eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Zamość: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników
Numer ogłoszenia: 148377 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100939 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 618 15 36, faks 84 618 16 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Infrastruktura, logistyka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników. Zamawiający DOPUSZCZA możliwości składania ofert częściowych w zakresie 2 części: - części nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego; - części nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek (tonerów i tuszy) wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Lwowska 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415910,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281655,81

  • Oferta z najniższą ceną: 281655,81 / Oferta z najwyższą ceną: 393155,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek (tonerów i tuszy) wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam PAPIERSKI Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5868,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6318,59

  • Oferta z najniższą ceną: 3701,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6318,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.