sposób ciągły powyżej 4 dni), niezależną od Strony, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania siły wyższej; d) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany zakresu prac powierzonego podwykonawcy - w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, pokój 408 (III Piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, Biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: ZADANIE 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie poboczy, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji w okresie trwania umowy obejmuje następujące wielkości: a) pobocza dróg powiatowych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów -Gwarantowany minimalny zakres usługi 6,00 ha -Maksymalny zakres usługi 18,00 ha b) pobocza dróg przeznaczonych do wykaszania bez zbierania pozyskanej biomasy -Gwarantowany minimalny zakres usługi 4,00 ha -Maksymalny zakres usługi 12,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: ZADANIE 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie poboczy, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane oraz koszenie interwencyjne jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji w okresie trwania umowy obejmuje następujące wielkości: - pobocza dróg gminnych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów w tym koszenia interwencyjne -Gwarantowany minimalny zakres usługi 7,00 ha -Maksymalny zakres usługi 18,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: ZADANIE 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. - koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: wykoszenie działek gminnych, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zamawiający przewiduje jedno koszenie bezpośrednio po zawarciu umowy natomiast drugie koszenie, które może lecz nie musi być realizowane oraz koszenie interwencyjne jest zależne od wzrostu traw oraz potrzeb Zamawiającego. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - działki gminne przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów w tym koszenia interwencyjne -Gwarantowany minimalny zakres usługi 9,00 ha -Maksymalny zakres usługi 23,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). 5. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.