Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Drezdenko: Remont budynku komunalnego przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku
Numer ogłoszenia: 147983 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku komunalnego przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Remont dachu - wzmocnienie konstrukcji dachu, rozebranie części dachu w zakresie pokrycia z blachy, odtworzenie deskowania, pokrycie części dachu łupkiem, odtworzenie orynnowania, wykonanie obróbek blacharskich, b) Wykonanie izolacji cieplnej poddasza z wełny mineralnej, c) Wykonanie stolarki okiennej (10 okien), d) Prace sztukatorskie i konserwacyjne na elewacji wraz z gzymsami i okapem, e) Wzmocnienie murów zewnętrznych taśmami kompozytowymi, f) Stężenia (ściągi) z taśm kompozytowych łączonych do belek stropowych i ich części, g) Remont poddasza - wymiana podłogi, odgrzybienie i impregnacja drewna, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, h) Stężenia przestrzenne więźby dachowej za pomocą taśm stalowych, i) Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania, o minimalnych wymiarach 70/90 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Układ tablicy powinien zawierać następujące elementy: a. nazwa realizowanego zadania, b. logo Województwa c. logo Gminy Drezdenko d. zapis: Zrealizowano przy pomocy finansowej Województwa Lubuskiego Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe, a czcionka typu Arial/Times New Roman w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). 4. Do SIWZ załączono pełną dokumentację projektową a do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest zakres prac określony w Tabeli elementów rozliczeniowych. 5. Szczegółowy opis robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekty wraz z rysunkami, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz Tabela elementów rozliczeniowych. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Przed rozpoczęciem prac należy powiadomić właściwego konserwatora zabytków o zamiarze rozpoczęcia prac. 9. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przy budynku objętym ochroną konserwatora zabytków. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 10. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 11. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 12. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie tabeli elementów rozliczeniowych uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 15. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu / renowacji budynku objętego ochroną konserwatora zabytków o wartości robót minimum 100.000,00 zł brutto, ocena na podstawie wykazu robót budowlanych oraz załączonych dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę; wypełniona tabela elementów rozliczeniowych; dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wzorem umowy w tym w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mających istotny wpływ na wykonanie umowy w terminie do 10.11.2014r., za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności termin umowy może ulec odpowiedniemu przesunięciu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane przy pomocy finansowej Województwa Lubuskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i ul. Poniatowskiego na dz. nr ewid. 368 w Drezdenku
- Nowoczesna biblioteka w przedwojennej kawiarni - modernizacja biblioteki w Drezdenku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
- Budowa remizy strażackiej w Regulicach - kolejny etap robót
- Budowa zaplecza rekreacyjno - socjalnego wraz z remizą przy boisku sportowym w Wierzbięcicach
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.