eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 147811 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 40 Konserwacja potoku Sidzinka w km 0+000 -8+300 ureg. w m. Kraków gm. Kraków i m. Skawina gm. Skawina powiat krakowski.- km 8,30 Zakres prac : Wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp Wykoszenie i wygrabienie porostów z dna cieku Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta (z krzaków, nanosu, śmieci) Oczyszczenie terenu z wywiezieniem i zagospodarowaniem odpadów we własnym zakresie Część zamówienia nr 41 Konserwacja stopnia wodnego w korycie rzeki Wilgi w km 3+161-3+191oraz naprawa umocnienia koryta w km 3+350 - 3+375 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków - odcinek uregulowany Zakres prac : 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze Roboty pomiarowe ,wycinka krzaków do 10 lat , rozbiórka i oczyszczenie elementów z kamienia naturalnego umocnień dna i skarp w obrębie stopnia , budowa gródz tymczasowych, wykonanie rurociągu tymczasowego dla przeprowadzenia wód budowlanych . 2. Roboty ziemne Zabudowa wyrwy poprzez zasypanie materiałem ziemnym z warstwowym ubiciem i zagęszczeniem 3. Umocnienie dna i skarp rzeki Naprawa umocnienia z bruku kamiennego polegać będzie na : rozbiórce zniszczonych elementów umocnienia. Następnie na wyprofilownym podłożu zostanie ułożona podsypka żwirowa o grubości 15 cm. Na tak przygotowanym podłożu zostaną ułożone kamienie brukowe - stary kamień pochodzący z rozbiórki oraz nowy uzupełniający ubytki. 50% z rozbiórki , 50% nowego . UWAGA: W kosztorysie inwestorskim zmniejszono o połowę nakład kamienia w m3)m2 umocnienia . Kamień po ułożeniu zostanie zaspoinowany zaprawą cementową . 4. Naprawa stopnia Projektowany remont stopnia polegał będzie na rozbiórce zniszczonych istniejących elementów betonowych (elementy poziome i pionowe niecki wypadowej, części przelewowej) . Następnie zostaną przygotowane deskowania i wykonane nowe elementy betonowe z betonu C45)55 o odpowiednich wymiarach sposobem monolitycznym -na mokro. Po osiągnięciu przez beton wymaganej dojrzałości rozbiórce ulegną deskowania. Prace te odbywać się będą w częściach suchych obiektu tzn. odgrodzonych grodzą od nurtu w rzece. 5.wykonanie robót - naprawa umocnienia skarpy rzeki w obrębie wylotów w km 3+350-3+375 1.rozkucie i usunięcie starego umocnienia z płyt betonowych na zaprawie cementowej sposobem mechanicznym 2.uzupełnienie skarpy poprzez nadsypanie materiałem ziemnym uprzednio przywiezionym środkami transportowymi z ubiciem i zagęszczeniem 3.wykonanie nowej okładziny skarpy ( umocnienia ) z bruku kamiennego na podsypce piaskowo-żwirowej gr.10 cm . Kamień o średnicy min.25 cm do zastosowań w budownictwie hydrotechnicznym. Spoiny należy wypełnić zaprawą cementową . Część zamówienia nr 42 1.Konserwacja śluzy - prawy wał rzeki Wisła śluza nr 7 km 39+475, m.Rusocice, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac : - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km, - zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III - zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II - oczyszczenie przepustu 65x60, 1)3 zamulenia, - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, - wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie, - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków, wykonanie kołnierza, - montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 65x60, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku, - obsianie skarp, 2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 7 km 3+445, m. Budzyń, gm. Liszki, pow. krakowski Zakres prac : - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km, - zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III - zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II - oczyszczenie przepustu 60x65, 1)3 zamulenia, - grodze drewniano-ziemne, pompowanie wody, - wykonanie podsypek ze żwiru 10cm - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, - wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. - schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie, - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków, wykonanie kołnierza, - montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 60x65, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, - obsianie skarp, Część zamówienia nr 43 1.Konserwacja lewego wału potoku Kościelnickiego - śluza nr 1 w km 0+502 , śluza nr 2 w km 1+919 m. Kraków, gm.Kraków, pow. Kraków Zakres prac : Wykoszenie skarp i dna wylotów, Wykonanie robót ziemnych Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółków Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem SIka lub równoważnym Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego Reprofilacja powierzchni przy wlocie i wylocie zaprawą typu PCC Malowanie farbą betonów zewnętrznych Demontaż starych klap wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Zakup i montaż nowych klap zwrotnych (2 szt) przepustu wałowego - klapy PEHD (wymiar fi 60cm) z uszczelką silikonową Rozbiórka i montaż płyt ażurowych typu KRATA mała o wymiarach elementów 90x60x10cm na wylotach Po wykonaniu prac teren należy uporządkować, gruz i inne odpady wywieźć na wysypisko. 2.Konserwacja lewego wału rzeka Wisła - śluza nr 83 w km 100+700 m. Kraków, gm.Kraków, pow. Kraków Zakres prac : Wykonanie robót ziemnych, Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem SIka lub równoważnym Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego Reprofilacja powierzchni przy wlocie i wylocie zaprawą typu PCC Malowanie farbą betonów zewnętrznych Demontaż starych klap wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Zakup i montaż nowych klap zwrotnych (2 szt) przepustu wałowego - klapy PEHD (wymiar fi 60cm) z uszczelką silikonową Rozbiórka i montaż płyt ażurowych typu KRATA mała o wymiarach elementów 90x60x10cm nad przyczółkiem wylotowym z zabetonowaniem na łączeniu z betonem Po wykonaniu prac teren należy uporządkować, gruz i inne odpady wywieźć na wysypisko. Część zamówienia nr 44 1.Konserwacja śluzy - lewy wał potoku Rudno śluza nr 2 km 0+292, m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac : - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III - wykonanie podsypek ze żwiru 5cm - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, - schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie, - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków, wykonanie kołnierza, - demontaż starej uszkodzonej klapy stalowej, montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 60x65, z uszczelką silikonową - wypełnienie ubytków zaprawą ZENTRIFIX GM2 PLUS warstwą o grubości 10mm w konstrukcji żelbetowej na powierzchniach pionowych - obsianie skarp, 2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Rudawa śluza nr 19 km 7+988, m. Rząska, gm. Zabierzów, pow. krakowski Zakres prac : - wycinka drzewa z karczowaniem, rosnącego w przyczółku od strony odpowietrznej, - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km, - zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III - zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II - oczyszczenie przepustu 100x120, 1/3 zamulenia, - wykonanie podsypek ze żwiru 5cm - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, - wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. - schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie, z załadunkiem i wywozem gruzu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie, - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków,wykonanie kołnierza, - montaż klap zwrotnych przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klap zwrotnych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 100x120, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starych uszkodzonych klap stalowych z zagospodarowaniem we własnym zakresie. - obsianie skarp,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 20 000,00 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 40 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 70 000,00 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 41 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 42,44/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 43/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli, .1. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 42,44) 2.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej ,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 40,41,43) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 4.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 4.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e) zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust. 3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mziuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.