eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rybnej w Radomiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Radom: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rybnej w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 147969 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, fax 048 3620532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rybnej w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy w ul.Rybnej i bocznej w Radomiu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z fragmentami przyłączy kanalizacyjnych (do granic posesji), sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z przyłączami do poszczególnych posesji oraz przepompowniami przydomowymi i ich zasilaniem energetycznym, z włączeniem do sieci istniejącej, odtworzeniem nawierzchni utwardzonej w ulicy Rybnej oraz przywróceniem do stanu pierwotnego nawierzchni gruntowej ulicy bocznej. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym: - kanał sanitarny z rur PVC-U kanałowych kielichowych ze ścianką litą wg PN-EN 1401:1999 łączonych na uszczelkę gumową Ø200mm klasy S o długości 72,0mb.; - jw. lecz Ø200mm klasy N o długości 30,0mb.; - 5szt. przyłączy kanalizacyjnych do granic posesji o łącznej długości 30,00mb. z rur PVC klasy N Ø160mm ze ścianką litą wg PN-EN 1401:1999 łączonych na uszczelkę gumową, z włączeniem do kanału grawitacyjnego; długości przyłączy mierzone od włączenia do sieci poprzez trójnik lub studzienkę do granicy posesji - zgodnie z projektem; wykonane przyłącza zaślepić; - studnie żelbetowe ø1200mm 4szt. z kręgów łączonych na uszczelki gumowe z dolną częścią prefabrykowaną, z pierścieniami odciążającymi, włazami żeliwnymi typu ciężkiego klasy D 40t oraz przejściami szczelnymi dla rur PVC; zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową zadania, dokumentacją przetargową, w tym specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w tym: - kanał sanitarny ciśnieniowy z rur PE 100 PN 10 Ø63mm o długości 53,0mb.; - 2szt. przyłączy kanalizacyjnych ciśnieniowych o łącznej długości 16,50mb. z rur PE 100 PN 10 Ø63mm z włączeniem do kanału ciśnieniowego; - studnia rozprężna Ø1000mm 1szt. ; - 2szt. przepompowni przydomowych z kompletnym wyposażeniem, w tym układem sterującym oraz kablami zasilającymi i sterowniczymi od szafki sterowniczej do przepompowni; - nawiercenie dla potrzeb włączenia przykanalika dopływowego otworów wlotowych w ścianach przepompowni, obsadzenie uszczelki oraz zaślepienie otworów korkiem, - rozruch przepompowni, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową zadania, dokumentacją przetargową, w tym specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. Uwaga: Zakresem zamówienia nie jest objęta przydomowa przepompownia Pp.1 zlokalizowana w projekcie na działce nr 91 wraz z przyłączem i zasileniem energetycznym. Przedmiar robót stanowiący integralną część dokumentacji przetargowej został skorygowany przez Zamawiającego w sposób uwzględniający zmniejszony zakres robót. c) Odtworzenie nawierzchni ulicy Rybnej (Uwaga: Nastąpiła zmiana przedstawionego w projekcie sposobu odtworzenia nawierzchni ulicy Rybnej na podstawie warunków określonych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu na wniosek Społecznego Komitetu w piśmie dnia 27.02.2008r. znak MZDiK-DU-IV-62/268/ 256/1435/1074/2008): - na czas trwania robót zdjąć płyty drogowe, oczyścić je i odłożyć poza pas drogowy; - po wykonaniu robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odpowiednim wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża z piasku ułożyć płyty z wypełnieniem spoin betonem (część płyt nie nadających się do ponownego wykorzystania należy wymienić na nowe); - wykonać wypełnienie z betonu pomiędzy płytami drogowymi, a istniejącą konstrukcją nawierzchni; - wyprofilować istniejący w poboczu rowek odwadniający w sposób umożliwiający odprowadzenie wód deszczowych z zabezpieczeniem i naprawieniem istniejących przepustów zgodnie z przedmiarem robót. Uwaga: Wykonawca w cenie oferty uwzględnia wykonanie fragmentów przyłączy kanalizacji sanitarnej do posesji zgodnie z dokumentacją projektową. Budowę w/w przyłączy przewidziano na długości od włączenia w sieć kanalizacyjną do granicy posesji/ogrodzenia. Wykonane przyłącza zaślepić. Budowa pozostałego zakresu przyłączy pozostaje w gestii właścicieli nieruchomości. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.700,00 (słownie: dwa tysiące siedemset i 00/100 ) złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych) o długości nie mniejszej niż 200 mb. każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla min. 2 w/w robót budowlanych) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych), kierownika robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; oraz kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest: a) osoba prawna, b) jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, c) spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, d) spółka kapitałowa w organizacji, e) podmiot w stanie likwidacji, f) przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), g) zagraniczna jednostka organizacyjna. 7. Załącznik nr 7 - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, kierownika robót drogowych: z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; oraz kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń potwierdzające ich członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). 8. Załącznik nr 8 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych) o długości nie mniejszej niż 200 mb. każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 9. Załącznik nr 9 - dokumenty (dla minimum 2 w/w robót budowlanych) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 8 zostały wykonane z należytą starannością. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 6 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 5 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą TAJNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Wydział Inwestycji; 26-600 Radom ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 236, tel. (0 48) 36-20-634 w godz. 8 00- 15 00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, Wydział Inwestycji, pok. 242.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu: a) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej; b) nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów; c) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.