eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytoń › WykonanieZadania nr 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; Zadania nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Bytoń: Wykonanie: Zadania nr 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; Zadania nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960
Numer ogłoszenia: 147560 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytoń , Bytoń 72, 88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 13 17, faks 54 285 13 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbyton.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie: Zadania nr 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; Zadania nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Zadania nr 1 - finansowanego ze środków budżetu województwa kujawsko-pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej i środków własnych Gminy : Tytuł zadania: Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364 Zakres zamówienia: Przebudowa odcinka drogi od km 0+000 do km 1+364 ma polegać na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi 8/12 i 5/8 na odpowiednio przygotowanej, podbudowie z tłucznia wapiennego. Przygotowanie podbudowy polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 10-15cm po zagęszczeniu, wykonanie górnej warstwy podbudowy (przy użyciu rozściełacza)z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 8 cm po zagęszczeniu na całej powierzchni jezdni przebudowywanego odcinka, w km 0+003,00 na rowie przydrożnym drogi powiatowej nr 2817C wykonany zostanie przepust z rur betonowych o średnicy 40cm, długości 15m, z ściankami czołowymi. Projekt zakłada oznakowanie skrzyżowania z drogą powiatową w km 0+000,00 znakami A-7, A-6b i A-6c oraz ustawienie dwóch znaków A-3 w km 0+900 i 1+350 oznakowujących najbardziej kręty odcinek drogi. Projektowane oznakowanie należy uzgodnić z instytucjami zarządzającymi ruchem na w/w drogach. W ramach robót uzupełniających przewidziano ponadto ręczne uformowanie, zagęszczenie oraz plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy. Nad rowem melioracyjnym w km 0+414 zamontowanych zostanie w koronie drogi 2x16 mb barier sprężystych, jednostronnych o masie 24 kg/mb. W/w zakres prac jest zgodny z złączonym przedmiarem robót, który stanowi - załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz /lub Zadania nr 2 - finansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 i środków własnych Gminy : Tytuł zadania : Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960 Zakres zamówienia: Projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej na odpowiednio przygotowanej, istniejącej lub nowej podbudowie z kruszywa łamanego na całej długości przebudowywanego odcinka wraz z 7 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i zatoką parkingową przy cmentarzu oraz zjazdem z drogi powiatowej na drogę dojazdową biegnącą wzdłuż północnego ogrodzenia cmentarza. Nawierzchnię bitumiczną jezdni na odcinku do km 0+000,00 do km 0+108,00 (na wysokości cmentarza) wraz z miejscami postojowymi, zatoką parkingową i zjazdem na drogę dojazdową stanowić będą dwie warstwy wykonane z mieszanki mineralno-asfaltowej, natomiast na pozostałym odcinku, od km 0+108,00 do km 0+960,00 wykonane zostanie podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi. Przygotowanie podłoża pod w/w nawierzchnie bitumiczne polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na warstwie odsączającej z piasku w miejscach gdzie brak jest jakiegokolwiek ulepszenia, t.j. na części zatoki parkingowej oraz na zjeździe na drogę dojazdową. Na całej powierzchni jezdni przebudowywanego odcinka wykonana zostanie górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm. Dodatkowo wzdłuż ogrodzenia cmentarza, przy projektowanych miejscach postojowych dla samochodów osobowych i zatoce parkingowej wykonany zostanie chodnik z kostki betonowej. Projekt zakłada ustawienie 2 szt znaków D-1 przy drodze powiatowej. Ponadto, ze względu na ostry zakręt drogi powiatowej oraz ograniczoną widoczność na skrzyżowaniu proponuje się ustawienie znaku B-20 STOP, przy zjeździe z projektowanego odcinka na drogę powiatową. Oznakowanie poziome skrzyżowania obejmuje wykonanie linii P-12 przy skrzyżowaniu z drogą powiatową oraz linii P-19 wyznaczających stanowiska postojowe dla samochodów osobowych oraz oznakowanie zatoki parkingowej. Projektowane oznakowanie należy uzgodnić z instytucjami zarządzającymi ruchem na w/w drogach. W ramach robót uzupełniających przewidziano ponadto ręczne uformowanie, zagęszczenie oraz plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy. W/w zakres prac jest zgodny z złączonym przedmiarem robót, który stanowi - załącznik nr 2.2 do SIWZ 2. Wszystkie przedstawione w przedmiarze materiały należy traktować jako niezbędne przy określeniu wymaganego standardu. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych przy zachowaniu parametrów technologiczno - technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego roboty budowlane w tym użyte materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 3. Zobowiązuje się wykonawcę do zapoznania się z miejscem budowy (na własny koszt ) celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy oraz sprawdzeniem przedmiaru robót. O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy niezwłocznie zawiadomić w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania korekty zleconego zakresu robót celem powiadomienia wszystkich wykonawców zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, i obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Wbudowany materiał powinien posiadać odpowiednie parametry i atesty, które Wykonawca winien okazać na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 5. Termin przyjazdu wykonawcy celem dokonania wizji lokalnej w terenie należy wcześniej uzgodnić ze Stanowiskiem ds. Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Gminy Bytoń, tel. 54 285-13-77 wew. 20. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) W czasie realizacji robót utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych usuwać i składować w odpowiednio przeznaczone do tego miejsca wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 2) Zapewnić Inspektorowi Nadzoru pełną dostępność do robót informować Inspektora Nadzoru, kiedy roboty zanikające lub ulegające zakryciu będą gotowe do odbioru. 3) Oznakować i zabezpieczyć plac budowy. 4) Organizacje dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. Wszystkie powyższe uwarunkowania mają zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót w kosztorysach ofertowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową) Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu końcowego odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: po 5.000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na każde zadanie. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.07.2015 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim Nr 42 9551 0002 0000 0983 2003 0010 z podaniem tytułu: wadium - zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; i/ lub zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. budowa, przebudowa, odbudowa lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej). Aby spełnić ten warunek, praca, na którą powołuje się wykonawca musi być ukończona, a wartość odebranych i wykonanych robót nie mniejsza niż - 300.000,00 brutto (w przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji), oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 8. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 8 do SIWZ - wykaz najważniejszych robót budowlanych oraz dowodów, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w dziale IV pkt 1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w dziale IV pkt 2 ppkt 3 siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; to jest: Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy : Kierownikiem budowy branży drogowej posiadającym uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ - wykaz osób. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj Dz.U Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 500.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda, potwierdzenia wykonania w ciągu 5 lat minimum 1 roboty budowlanej o wartości minimum 300.000 zł brutto odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia, tj, budowie, przebudowie drogi.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy,kosztorys ofertowy,dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach: 1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. 2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej - przekształceniem. 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: - wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne, - niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych. b) Wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ c) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: 1 - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2 - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3 - jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbyton.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bytoń , Bytoń 72 88 - 231 Bytoń ,pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bytoń , Bytoń 72 88 - 231 Bytoń ,sekretariat -pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 180507 C, LITYCHOWO , na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364 Projekt współfinansowany jest ze środków budżetu województwa kujawsko-pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej. Zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 180583C, WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960km, od km 0+000 do km 0+960 Projekt współfinansowany jest ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiegona lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.