eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryn › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Ryn: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 148975 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91355 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4293970, faks 087 4218034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) ogólna kwota kredytu: 3 438 000,00 zł; b) Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przelanie środków w transzach na wniosek Gminy Ryn złożony 7 dni przed jego uruchomieniem, najpóźniej do 30 listopada 2012 r. na rachunek bieżący gminy Ryn -MBS Giżycko/O Ryn 61 9343 1015 1300 0130 2000 0010 Kredyt ma zostać przeznaczony na realizację zadań inwestycyjnych pn.: 1. Budowa wodociągu i kanalizacji w obrębie w miejscowości Ryn, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki - 1 938 000,00 zł. 2. Budowa ekologicznych mini przystani żeglarskich wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego - Gmina Ryn - 1 500 000,00 zł. b) Zaciągnięty kredyt podlega spłacie rocznie: 2013 r. - 492 000,00 zł; 2014 r. - 492 000,00 zł; 2015 r. - 492 000,00 zł; 2016 r. - 492 000,00 zł; 2017 r. - 492 000,00 zł; 2018 r. - 492 000,00 zł; 2019 r. - 486 000,00 zł w ratach miesięcznych, począwszy od 01.01.2013r. i będzie spłacony nie później niż do 31.12.2019r. c) Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni), a miesiąc rzeczywistą ilość dni. d) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce średni WIBOR 1M wg stanu na dzień 30.03.2012r. - 4,72% plus stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. e) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo: - wcześniejszej spłaty kwoty kredytu. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, - zmiany terminów spłat rat kredytu, g) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższych możliwości Wykonawca nie naliczy z tego tytułu dodatkowych kosztów. h) Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja, marża oraz oprocentowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A. Warmińsko-Mazurskie Centrum Korporacyjne, ul. Dąbrowszczaków 11, 10-959 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 782000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 757631,98

  • Oferta z najniższą ceną: 757631,98 / Oferta z najwyższą ceną: 841759,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.