eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 148220 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 21 1.Wykoszenie lewego wału p.pow. rzeki Wisła w km 87+300-88+800, 89+640-90+560, 90+638-91+797, 91+997-95+162, 95+275-101+247 od okolic ul. Klasztornej do ujścia pot.Kościelnickiego m. Kraków , gm. Kraków, pow. Kraków Rozmiar :12,716km Zakres prac obejmuje: Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi. Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu. Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2. Wykoszenie prawego wału przeciwpowodziowego rzeka Dłubnia w km 0+000 - 1+832 oraz lewego wału przeciwpowodziowego rzeka Dłubnia w km 0+000 - 1+220 Kraków - Nowa Huta , gm. Kraków, pow. Kraków Rozmiar :3,052 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne (kosiarka bijakowa) i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wału wygrabienie po ręcznym wykoszeniu oraz wywóz uporządkowanie terenu po wykonanych pracach 3. Wykoszenie prawego wału przeciwpowodziowego potoku Kościelnickiego w km 0+000 - 3+161 oraz prawego wału przeciwpowodziowego potoku Struga Rusiecka w km 3+161 - 5+250 Kraków - Nowa Huta , gm. Kraków, pow. Kraków Rozmiar :5.250 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne (kosiarka bijakowa) i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wału, wygrabienie po ręcznym wykoszeniu oraz wywóz uporządkowanie terenu po wykonanych pracach Część zamówienia nr 22 1. Konserwacja prawego wału rz. Wisły w km 45+750-52+200, 52+260-56+010, 56+125-57+490 w m. Jaśkowice, Pozowice, Facimiech, Ochodza, Borek Szlachecki, Kopanka, Skawina, gm. Skawina, pow. krakowski Rozmiar: 11,565 km Zakres prac obejmuje: Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów kosiarką bijakową (90% zakresu robót) oraz wykoszenia skarp w sposób ręczny na odcinkach gdzie użycie kosiarki bijakowej jest niemożliwe (10% zakresu robót) wraz z wygrabieniem ręcznie skoszonych porostów. 2. Konserwacja prawego i lewego wału rz. Skawinki w km wał prawy - 0+000-2+750, 3+500-4+200, 7+300-7+890, 8+523-9+500, 9+657-9+906; wał lewy - 0+000-1+673, 7+550-8+460, 9+027-9+350; w m. Skawina, Radziszów, gm. Skawina Rozmiar: 8.172 km Zakres prac obejmuje: Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów kosiarką bijakową (90% zakresu robót) oraz wykoszenia skarp w sposób ręczny na odcinkach gdzie użycie kosiarki bijakowej jest niemożliwe (10% zakresu robót) wraz z wygrabieniem ręcznie skoszonych porostów. 3.Konserwacja wału rzeki Sosnówki w km 0+000-2+476 wału prawego oraz w km 0+000-2+475 wału lewego w m. Facimiech, Wielkie Drogi, gm. Skawina, pow. krakowski Rozmiar: 4.951 km Zakres prac obejmuje: Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów, częściowo międzywala (w sąsiedztwie mostu drogowego - 1,2ha) kosiarką bijakową (90% zakresu) oraz w miejscach gdzie niemożliwa jest praca kosiarki bijakowej ręczne wykoszenie (10%) wraz ze zgrabieniem porostów ze skarp. Część zamówienia nr 23 1. Konserwacja lewego i prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Rudawa, prawy wał w km 0+000 - 10+646, lewy wał w km 0+000-9+595, lewy wał w km 0+000-0+920 oraz potoku Olszanickiego, prawy wał w km 0+000-0+160, lewy wał w km 0+000-0+180 m. Kraków, gm. Kraków, m. Rząska, Szczyglice, Zabierzów gm. Zabierzów Rozmiar 21.501 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału oraz międzywala, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m, ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów twardych ze skarp z wywozem 2. Konserwacja lewego i prawego wału przeciwpowodziowego potoku Rudno, prawy wał km 0+000-1+068, lewy wał km 0+000-1+162m, Czernichów, gm.Czernichów, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 3. Konserwacja lewego i prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Sanka, prawy wał km 0+000-4+459, lewy wał km 0+000-4+371 oraz lewego i prawego wału p.pow. pot.Brzoskwinka, prawy wał km 0+000-0+330, lewy wał km 0+000-0+330, m. Kryspinów, Liszki, Budzyń, Cholerzyn, gm.Liszki, pow.krakowski, m. Kraków, gm.Kraków Rozmiar: 9.490 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 4. Konserwacja lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisła w km 54+630 - 59+500, 60+180 - 62+655, 64+265 - 64+765 m, Jeziorzany, Ściejowice, Piekary, gm. Liszki, m. Kraków,gm. Kraków Rozmiar :7.845 