eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Zgierz: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 149386 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162239 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części 2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Część 1: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu elektrochirurgicznego- obejmuje 1 urządzenie, Część 2: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu do badań urodynamicznych- obejmuje 1 urządzenie, Część 3: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatów do znieczulenia ogólnego- obejmuje 2 urządzenia, Część 4: Przeglądy, naprawy/diagnostyka skanerów, drukarki RTG - obejmuje 3 urządzenia, Część 5: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatów EKG - obejmuje 2 urządzenia, Część 6: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kardiomonitorów- obejmuje 2 urządzenia, Część 7: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kardiostymulatorów - obejmuje 2 urządzenia, Część 8: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lóżek szpitalnych- obejmuje 4 urządzenia, Część 9: Przeglądy, naprawy/diagnostyka respiratorów- obejmuje 2 urządzenia, Część 10: Przeglądy, naprawy/diagnostyka analizatora RKZ- obejmuje 1 urządzenie, Część 11: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG- obejmuje 1 urządzenie, Część 12: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG - obejmuje 1 urządzenie, Część 13: Przeglądy, naprawy/diagnostyka stołów operacyjnych- obejmuje 2 urządzenia, Część 14: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG- obejmuje 1 urządzenie, Część 15: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu histeroskopowego - obejmuje 1 urządzenie, Część 16: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG- obejmuje 1 urządzenie, Część 17: Przeglądy, naprawy/diagnostyka myjni endoskopowej- obejmuje 1 urządzenie, Część 18: Przeglądy, naprawy/diagnostyka myjni endoskopów- obejmuje 3 urządzenia, Część 19: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów- obejmuje 7 urządzeń, Część 20: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów operacyjnych- obejmuje 2 urządzenia, Część 21: Przeglądy, naprawy/diagnostyka sterylizatora - obejmuje 1 urządzenie, Część 22: Przeglądy, naprawy/diagnostyka systemu nebulacji - obejmuje 1 urządzenie, Część 23: Przeglądy, naprawy/diagnostyka tomografu komputerowego - obejmuje 1 urządzenie, Część 24: Przeglądy, naprawy/diagnostyka toru wizyjnego - obejmuje 1 urządzenie, Część 25: Przeglądy, naprawy/diagnostyka ultratomu- obejmuje 1 urządzenie, Część 26: Przeglądy, naprawy/diagnostyka ureteroskopu- obejmuje 1 urządzenie, Część 27: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG - obejmuje 1 urządzenie, Część 28: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wiertarki - obejmuje 1 urządzenie, Część 29: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki - obejmuje 1 urządzenie, Część 30: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do ogrzewania pacjenta- obejmuje 1 urządzenie, Część 31: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do podciśnieniowej terapii ran - obejmuje 1 urządzenie, Część 32: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do zabiegów artroskopowych - obejmuje 1 urządzenie, Część 33: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu endoskopowego - obejmuje 1 urządzenie. Zamówienie poniżej 209 tys. euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. Jawna, Ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3148,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3148,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Część 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA SP. Z O.O., UL. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3376,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,45

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,45 / Oferta z najwyższą ceną: 4400,45

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: Część 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIKOL SYSTEMS Sp. z o.o., Ul. Drewsa 3, 61-606 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14405,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.