eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sabnie › Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Sabnie: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Numer ogłoszenia: 149545 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sabnie , ul. Główna 73, 08-331 Sabnie, woj. mazowieckie, tel. 025 787 41 90, faks 025 787 42 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego. 2. Samochód ratowniczo-gaśniczy powinien posiadać świadectwo dopuszczenia na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) na samochód specjalny oraz powinien spełniać następujące wymagania: PODWOZIE Z KABINĄ: 1) Silnik wysokoprężny o mocy (KM): min. 245; Norma spalania: min. Euro5; 2) Skrzynia biegów: manualna; minimum 8 biegów do przodu; 3) Dopuszczalna masa całkowita: do 16 000 kg; 4) Zawieszenie osi przedniej i tylnej: resory i amortyzatory; 5) Napęd stały 4x4; opony pojedyncze terenowo-szosowe, prześwit min 385 mm, reduktor, blokada mostów 6) Rok produkcji: minimum 2015, fabrycznie nowy. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy, zarejestrowany, nieużywany. 7) Układ przeciwblokujący z ABS; 8) Kabina zintegrowana, jednomodułowa, czterodrzwiowa; 9) Kabina 6-miejscowa w układzie miejsc: 1+1+4; 10) Kabina wykonana z materiałów odpornych na korozję; 11) Przedział osobowy wyposażony w fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa zintegrowane z systemem przewożenia 4 aparatów oddechowych i różnych typów butli; fotel kierowcy pneumatyczny; 12) Niezależne ogrzewanie postojowe silnika oraz kabiny kierowcy; 13) Schowek pod siedzeniem w tylnej części kabiny; 14) Kabina, zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000; 15) Maksymalna wysokość całkowita pojazdu: 3350 mm; 16) Zewnętrzne gniazdo do ładowania akumulatorów oraz pompowania powietrza. 17) Pojazd wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne umożliwiające podawanie komunikatów słownych w tym za pomocą radiotelefonu. 18) W kabinie kierowcy zamontowany: - radiotelefon samochodowy przewoźny (dostarcza zamawiający!), - radio z odtwarzaczem, - 2 latarki z ładowarkami samochodowymi (dostarcza zamawiający!), - 2 ładowarki samochodowe radiotelefonów przenośnych nasobnych (dostarcza zamawiający!), - Dodatkowa półka dł.150 cm na obuwie i hełmy, wieszak na ubrania za fotelem kierowcy i dowódcy, - klimatyzację automatyczną, - Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewnia możliwość wyjazdu w ciągu 60 s od chwili uruchomienia silnika samochodu, 19) Pojazd wyposażony w zaczep do holowania z przodu pojazdu. 20) Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy z tyłu pojazdu do holowania przyczep o masie do 3,5tony. 21) Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. 22) Kamerą cofania. ZABUDOWA POŻARNICZA: 1) Konstrukcja nośna zabudowy i poszycie z aluminium; 2) Dach w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym wyposażony w skrzynkę narzędziową i relingi. 3) Drabinka do wejścia na dach, składana, zamontowana na tylnej ścianie zabudowy. Szczeble drabinki antypoślizgowe. - zamontowanie uchwytów na drabinę nasadkową, lance gaśnicze i inny sprzęt (dostarcza zamawiający!) 4) Oświetlenie: - belka świetlna zamontowana na dachu kabiny; podświetlany biały panel z napisem STRAŻ, zabezpieczona przed uszkodzeniem metalową siatką; - lampy sygnalizacyjne niebieskie, dwie z tyłu pojazdu, dwie z przodu; dwie z prawej strony zabudowy, dwie z lewej strony zabudowy: - Z tyłu pojazdu fala świetlna - kolor pomarańczowy - maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie z najaśnicami, obracany, 2 x 1000 W, halogen z czujnikiem wysunięcia; podłączony do agregatu prądotwórczego o mocy min. 2,0 kW ze stabilizacją napięcia. Sterowanie masztu z panelu sterowniczego i pilota. - szperacz pogorzeliskowy oraz 4 lampy halogen; - boczne światło LED doświetlające pole pracy włączane z kabiny i przedziału autopompy; - obrysówki, - podświetlanie schodów; - oświetlenie skrytek LED, - oświetlenie powierzchni dachu, -indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy; 5) Zbiornik wody: - o pojemności min. 2500 l; wykonany z materiałów odpornych na korozję, - wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiający jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy; - posiada: właz rewizyjny, grodzie zabezpieczające/falochrony/, układ do napełniania geodezyjnego i hydrantowego, układ do napełniania, układ przelewowy, dwie nasady 75 z zaworem kulowym, automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przez przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną; 6) Zbiornik środka pianotwórczego: - o pojemności min. 10% zbiornika na wodę; - wykonany z materiałów odpornych na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów; - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 7) Autopompa: - zlokalizowana z tyłu pojazdu; - dwuzakresowa o wydajności min. 2000 l/min. przy ciśnieniu min. 8 bar i wydajności min. 250 l/min. przy ciśnieniu min. 40 bar; - ogrzewanie przedziału pompy skutecznie zabezpieczające układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temp. do -25oC; - przedział autopompy izolowany podwójną blachą z warstwą ocieplającą min. 30 mm (podłoga); 8) Działko o wydajności min. 800-3200 l/min. zamontowana na dachu zabudowy. 