eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Zgorzelec: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 147486 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt. 3.1 litera b SIWZ, polegającej na: 1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych w tym: a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym (odnawialnego) na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej. b) rachunków bieżących dochodów i wydatków Urzędu Miasta Zgorzelec, oraz jednostek organizacyjnych tj. - Urząd Miasta Zgorzelec z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7, - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Reymonta 16, - Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10a, - Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej Curie z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Prusa 17, - Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Bolesława Chrobrego z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 68, - Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Pawła II z siedziba w Zgorzelcu przy ul. Orzeszkowej 60, - Gimnazjum Nr 3 im. Armii Krajowej z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Piłsudskiego 1, - Przedszkole Publiczne nr 2 z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1, - Przedszkole Publiczne nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Św. Jana 21a, - Przedszkole Publiczne nr 9 z siedziba w Zgorzelcu przy ul. Powstańców Śląskich 62, - Przedszkole Publiczne Nr 12 z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Wyspiańskiego 9a, - Żłobek Miejski z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Broniewskiego 27b, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Traugutta 77b, - Miejski Dom Kultury z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Parkowej 1, - Miejska Biblioteka Publiczna z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów Getta 1, - Muzeum Łużyckie z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Daszyńskiego 15, c) rachunków pomocniczych dla rozliczeń projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł, d) rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych (rachunki dochodów własnych jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki depozytowe, inne), e) rachunków walutowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. W przypadku powołania nowych jednostek lub utworzenia nowych rachunków obsługa będzie prowadzona na warunkach określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia. 3) Oprocentowanie rachunków bankowych a) oprocentowanie wszystkich rachunków bankowych będzie równe iloczynowi stopy WIBID O/N i współczynnika zaoferowanego przez Wykonawcę, b) kapitalizacja odsetek na rachunku skonsolidowanym dokonywana będzie codziennie, a na pozostałych rachunkach na koniec miesiąca, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż u Wykonawcy, wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu, 4) Prowadzenie skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec bez pobierania dodatkowych opłat, polegającego na; a) Konsolidacji rachunku bieżącego budżetu gminy, jako rachunku głównego oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec, wskazanych przez Zamawiającego, b) sumowaniu sald wszystkich rachunków podlegających konsolidacji, c) ustaleniu oprocentowania dla sumy sald rachunków objętych konsolidacją, która będzie się odbywać wg następujących zasad: - jeśli na koniec dnia roboczego suma sald z rachunków objętych konsolidacją stanowić będzie wartość dodatnią, należy zastosować oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBID O/N publikowaną w danym dniu, pomnożoną przez współczynnik Wykonawcy podany w ofercie, - jeśli na koniec dnia roboczego suma sald z rachunków objętych konsolidacją stanowić będzie wartość ujemną, należy zastosować oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M opublikowaną w danym dniu, plus marża banku Wykonawcy podana w ofercie, d) odsetki od dodatniego salda będą dopisywane raz w miesiącu do rachunku budżetu Gminy. W przypadku ujemnego salda, odsetki będą ustalone codziennie i pobierane przez Wykonawcę jednorazowo raz na miesiąc, e) konsolidacja sald będzie dokonywana poprzez przeksięgowania między rachunkami. 5) Udzielenie kredytu krótkoterminowego (odnawialnego) w rachunku bieżącym budżetu gminy: a) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego (odnawialnego) w rachunku, w wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową: - w 2015 roku kwota określona w uchwale budżetowej wynosi 8 mln zł., - w 2016 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln zł., - w 2017 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln zł., - w 2018 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln. zł., - w 2019 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln. zł., b) przeznaczeniem kredytu będzie pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, co oznacza, że ostatniego dnia roboczego każdego roku kredyt zostanie spłacony. W ostatnim roku obowiązywania umowy kredyt zostanie spłacony nie później niż ostatniego dnia obowiązywania umowy, c) kredyt zostanie uruchomiony w dniu 01.10.2015r., a w kolejnych latach obowiązywania umowy w wysokości kredytu na dany rok, w kwocie wynikającej z uchwały budżetowej od 1 stycznia każdego roku, d) kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt, e) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaproponowaną w ofercie przez Wykonawcę, stałą w okresie obowiązywania umowy. Odsetki należne Wykonawcy ustalane będą codziennie na podstawie salda skonsolidowanego, w którym kwota uruchomionego kredytu pomniejszona będzie poprzez sumę sald rachunków włączonych do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym stanowić będzie integralną część konsolidacji, f) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu może być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. 6) Realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na następujących warunkach: a) przelewy między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, posiadającymi rachunki prowadzone przez Wykonawcę wybranego do obsługi bankowej budżetu gminy w czasie rzeczywistym, b) przelewy na rachunki do innego banku do wysokości 1 mln zł. zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 8:30 w tym samym dniu roboczym I sesją ELIXIR, zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 12:30 w tym samym dniu roboczym II sesją ELIXIR, zlecenia zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 15:00 III sesją ELIXIR, polecenia przelewu zarejestrowane w systemie bankowym po godz. 15:00 najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR, c) polecenia przelewu powyżej 1 mln zł. zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 15:00 w tym samym dniu roboczym, za pośrednictwem SORBNET, d) przelewy zagraniczne w PLN i walutach obcych. Koszty banku zagranicznego przy realizacji przelewów zagranicznych nie będą obciążały Zamawiającego, e) Zamawiający oświadcza, że wszystkie przelewy składane będą w formie elektronicznej, o ile nie zaistnieje awaria sprzętu lub połączenia sieciowego, uniemożliwiająca technicznie złożenie dyspozycji przelewu za pośrednictwem systemu bakowości elektronicznej, f) w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 3.1 ppkt. 6 litera e Wykonawca zrealizuje przelewy papierowe złożone w najbliższej placówce Banku przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne do godz. 13:00 w tym samym dniu, a po godz. 13:00 w następnym dniu roboczym, g) Zapewnienie zerowania rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Zgorzelec, poprzedzone dyspozycjami kierowników jednostek, polegającymi na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach np. odsetki bankowe na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Zgorzelec itp. 7) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów z rachunków bankowych a) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i udostępnienia Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów bankowych - zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych w formie pliku elektronicznego najpóźniej do godz. 10:00 następnego dnia roboczego z możliwością drukowania wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie oraz z możliwością zapisu danych w formie plików PDF. Na wyciągach bankowych rachunku depozytowego Wykonawca zobowiązany jest umieścić datę księgowania, godzinę i minuty wpływu środków przez osoby i podmioty trzecie, b) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Zamawiającego dostępu do wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej, 8) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem pracowników umożliwiającym: a) logowanie do systemu z wykorzystaniem identyfikatora, hasła do logowania z narzuconą ilością liter i cyfr oraz z długością co najmniej 10 znaków, maskowanie hasła podczas logowania oraz możliwość logowania z kluczem zapisanym na karcie mikroprocesorowej, b) określenie szczegółowego dostępu użytkownika do funkcji w systemie (w szczególności do poszczególnych rachunków), c) możliwość pełnego odseparowania dostępu do wskazanych rachunków przez Zamawiającego w zakresie uprawnień, podglądów, wyciągów i operacji dokonywanych na wskazanym rachunku, d) autoryzację zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej (zewnętrznym nośniku danych) przy realizacji zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych, e) zabezpieczenie systemowe uniemożliwiające podwójne wczytanie plików z tymi samymi płatnościami, f) wprowadzenie nowych użytkowników, usuwanie użytkowników oraz modyfikację ich uprawnień wraz ze schematem akceptacji zleceń poprzez zlecenia systemowe (elektroniczne) oraz powinien zapewnić możliwość czasowego delegowania uprawnień pomiędzy użytkownikami systemu, g) drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych dostępnych w systemie bankowości elektronicznej wraz z możliwością zapisu danych w formacie plików PDF, h) przeszukiwanie dostępnej historii rachunków według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta/zleceniodawcy, daty, kwoty i szczegółów operacji (minimum 365 dni), i) możliwość podłączenia do jednego ekranu systemu rachunków obsługiwanych jednostek zamawiającego, bez konieczności wielokrotnego logowania się do systemu w celu podglądu danych, j) możliwość wstrzymania realizacji zleceń przelewów wysłanych do realizacji w przypadku nie wystarczającej ilości środków na rachunku, do momentu zasilenia rachunku (realizacji wpływu środków). W przypadku braku środków dla danego zlecenia we wskazanym terminie Wykonawca odrzuci zlecenie, k) liczba jednostek korzystających z elektronicznego systemu bankowości internetowej oraz stanowisk może się zmienić w okresie obowiązywania umowy. 9) Zapewnienie obsługi kasowej na następujących warunkach: a) posiadanie do obsługi kasowej co najmniej jednej placówki/oddziału w granicach administracyjnych miasta Zgorzelec, b) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków i na rzecz Zamawiającego przez osoby upoważnione w imieniu Zamawiającego oraz dokonywanie wpłat gotówkowych przez Zamawiającego bez opłat i prowizji, c) prowizje i opłaty od przyjmowanych wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby trzecie na wszystkie rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych we wszystkich placówkach Wykonawcy w granicach administracyjnych Miasta Zgorzelca będą pobierane od wpłacającego w wysokości nie wyższej niż maksymalnie 0,25% od kwoty wpłaty, minimalnie 2,50 zł., d) realizacji operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych, e) przyjmowaniu wpłat zamkniętych poza kolejnością (w bezpiecznych kopertach), f) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych Zamawiającego na rzecz Zamawiającego przez osoby upoważnione do dokonywania wypłat w imieniu posiadacza rachunku - bez opłat i prowizji, g) umożliwienie wypłaty gotówki wg nominałów określonych przez Zamawiającego bez opłat i prowizji. 