eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Tarnowskie Góry: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 148021 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia oraz wyposażenia do kuchni do czterech oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 8 działającym przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tarnowskich Górach, Przedszkolu nr 17 Bajkowe Wzgórze w Tarnowskich Górach, Przedszkolu nr 20 w Tarnowskich Górach, Przedszkolu nr 22 w Tarnowskich Górach, w ramach projektu Trzy czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - cztery zadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8, 31.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-9, 32.00.00.00-3, 32.00.00.00-8, 30.53.00.00-6, 39.22.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Rozdział XV. Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 3.000,00 zł Zadanie 2 - 1.000,00 zł Zadanie 3 - 1.500,00 zł Zadanie 4 - 500,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.08.2016 r. o godz. 1100

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1 do siwz).Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów oraz okres jakiego to zobowiązanie dotyczy. Powyższe oznacza, iż wykonawca celem udowodnienia zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danego zamówienia, o ile korzysta z zasobów innych podmiotów, jest zobowiązany do przedłożenia stosownego oświadczenia tych podmiotów w formie pisemnego zobowiązania. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: Zmiana wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku: -ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wielkość tej zmiany; jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w Wykazie pomocy dydaktycznych (załącznik nr 1) z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości oraz właściwości po uzyskaniu zgody (akceptacji) Zamawiającego. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa powyżej. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Trzy czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych np. gimnastyka buzi języka, szacuję, przeliczam, obliczam, podest do integracji sensorycznej, klaszczę tupię, podskakuję. stolik sportowy z akcesoriami, zestaw gimnastyczny, dyski z fakturami, siatka rehabilitacyjna, wałeczek sensoryczny, piłeczka pajączek, nasladuj albo zgadnij itd. Szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego np. laptop, drukarka czarno-biała, radiomagnetofon itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6, 30.23.21.10-8, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 5
    • 3. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa mebli i wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia typu: szatnia, szafka na 9 pojemników, szafka plastyczna na kółkach, półka chmurka, szafka na 12 pojemników, pojemniki plastykowe małe, biblioteczka, stół kolorowy blat, duża szafa z aplikacją, szafka ogrodnicza, stolik przedszkolny, wózek na łóżeczka itd.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-8, 39.53.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 5
    • 3. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - dostawa wyposażenia do kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni np. sztućce, talerze, patelnie, rendle, wiadra, miski, dzbanki, termosy, pojemniki na sztućce, garnki, wózek kelnerski, kubki itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy - 5
    • 3. gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.