eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa ul. Hubalczyków, ul. Jodłowej oraz ul. Sucharskiego w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Słupsk: Przebudowa ul. Hubalczyków, ul. Jodłowej oraz ul. Sucharskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 148714 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Hubalczyków, ul. Jodłowej oraz ul. Sucharskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Hubalczyków, ul. Jodłowej oraz ul. Sucharskiego w Słupsku. Łączna długość planowanej przebudowy ulic wynosi ok. 1,5 km. Zestawienie powierzchni objętych przebudową ulic: ul. Hubalczyków: 1) jezdnie bitumiczne - 3.166,0 m2, 2) chodniki - 1.583,0 m2, 3) zjazdy - 633,0 m2, 4) pętla autobusowa - 1.141,0 m2, 5) humusowanie skarp z obsianiem - 3.153,0 m2; ul. Jodłowa: 1) jezdnie bitumiczne - 2.770,0 m2, 2) chodniki - 900,0 m2, 3) zjazdy - 235,0 m2, 4) humusowanie skarp z obsianiem - 1.862,0 m2; ul. Sucharskiego z sięgaczami: 1) jezdnie bitumiczne - 3.362,0 m2, 2) jezdnie sięgaczy z kostki betonowej typu Polbruk - 3.911,0 m2, 3) chodniki - 1.193,0 m2, 4) zjazdy - 590,0 m2, 5) umocnienie istniejących skarp za pomocą płyt betonowych - 232,0 m2, 6) humusowanie skarp z obsianiem - 4.553,0 m2. Zakres przebudowy ulic: ul. Hubalczyków branża drogowa, obejmująca przebudowę nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: 1) budowa jezdni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem betonowym, 2) budowa pętli autobusowej, 3) budowa chodnika, 4) przebudowa skrzyżowania ul. Hubalczyków z ul. Jodłową w niezbędnym zakresie, 5) budowa i przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych, 6) wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu; branża sanitarna, obejmująca kanalizację deszczową : 1) budowa kanału deszczowego z rur PVC SN8 o średnicy 250 mm o łącznej długości 219,7 m oraz średnicy 200 mm o łącznej długości 197,0m, 2) budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0 m, kratą żeliwną o wym. 425x625 mm wraz z przykanalikami z rur PVC SN8 o średnicy 160 mm, 3) budowa wypustów do działek sąsiadujących z pasem drogowym z rur PVC SN8 o średnicy 160 mm zakończonych korkiem, 4) budowa odwodnienia liniowego wraz z przykanalikami z rur PVC SN8 o średnicy 160 mm; branża elektryczna, obejmująca budowę oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejących urządzeń elektroenergetycznych kolidujących z budową ulicy, w tym: 1) montaż latarni oświetleniowych ( słup oświetleniowy stalowy ocynkowany o wysokości 8,0 m na prefabrykowanym fundamencie betonowym z pojedynczym giętym wysięgnikiem z oprawą drogową 150 W), 2) budowa kablowej sieci oświetleniowej kablem YAKY 4x 25 mm2 , 3) ochrona od porażeń prądem elektrycznym w układzie TN-C - drut stalowy ocynkowany DFeZn O 8 mm we wspólnym wykopie z kablem zasilającym, podłączony do zacisku uziemiającego słupa, 4) przestawienie istniejących latarni oświetleniowych, 5) przełożenie istniejących kabli elektroenergetycznych 0,4 kV i 15 kV, 6) przedłużenie istniejących ,budowa nowych osłon kabli elektroenergetycznych występujących pod jezdniami, 7) pomiary elektryczne zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych, 8) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych; branża zieleni obejmująca wykonanie: 1)przygotowania terenu, w tym; a)usunięcie 9 szt. drzew i 3m2 krzewów, b)zabezpieczenie zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem wg metod określonych w dokumentacji, 2)zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie trawników, 3)pielęgnacja zieleńców w okresie gwarancji; ul.Jodłowa branża drogowa, obejmująca przebudowę nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: 1) budowa jezdni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem betonowym, 2) budowa chodnika, 3) budowa i przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych, 4) wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu, branża sanitarna, obejmująca kanalizację deszczową : 1) budowa kanału deszczowego z rur PVC SN 8 o średnicy 200mm o łącznej długości 29,5m, 2) budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0m, kratą żeliwną o wym. 425x625 mm wraz z przykanalikami