eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Szaflary: Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary
Numer ogłoszenia: 149243 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, faks 018 2754977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą : Część I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (w obie strony) uczniów do szkół oraz inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy. OPIS TRAS I trasa - dowóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Targu: Maruszyna > Skrzypne > Bańska Niżna > Szaflary > Zaskale > Nowy Targ (SOSW Nr1, OREW) > Maruszyna Długość trasy ok. 43 km x ok. 40 kursów (w obie strony, tj. 20 kursów w jedną stronę i 20 kursów powrotnych w drugą stronę) II trasa - dowóz uczniów z Boru do Gimnazjum w Szaflarach: Szaflary (szkoła) > Bór (szkoła) > Szaflary (szkoła) Długość trasy ok. 6,2 km x ok. 40 kursów (w obie strony, tj. 20 kursów w jedną stronę i 20 kursów powrotnych w drugą stronę) III trasa - dowóz uczniów z Maruszyny Górnej do Szkoły w Maruszynie Dolnej (zajęcia na sali gimnastycznej). Maruszyna Górna (szkoła) > Maruszyna Dolna (szkoła)> Maruszyna Górna (szkoła) Długość trasy ok. 3,2 km x ok. 48 kursów (w obie strony, tj. 24 kursy w jedną stronę i 24 kursy powrotne w drugą stronę) IV trasa - transport osób na trasach określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary. V trasa - dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do Szkół na terenie Gminy Szaflary. Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osób w grupach powyżej 40-to osobowych. 2. Transport osób odbywać się będzie AUTOKARAMI na zlecenie Urzędu Gminy Szaflary lub innych jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą : - transport osób na trasach krajowych i zagranicznych określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary. 4. Wykonawca który wygra przetarg, zobowiązany jest zapewnić każdej osobie korzystającej z usługi miejsce siedzące i opiekę nad nią w trakcie realizacji usługi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie transportu drogowego osób - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego osób,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług w zakresie transportu osób odpowiadającemu zakresowi usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tak dla: Części I - regularny transport osób na określonych trasach np. w roku szkolnym minimum przez 12 miesięcy i Części II - wycieczki krajowe i zagraniczne, przewóz większej ilości osób powyżej 40-osób, itp. oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie potencjału technicznego - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla Części I - dysponują lub mogą dysponować min. 4 sprawnymi samochodami do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu dla Części II - dysponują lub mogą dysponować min. 3 sprawnymi AUTOKARAMI do przewozu osób w ilości powyżej 40 osób dopuszczonymi do ruchu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla Części I - dysponują lub mogą dysponować min. 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodami przewożącymi osoby, dla Części II - dysponują lub mogą dysponować min. 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania AUTOKARAMI przewożącymi powyżej 40-osób,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej - opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejsza niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach : a) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. c) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. f) w przypadku obniżki cen paliw Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen za zgodą obydwóch stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34 - 424 Szaflary, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34 - 424 Szaflary, w sekretariacie, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.