9) W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu - wyłącznik silnika pojazdu - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika - miernik prędkości obrotowej wału pompy - licznik motogodzin pracy autopompy - kontrolka włączenia autopompy - włącznik/wyłącznik oświetlenia zewnętrznego (pola pracy) - wyposażenie w system sterowania umożliwiający regulację ciśnienia pracy, automatyczne lub ręczne dozowanie środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy; - zamontowany głośnik z mikrofonem radiotelefonu. 10) Linia szybkiego natarcia umieszczona na zwijadle o długości węża min. 60 m z prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. 11) Skrytki na sprzęt i wyposażenie: - zamykane żaluzjami odpornych na korozję wodno i pyłoszczelnymi; - żaluzje wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków; - w kabinie sygnalizacja otwarcia skrytek i podestów, - oświetlenie LED skrytek włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytek, - konstrukcja zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza; - wentylowane skrytki; - półki sprzętowe z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek - w zależności od potrzeb użytkownika; - dwie półki na sprzęt z wysuwanymi tacami, - uchwyty i klamki tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach; - zamontowany sprzęt w skrytkach (sprzęt dostarcza zamawiający!) 12) Agregat prądotwórczy min. 2,0 kW 230V ze stabilizacją napięcia (dostarcza zamawiający); 13) Układ zraszaczy składający się z minimum 6 zraszaczy podwozia. 14) Z przodu pojazdu gotowa płyta do montażu wyciągarki elektrycznej o sile uciągu min. 8 ton, wciągarkę dostarcza zamawiający, montaż po stronie wykonawcy. POZOSTAŁE: 1) Dodatkowe wyposażenie: 1 klin; klucz do kół; gaśnica; apteczka; trójkąt ostrzegawczy; koło zapasowe luzem z zestawem narzędzi z podnośnikiem; 2) Oznakowanie pojazdu: wykonanie napisów na drzwiach kierowcy: OSP SABNIE + logo oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami (numer wskazuje zamawiający); 3) Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi pojazdu; 4) Kolory samochodu: - elementy podwozia: czarne lub ciemno szare, - błotniki przednie, tylne i zderzaki: białe, - kabina, zabudowa: czerwony RAL 3000, - żaluzje skrytek: naturalny kolor aluminium. 5) Minimum 24-miesięczny okres gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony z pełną dokumentacją umożliwiającą jego zarejestrowanie i użytkowanie, a mianowicie należy przedłożyć: a. instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu i sprzętu (wyposażenia) w języku polskim - po 2 szt., b. książkę gwarancyjną dla pojazdu (wyposażenia) w języku polskim, z zapisami zgodnymi z postanowieniami niniejszej umowy - 1 szt., c. świadectwo dopuszczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z późń. zm.). - szt. 1 (ksero kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) dla przedmiotu niniejszej umowy, d. dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu jako samochód specjalny, e. wykaz dostarczonego sprzętu (wyposażenia), stanowiącego wyposażenie pojazdu, f. wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu, g. gwarancję na sprzęt. 4. Wykonawca na własny koszt dokona prezentacji i przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29-07-2016r. do godz. 09:40 wnieść wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej a) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Gminy Sabnie Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Sabnie Nr 61 9221 0000 0030 0113 2000 0050, z dopiskiem: Wadium: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego. b) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli, w podanym w pkt 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. c) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii Bankowego dowodu wpłaty / przelewu wadium w formie pieniężnej, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt b). Zaleca się wniesienie wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze a) Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert, w godzinach od 7:45 do 15:45, do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. b) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt a). 5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 6. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz (jeśli dotyczy) wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj. : a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz wykonawca wykaże wykonanie głównych dostaw (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy polegającej na dostarczeniu samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto - wzór Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

świadectwo dopuszczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z późń. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sabnie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sabnie 08-331 Sabnie ul. Główna 73 pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sabnie 08-331 Sabnie ul. Główna 73 pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.