eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › A. Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów; B. Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła; C. Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku; D. Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle; E. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Zagnańsk: A. Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów; B. Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła; C. Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku; D. Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle; E. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka.
Numer ogłoszenia: 149270 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A. Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów; B. Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła; C. Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku; D. Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle; E. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów - budowa sieci wodociągowej PE O 125 o długości 62m; B. Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 O 125 mm o długości 147,50m; C. Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 O 125 mm o długości 201 m; budowa kanału sanitarnego z rur PVC O 200 mm SN 8 o długości 188 m; D. Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 O125 mm o długości 76 m; E. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka - budowa kanałów grawitacyjnych DN 200 mm z rur PVC-U o długości 128,9 m na odcinku od studni S2 do studni S6. Uwaga: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ: a). Projekcie wykonawczym; b). Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c). Przedmiarze robót. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy i dodatkowy. - Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przeznaczonym pod roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. - Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wytyczeniem trasy sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego oraz wszystkie koszty związane z odbiorami inwestycji między innymi: kamerowanie, koszty próby szczelności, badania bakteriologiczne. -Wykonania inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanej infrastruktury (po 2 kpl. dla każdego zadania), kosztorys powykonawczy oraz kosztorys różnicowy, które należy przedstawić przy odbiorze końcowym robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania A - 300,00 zł. Dla zadania B - 600,00 zł. Dla zadania C - 1 600,00 zł. Dla zadania D - 340,00 zł. Dla zadania E - 600,00 zł. Wadium może być wpłacone łącznie na kilka zadań w sumarycznej kwocie z poszczególnych zadań (np. Zadanie A, Zadanie B i Zadanie D: kwota wadium 1 240,00 zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał należycie: Zadanie A co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości min. 15 000,00 zł. Zadanie B co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości min. 30 000,00 zł. Zadanie C co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości min. 80 000,00 zł. Zadanie D co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości min. 17 000,00 zł. Zadanie E co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości min. 30 000,00 zł. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań przedmiotu zamówienia, wówczas musi spełnić powyższy warunek sumując minimalne wartości poszczególnych zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Zadanie A - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych. Zadanie B - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych. Zadanie C - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych. Zadanie D - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych. Zadanie E - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wykazać się tą samą osobą do więcej niż jednego zadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż: dla Zadania A - 15.000,00 zł; dla zadania B - 30 000,00 zł; dla Zadania C - 80 000,00 zł; dla Zadania D - 17 000,00 zł; dla Zadania E - 30 000,00 zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania A - 15.000,00 zł; dla zadania B - 30 000,00 zł; dla Zadania C - 80 000,00 zł; dla Zadania D - 17 000,00 zł; dla Zadania E - 30 000,00 zł. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań, musi spełnić powyższy warunek oddzielnie dla każdego ze składanych zadań. (np. dla wszystkich zadań polisa wynosi min. 172 000,00 z, informacja z banku min. 172 000,00 zł.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.4 2) Ponadto należy przedłożyć dokumenty: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Zagnańsk ul. Spacerowa 8, w Biurze Obsługi Interesanta (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Powyższe zadanie inwestycyjne może zostać zakwalifikowane do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego lub Programu Rozwoju obszarów Wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w msc. Samsonów - budowa sieci wodociągowej PE O 125 o długości 62m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w msc. Siodła - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 O 125 mm o długości 147,50m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: C. Budowa wodociągu oraz kanału sanitarnego przy ul. Wrzosowej w Zagnańsku - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 O 125 mm o długości 201 m; budowa kanału sanitarnego z rur PVC O 200 mm SN 8 o długości 188 m;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.13.20-0, 45.23.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wodociągu w msc. Tumlin-Węgle - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 O125 mm o długości 76 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Gruszka - budowa kanałów grawitacyjnych DN 200 mm z rur PVC-U o długości 128,9 m na odcinku od studni S2 do studni S6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.