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 5. Konserwacja bieżąca lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 36+300-43+770, 43+890-47+059, 47+131-49+361, 49+361-54+630, w miejscowościach: Kamień, Rusocice, Kłokoczyn, Czernichów, Wołowice, gm. Czernichów Rozmiar :18.138 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp, korony wału Część zamówienia nr 24 1. Koszenie prawego i lewego wału rzeki Drwina Długa w m. Kraków - Bieżanów w km : P- 1+260-3+490 L- 1+270-3+724,gm.Kraków,pow.Kraków Rozmiar : 4.684 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów mechanicznie - kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału UWAGA: do koszenia należy użyć kosiarek bijakowych - pokos winien mieć postać sieczki. wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na wale Konserwacja wałów rzeki Drwiny Długiej w km 3+450-3+480-prawy oraz w km 3+465-3+495 - lewy - zabudowa wyrw ,wyrównanie korpusu wału m.Kraków , gm.Kraków , powiat Kraków Zakres prac obejmuje: Zdjęcie darniny ze skarp i korony wałów na długości około 2x 30mb Ukop i dowóz gruntu niezbędnego do zasypania wyrw Zasyp powstałych wyrw Uformowanie nasypu wału Humusowanie z obsianiem skarp i korony warstwą grubości 5cm 2. Wykoszenie wałów rzeki Wilgi w km 0+000-1+240 - wał prawy i 0+000-1+015 - wał lewy w rejonie ulic: Długosza i Kobierzyńska/Rydlówka w Krakowie gm. Kraków pow. Kraków Rozmiar :2.225 km Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów traw z korony i skarp wałów oraz międzywala lewego i prawego : UWAGA: porost należy skosić do postaci sieczki z pozostawieniem na miejscu , w przypadku innej postaci wykoszonego porostu należy go wywieźć z terenu robót na własny koszt .POROST NALEŻY SKOSIĆ DO LUSTRA WODY. UWAGA: BRZEGI RZEKI SĄ UMOCNIONE NARZUTEM KAMIENNYM I KOSZAMI SIATKOWO-KAMIENNYMI. Wyzbieranie śmieci z międzywala i wałów wraz z wywozem 3. Koszenie prawego wału rzeki Wisły w km 79+183-80+703 i 81+193-90+800 odcinek Kraków -Zabłocie-Kraków -Przewóz m. Kraków , gm. Kraków, pow. Kraków Rozmiar:11,127 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp wału kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału. UWAGA: NALEŻY STOSOWAĆ KOSIARKI KOSZĄCE POROST DO POSTACI SIECZKI !! np. bijakowe . wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na skarpach i koronie wału 4. Koszenie prawego wału rzeki Wisły w km 59+735-61+625,62+030-63+190,63+790-71-771,72+085-72+770,72+845-73+325 odcinek Kraków ul. Tyniecka - Grodzisko ujście rzeki Skawinki m. Kraków, gm. Kraków, pow. Kraków Rozmiar 12.196 km Zakres prac obejmuje: mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp wału kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału UWAGA: do koszenia należy użyć kosiarek bijakowych - pokos winien mieć postać sieczki. wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na wale.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 1.1. Wadium dla części zamówienia ;Nr 21 w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) 1.2. Wadium dla części zamówienia Nr 22 w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) 1.3. Wadium dla części zamówienia Nr 23 w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł) 1.4. Wadium dla części zamówienia Nr 24 w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Kraszewskiego 36 pok.29A Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 38 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 21,Nr 22/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 2. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 90 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 23/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 3. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji ,budowy, odbudowy lub remontów obwałowań przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 70 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 24/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: 1.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa, 1 kosiarka spalinowa ,1 ciągnik 2. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa,1 spycharka,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik /dotyczy części zamówienia Nr 24/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) /innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.kosztorys ofertowy 8.dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.