eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Postępowanie na zawarcie umowy ramowej, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) dotyczącymi przetargu nieograniczonego na realizację zamówień publicznych w zakresie prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków jako podwykonawca Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Czarne: Postępowanie na zawarcie umowy ramowej, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) dotyczącymi przetargu nieograniczonego na realizację zamówień publicznych w zakresie prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków jako podwykonawca Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 149241 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego
V zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pigbzamowieniapubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na zawarcie umowy ramowej, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) dotyczącymi przetargu nieograniczonego na realizację zamówień publicznych w zakresie prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków jako podwykonawca Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot umowy ramowej obejmuje w zakresie projektowania : 1) przedstawienie koncepcji projektowej, 2) Wykonanie dokumentacji projektowej 3) Wykonanie Projektu budowlanego wszystkich branż wraz z informacją tyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) Wykonanie Projektów wykonawczych wszystkich branż ( w tym projek-tów specjalistycznych ) których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania w tym wykonania badań konserwatorskich i architektonicznych jeżeli będzie to konieczne lub wymagane ), 5) Wykonanie Przedmiarów robót (kosztorys ślepy) , 6) Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowla-nych dla zakresu robót objętego przedmiotem postępowania wyko-nawczego, 7) Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) kon-cepcja, dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie dwg, pdf, doc, 8) Zestawienie materiałów; 9) Wykonanie przedmiarów robót w formacie ath oraz pdf. 10) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót obję-tych zamówieniem; 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyj-ną, opisami zabezpieczeń fizycznych sprzętu, terminami przeglądów. 12) Sprawowanie nadzoru autorskiego; 13) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwoleń właściwych konserwatorów zabytków - jeżeli dotyczy; 14) Sporządzenie inwentaryzacji budynku lub budowli. 3.2. Przedmiot umowy ramowej w zakresie wykonania robót budowlanych nakłada na Wykonawcę następujące obowiązki : 1) wykonywanie robót i prac z należytą starannością, przestrzegając przepisów prawa budowlanego, bhp i ppoż. obowiązujących w miejscu jego realizacji, w szczególności zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz przedmiarem robót dostarczonym przez Zamawiającego, jak również decyzjami i pozwoleniami konserwatora zabytków, 2) stosowanie materiałów spełniających warunki wymagane przepisami określającymi zasady ich stosowania (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, a także ustawy o ochronie zabytków oraz materiałów dopuszczonych do stosowania przez konserwatora zabytków 3) Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji i zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami sztuką budowlaną i przepisami ustawy o ochronie zabytków. 4) ponoszenia odpowiedzialności za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia, szkody wyrządzone w mieniu oraz osobom fizycznym znajdującym się w miejscu realizacji umowy o udzielenie zamówienia przez osoby zatrudnione do wykonywania przedmiotu umowy, 5) przed rozpoczęciem realizacji umowy wykonawczej - zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania oraz odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 6) ponoszenia kosztów eksploatacji i opomiarowania pobieranych mediów - jeżeli dotyczy 7) przed rozpoczęciem realizacji zlecenia opracowania planu zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodnienia go z Zamawiającym - jeżeli obowiązuje , 8) zorganizowania terenu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz wykazania szczególnej dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, 10) zapewnienia nadzoru nad realizacją robót przez kierownika budowy (robót) - osobę legitymującą się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego oraz uprawnieniami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 37 ustawy o ochronie zabytków, 11) zapewnienie dozoru ppoż w czasie wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu, 12) okazywania na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wszelkich dokumentów dotyczące realizowanego zadania, 13) zgłaszania inspektorowi nadzoru lub Zamawiającemu do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające, 14) zgłaszania robót objętych zleceniem do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru (w tym także końcowego odbioru całego obiektu oraz odbioru pogwarancyjnego całego obiektu), 15) doprowadzenia do należytego stanu i porządku teren budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 16) przyjęcia na podstawie protokołu odbioru materiałów powierzonych przez Zamawiającego i przechowywania ich z należytą starannością oraz przedstawienia wyliczenie zużycia powierzonych materiałów- jeżeli zaistnieją takie okoliczności w trakcie realizacji robót, 17) wywozić na bieżąco śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie, na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. 18) w przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), 19) wykonanie badań konserwatorskich i architektonicznych w sytuacji, gdy badania takie będą wymagane. 3.3. Zaleca się, aby Wykonawcy na etapie postępowania wykonawczego przeprowadził szczegółową wizję lokalną w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy o udzielenie za-mówienia publicznego. 3.4. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji. 3.5. Zamawiający będzie wymagał na etapie postępowania wykonawczego od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na następujące okresy gwarancyjne: 1) minimum 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowla-ne i prace restauratorskie, konserwacyjne, 2) minimum 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi na materiały wykorzystane do wykonania robót budowlanych i prac restauratorskich i konserwatorskich. 