z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm, 3) budowa odwodnienia liniowego wraz z przykanalikami z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm, 4) budowa wypustów do działek sąsiadujących z pasem drogowym z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm zakończonych korkiem; branża elektryczna obejmująca budowę oświetlenia drogowego: 1) montaż latarni oświetleniowych ( słup oświetleniowy stalowy ocynkowany o wysokości 8,0 m na prefabrykowanym fundamencie betonowym z pojedynczym giętym wysięgnikiem z oprawą drogową 150W), 2) budowa kablowej sieci oświetleniowej kablem YAKY 4x25mm2, 3) ochrona od porażeń prądem elektrycznym w układzie TN-C - drut stalowy ocynkowany DFeZn o średnicy 8 mm we wspólnym wykopie z kablem zasilającym, podłączony do zacisku uziemiającego słupa, 4) przedłużenie istniejących, budowa nowych osłon kabli elektroenergetycznych występujących pod jezdniami, 5) pomiary elektryczne zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych, 6) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych; branża zieleni obejmująca wykonanie: 1)przygotowania terenu, w tym; a)usunięcie 6 szt. drzew i 28,5 m2 krzewów, b)przesadzenie 4 szt. drzew i 7 m2 krzewów, c)usunięcie kolidujących z przebudową drzew i krzewów, na które nie jest wymagana zgoda na usunięcie (zieleń ta jest wskazana w pozycji 140 tabeli - pkt 7.8. Zieleń - Projekt Budowlany - Projekt Zagospodarowania terenu - Projekt Architektoniczno - Budowlany - Branża Drogowa), d)zabezpieczenie zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem wg metod określonych w dokumentacji, 2)zagospodarowania terenu poprzez wykonanie trawników, 3)pielęgnację przesadzonych egzemplarzy zieleni wysokiej i niskiej oraz wykonanych zieleńców w okresie gwarancji; ul. Sucharskiego z sięgaczami branża drogowa, obejmująca przebudowę nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: 1) budowa jezdni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem betonowym, 2) budowa jezdni sięgaczy ul. Sucharskiego z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8 cm, 3) budowa chodnika, 4) budowa i przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych, 5) wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu; branża sanitarna, obejmująca kanalizację deszczową : 1) budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0 m, kratą żeliwną o wym. 425x625 mm wraz z przykanalikami z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm, 2) budowa odwodnienia liniowego wraz z przykanalikami z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm, 3) budowa wypustów do działek sąsiadujących z pasem drogowym z rur PVC SN 8 o średnicy 160 mm zakończonych korkiem; branża teletechniczna obejmująca przebudowę istniejącej kanalizacji teletechnicznej kolidującej z budową ulicy, w tym: 1) budowa kanalizacji teletechnicznej 2) budowa studni SK1 3) budowa studni SKR1, 4) wbudowanie kabla, 5) zabezpieczenie kanalizacji i kabli rurą, 6) demontaż studni kablowych SKR1 7) demontaż studni kablowych SK1, 8) demontaż kabli, 9) regulacja istniejących studni kablowych, 10) pomiary teleelektryczne zabudowanych urządzeń teletechnicznych, 11) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zabudowanych urządzeń teletechnicznych, branża elektryczna obejmująca budowę oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejących urządzeń elektroenergetycznych, kolidujących z budową ulicy, w tym: 1) montaż latarni oświetleniowych, ( słup oświetleniowy ocynkowany z pojedynczym giętym wysięgnikiem wysokości 8,0 m na prefabrykowanym fundamencie betonowym z oprawą drogową 150W), 2) budowa kablowej sieci oświetleniowej kablem YAKY 4x25 mm2, 3) ochrona od porażeń prądem elektrycznym w układzie TN-C - drut stalowy ocynkowany DFeZn o średnicy 8 mm we wspólnym wykopie z kablem zasilającym, podłączony do zacisku uziemiającego słupa, 4) przestawienie istniejących latani oświetleniowych, 5) przełożenie istniejących kabli elektroenergetycznych 0,4kV, 6) przedłużenie istniejących, budowa nowych osłon kabli elektroenergetycznych występujących pod jezdniami, 7) pomiary elektryczne zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych, 8) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zabudowanych urządzeń elektroenergetycznych, 9) budowa szafki oświetleniowej, w jednej obudowie zintegrować część pomiarową, rozdzielczą, układ centralnej redukcji mocy oraz układ sterowania i zdalnego nadzoru (CPA). Konstrukcja szafki wykonana w obudowie z tworzywa, podzielonej na trzy sekcje z oddzielnymi drzwiami i zamknięciami: a) sekcja pomiarowa - zabezpieczenie przedlicznikowe, aparatura pomiarowa, b) sekcja rozdzielcza - cztery pola odpływowe z zabezpieczeniami obwodów oświetleniowych, stycznik, listwy zaciskowe, typowe elementy obwodów sterowania (załączanie ręczne i automatyczne, możliwość przyłączenia sygnału sterowniczego z sieci Energa Operator, sterownik oświetlenia ulicznego CPA net, modem do zdalnej komunikacji przez sieć GSM, c) sekcja redukcji mocy - moc przyłączeniowa - ok. 10,0 kW (szczegóły do uzgodnienia z zamawiającym na etapie wykonawstwa), centralna redukcja mocy w zakresie 0-49%, stabilizacja napięcia na poziomie nominalnym 230V, praca przy zredukowanym napięciu U min=190V, urządzenie redukcji mocy sterowane programatorem typu CPA (automatyczne uruchamianie i wyłączanie procesu redukcji mocy w określonych porach), branża zieleni obejmująca wykonanie: 1) przygotowania terenu, w tym: a) usunięcie 21 szt. drzew i 47 m2 krzewów, b) przesadzenie 3 szt. drzew i 13 m2 krzewów, c) usunięcie kolidujących z przebudową drzew i krzewów, na które nie jest wymagana zgoda na usunięcie ( zieleń jest wskazana w pozycji 47,49,61,103,106 tabeli - pkt 7.8. Zieleń - Projekt Budowlany - Projekt Zagospodarowania Terenu - Projekt Architektoniczno - Budowlany - Branża Drogowa), d)zabezpieczenie zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem wg metod określonych w dokumentacji, 2) zagospodarowania terenu poprzez wykonania trawników, 3) pielęgnacji przesadzonych egzemplarzy zieleni wysokiej i niskiej oraz wykonanych zieleńców, w okresie gwarancji. Wszystkie prace branży teletechnicznej należy wykonywać w uzgodnieniu i pod nadzorem gestora sieci tj. TP S.A. Gdańsk. Wszystkie prace branży elektrycznej, przy czynnych liniach elektroenergetycznych należy wykonywać w uzgodnieniu i pod nadzorem służb eksploatacyjnych Energa Operator SA, Rejon Dystrybucji w Słupsku. Zamawiający posiada zezwolenie Prezydenta Miasta Słupska na usunięcie i przeniesienie w inne miejsce wskazanych drzew i krzewów w branży zieleni- decyzja nr 5 /2009 z dnia 04 marca 2009r. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Biuro Realizacji Inwestycji BUDMEX ul. Konwaliowa 17, 62-004 Czerwonak..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży drogowej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży drogowej; kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży sanitarnej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży sanitarnej; kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży elektrycznej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży elektrycznej, jedną osobą branży zieleni, posiadającą doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma robotami w zakresie przygotowania i zagospodarowania terenu (zabezpieczenie drzew na okres wykonania robót ziemnych, zakładanie zieleni, w tym przesadzanie drzew i krzewów) przy realizacji inwestycji drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie: posiadania własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN; posiadania opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 1.500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w oparciu o zapis zawarty w § 7 ust.6 umowy; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego, w tym inspektorzy nadzoru, jak i po stronie Wykonawcy, w tym kierownik budowy/robót, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane w SIWZ; 4) zmiany zakresu prac, które Wykonawca będzie prowadził sam i przy pomocy podwykonawców; 5) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z uzasadnionym wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany w umowie, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmslupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk - pok. nr 101 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.