eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Świadczenie usług medycznych w postaci badań lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Przemyśl: Świadczenie usług medycznych w postaci badań lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG
Numer ogłoszenia: 147941 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w postaci badań lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w niżej podanym zakresie z podziałem na następujące części zamówienia: Część I zamówienia - wykonanie badań lekarskich specjalistycznych w ramach badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników BiOSG. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 300. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 1 dołączonej do Druku ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Część II zamówienia - wykonanie badań lekarskich specjalistycznych dotyczących kierowców pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 120. Część III zamówienia - wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy w m. Przemyśl. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 700. Część IV zamówienia - wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Rzeszów - Jasionka. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 55. Część V zamówienia - wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Lubaczów i Horyniec Zdrój. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 100. Część VI zamówienia - wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Sanok i PSG Wetlina. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 35. Część VII zamówienia - wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Ustrzyki Górne, PSG Stuposiany, PSG Czarna Górna, PSG Krościenko, PSG Wojtkowa. Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 200. Zamawiający wymaga, aby w zakresie wszystkich części zamówienia, wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby: a. usługi medyczne określone w części I, II i III zamówienia świadczone były na terenie miasta Przemyśla, b. w zakresie części IV zamówienia placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Rzeszów - Jasionka (do 20 km), c. w zakresie części V zamówienia placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Horyniec Zdrój (do 20 km), d. w zakresie części VI zamówienia placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Wetlina (do 70 km), e. w zakresie części VII zamówienia placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Ustrzyki Górne (do 50 km)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5, 85.15.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wskazanym zakresie: a. zmiany ilości usług zdrowotnych objętych umową i wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (tabela do druku ofertowego nr 1 -7), poprzez niezrealizowanie umowy w pełnym zakresie. Będzie to uzależnione od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. b. zmiany terminu zakończenia realizacji umowy poprzez jego skrócenie w wyniku wcześniejszego wyczerpania się wartości umowy. c. wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto za jednostkę miary) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań lekarskich specjalistycznych w ramach badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników BiOSG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 300. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 1 dołączonej do Druku ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były na terenie miasta Przemyśla.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań lekarskich specjalistycznych dotyczących kierowców pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 120. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były na terenie miasta Przemyśla.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy w m. Przemyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 700. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były na terenie miasta Przemyśla.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Rzeszów - Jasionka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 55. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Rzeszów - Jasionka (do 20 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Lubaczów i PSG Horyniec Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 100. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Horyniec Zdrój (do 20 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Sanok i PSG Wetlina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 35. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Wetlina (do 70 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie badań radiologicznych RTG klatki piersiowej wraz z opisem dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu medycyny pracy dla PSG Ustrzyki Górne, PSG Stuposiany, PSG Czarna Górna, PSG Krościenko, PSG Wojtkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość osób skierowanych na badania: 200. Zamawiający wymaga, aby wykonanie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, w dniach od poniedziałku do piątku. Ze względów ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dotyczącej funkcjonariuszy i pracowników BiOSG oraz potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby placówka Wykonawcy znajdowała się w możliwie najbliższej okolicy od PSG Ustrzyki Górne (do 50 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Czas oczekiwania na badanie od momentu zgłoszenia się pacjenta do placówki Wykonawcy - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.