3.6. W wykonaniu robót i prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie na umowę ramową Wykonawcy oraz osoby posiadające uprawnienia wynikają-ce z przepisów wydanych na podstawie art. 37 ustawy o ochronie zabytków. Zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień. 3.7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców. 3.8. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie (Załącznik A do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.9. Zamawiający zastrzega, iż szczegółowe wymagania Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia wykonawczego, będą określane na etapie postępowania wykonawczego. 3.10. Zamawiający przed zleceniem wykonawczym zapewni we współpracy z Inwestorem lub Użytkownikiem dostęp do obiektów będących przedmiotem zamówienia wykonawczego, na czas niezbędny do zapoznania się z nimi. 3.17. Wykonawca zapozna się z warunkami, w których będzie realizował przedmiot umowy i z tego tytułu nie będzie domagał się żadnych dodatków do ustalonego sposobu wynagrodzenia. 3.18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył budowę na czas trwania robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument ubezpieczenia (umowę ubezpieczenia lub polisę) budowy po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy. Jeśli Wykonawca opóźni się w dostarczeniu umów ubezpieczenia i polis, także przekazanie placu budowy opóźni się w stosunku do terminu określonego w umowie, przy zachowanym zgodnie z umową terminie zakończenia robót. W przypadku, gdy wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową o wartości nie niższej niż 1 000 000 zł - nie jest wymagane dodatkowe ubezpieczenie budowy. 3.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zobowiązania wykonawcy do zatrudnienia przy realizacji umowy wykonawczej osób defaworyzowanych, a w szczególności osadzonych. 3.20. Zamawiający wymaga, aby wartość dokumentacji projektowej oraz powykonawczej wraz z przeniesieniem praw autorskich do tych dokumentacji nie może wynosić więcej niż 10% wartości zlecenia jednostkowego. 3.21. Zamawiający wymaga, by Wykonawca kalkulując ceny ustalił jednakowe wskaźniki kosztów pośrednich i zysku dla robocizny i pracy sprzętu oraz, by wskaźnik narzutu kosztów nie był wyższy niż 75%, zaś wskaźnik narzutu zysku nie przekraczał 15%, a cena roboczogodziny w postępowaniu jednostkowym nie będzie przekraczała maksymalnej ceny wskazanej w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) w zakresie wykonania projektów konserwatorskich, restauratorskich i architektonicznych obejmujących badania konserwatorskie i- lub architektoniczne przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował , a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 dokumentacje projektowe dotyczące wykonania projektów konserwatorskich i/lub restauratorskich i/lub architektonicznych obejmujących wykonanie badań konserwatorskich i/lub badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ. - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 2) w zakresie robót budowlanych prac konserwatorskich i restaurator-skich: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświad-czenia, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych prowadzonych w zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, których częścią były prace restauratorskie i/lub konserwatorskie o wartości brutto nie niższej niż 1 000 0000 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumen-tów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru) W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ. - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje wymagane przepisami o ochronie zabytków, tj. dysponuje co najmniej po 1 osobą spełniającą wymagania określone w §§ 22, 24 i 25 oraz § 26 a) przy uwzględnieniu § 31 rozporządzenia Ministra Kultury Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 z późn. zm.) i - lub spełniającej wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37d ust. 1 albo art. 37e ust. 1. ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz.U. z 2014 r. poz.1446 z późn. zm.) w brzmieniu nadanym z dniem 30 listopada 2015 r. przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów ( Dz.U. 2015 r. poz.1505).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 10
  • 3 - termin przedłożenia dokumentacji projektowej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ustalone w umowie ramowej składniki cenotwórcze tj. stawka netto roboczogodziny z doliczonym podatkiem VAT, może być waloryzowana nie częściej, niż raz w roku. Wykonawca w celu waloryzacji składników cenotwórczych , może złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę stawek określonych w umowie ramowej, określając wysokość stawki, nie później niż na 10 dni przed upływem terminu waloryzacji.. Zamawiający po przeanalizowaniu wniosku ustali współczynnik obowiązujący na dany kwartał i zawrze z Wykonawcą stosowny aneks do niniejszej umowy. Współczynnik będzie obliczony w następujący sposób: X na Y to równa się A A - wyliczony współczynnik zaokrąglony do trzech miejsc po przecinku. X - składnik zaoferowany w dniu otwarcia oferty Y- odpowiedni średni składnik opublikowany w Informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego -SEKOCENBUD- , przy czym dla stawki robocizny zostanie przyjęty średnia stawka robocizny kosztorysowej w robotach ogólnobudowlanych-remontowych dla danego województwa 5. Współczynnik obliczony w sposób wskazany w ust.5, będzie wyłączną podstawą do obliczania nowych składników cenotwórczych w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia i nie będzie podlegał waloryzacji przez cały okres obowiązywania tej umowy. 6. Wysokość nowego składnika nie może przekroczyć iloczynu aktualnego na dzień zmiany cen odpowiedniego składnika opublikowanego w Informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego SEKOCENBUD i ustalonego stałego współczynnika A.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.