eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminach należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Lubartów: Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminach należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 148773 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej , ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8543615, faks 81 8543615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminach należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminach należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w ramach projektu pn. Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmująca w szczególności następujący zakres: 1. budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Luszawa, Gmina Ostrówek, w ramach której planuje się zrealizowanie w szczególności następującego zakresu prac: 1.1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, wykonawczego, opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, 1.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, 1.3. realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, w tym wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia obiektów, 1.4. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych , instrukcji BHP i ppoż, 1.5. zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, 1.6. przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. 2. budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Brzostówka, Gmina Serniki, w ramach której planuje się zrealizowanie w szczególności następującego zakresu prac: 2.1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, wykonawczego, opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, 2.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, 2.3. realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem w tym wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia obiektów, 2.4. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż, 2.5. zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, 2.6. przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania, 3. budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Nowodwór, Gmina Lubartów, w ramach której planuje się zrealizowanie w szczególności następującego zakresu prac: 3.1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, wykonawczego, opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, 3.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, 3.3. realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem w tym wybudowanie dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia obiektów, 3.4. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż, 3.5. zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, 3.6. przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany bez wad przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 42.92.30.00 - Maszyny ważące i wagi 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 36.000 zł ( słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 05 8707 0006 0031 0008 2000 0006, natomiast wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014, poz. 1804 z późn. zm.) powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminach należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy i robót z uprawnieniami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej albo odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się istotne zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana zakresu prac, które będą wykonywane przez podwykonawcę, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana osoby inspektora nadzoru inwestorskiego, 3) braku dostępności surowców, materiałów lub urządzeń wskazanych w PFU, 4) gdy zaistnieje trudna do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na: a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń oraz dodatkowych wymogów koniecznych do realizacji inwestycji, w tym także przedłużający się czas uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, wykonania badań itp., z wyjątkiem sytuacji, gdy opóźnienia te wynikają z winy wykonawcy, b) zlecenie robót dodatkowych, c) nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, w tym siłę wyższą, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy, - z zastrzeżeniem, że termin wykonania przedmiotu umowy nie może być późniejszy niż 28.02.2017 r. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwiazekgmin.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 11:30, miejsce: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia jest finansowana w 85% ze Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Obszar priorytetowy: 2. Środowisko i infrastruktura a w 15% z budżetu Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej. Obszar tematyczny: Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Rodzaj projektu: Uzupełnienie istniejącego systemu gospodarowania odpadami przez zbieranie, składowanie i segregację oraz oczyszczanie odpadów niebezpiecznych, w tym odpadów szpitalnych, a także redukcja zagrożenia azbestem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.