10) Obsługa płatności masowych a) Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego otworzyć i prowadzić wirtualne rachunki dla kontrahentów płatności masowych (podatki i opłaty, czynsze, opłata za odbiór odpadów, itp.), b) identyfikacja płatności przychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie w indywidualnym numerze rachunku bankowego odrębnie dla poszczególnych rodzajów płatności danego kontrahenta, c) księgowanie operacji na rachunki wirtualne będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostkach organizacyjnych rachunkach, d) pliki elektroniczne z danymi o operacjach dokonanych na rachunki wirtualne w formacie umożliwiającym wczytanie do systemu finansowo-księgowego dokonywanych za pośrednictwem wirtualnych rachunków, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu lub jego jednostkom organizacyjnym najpóźniej do godz. 9:00 następnego dnia roboczego, e) Zamawiający informuje, że system płatności masowych dla programów finansowo-księgowych (FK) wyprodukowała firma - Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o.o. z Poznania, f) Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Specyfikację techniczną usługi płatności masowych. 11) Wydawanie i obsługa kart płatniczych a) na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wydać karty płatnicze oraz prowadzić ich obsługę przez okres obowiązywania umowy, b) karty będą wykorzystywane przez pracowników Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne do opłacania kosztów służbowych, c) wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości środków, jakie będą przez Zamawiającego przyznane w ramach zasilenia rachunku karty, d) z tytułu czynności związanych z wystawieniem kart oraz obsługą transakcji kartami, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, e) obecne zapotrzebowanie na karty określa się na ok. 14 szt., przy czym zwiększenie liczby kart nie może spowodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 12) Przyjęcie wielokrotne (miesięczne) rzeczy (tj. kluczy i elektronicznych nośników danych: przenośne dyski twarde, płyty CD/DVD) do depozytu bankowego (skrytki sejfowej) w ilości 2 szt. Poprzez przyjęcie wielokrotne rozumie się zdanie do depozytu i pobranie. 13) Realizowanie wypłat gotówkowych do celów świadczeń i innych dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego w placówce Wykonawcy, zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Zgorzelca a) wypłaty gotówkowe będą zlecane przez jednostkę przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej poprzez ręczne wprowadzenie danych lub wczytanie pliku zawierającego listę odbiorców gotówki z danymi o: - kwocie wypłaty, - beneficjencie z podaniem co najmniej imienia i nazwiska, - danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowodu osobistego/paszportu, - szczegółach zlecenia wypłaty, - terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę, b) identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego/paszportu), c) odbiór środków przez beneficjenta, możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową w Zgorzelcu, w terminie do 90 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego, d) środki przekazane beneficjentowi wg listy do wysokości 20 000,00 zł. będą gotowe do odbioru w czasie 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę. Natomiast środki wg listy powyżej 20 000,00 zł. będą zamawiane do godziny 12:00 i gotowe do odbioru na następny dzień, 14) Możliwość rozmieniania przez Wykonawcę banknotów o wysokich nominałach na banknoty o mniejszym nominale i bilonu, bez pobrania prowizji. 15) Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 16) Wyznaczenie doradcy lub doradców klienta do współpracy z Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi w zakresie bankowej obsługi w godzinach pracy Zamawiającego. O zmianie osób Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. 17) Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia a) Wykonawca za świadczenie wszystkich usług objętych przedmiotem zamówienia będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową zgodnie ze złożoną ofertą, b) miesięczna opłata ryczałtowa będzie pokrywała wszystkie koszty obsługi bankowej zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, w tym koszty przelewów krajowych i zagranicznych, obsługi kart płatniczych, przekazywania zestawień, informacji, opinii (za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec), c) Wykonawca nie może naliczyć innych opłat ani obciążyć Zamawiającego innymi dodatkowymi kosztami bankowymi, d) zwiększenie lub zmniejszenie liczby jednostek i prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej, e) zwiększenie lub zmniejszenie liczby operacji, w tym przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych, nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej, 2. Informacje Ogólne 1) Budżet Gminy Miejskiej Zgorzelec a) planowane dochody w roku 2015 - 106 180 174,00 zł., b) planowane wydatki w roku 2015 - 100 155 442,00 zł. 2) Ilość rachunków bankowych przez cały okres obowiązywania umowy a) rachunki bieżące - ok. 18 szt., b) rachunki pozostałe - ok. 40 szt. 3) Szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Dokumenty budżetowe i opinie: 1) Sprawozdania budżetowe za I kw. 2015r., za IV kw. 2014r., za IV kw. 2013r. 2) Zaświadczenie Burmistrza Miasta i powołanie Skarbnika Miasta, 3) REGON, NIP, 4) Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2015-2023, 5) Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu, 6) Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2014r., 7) Budżet Miasta Zgorzelec na 2015r., 8) Zmiany w budżecie miasta na 2015r., 9) Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2015-2023, 10) Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2015-2024. Powyższe dokumenty zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity z 2015r. poz. 128) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać każdy z nich. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 1) lit. a) SIWZ oraz dokument wymieniony w pkt. 10 ppkt. 1 lit b SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 1) lit. a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 1) lit. a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 1) lit. a) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 1) lit. a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 9 ppkt. 2) SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) wypełniony formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - Formularz Nr 3 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Marża banku składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym - 70
  • 3 - Współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres zmian został przewidziany w pkt. 13 SIWZ. 1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji umowy: a) Zmiana ilości obsługiwanych podmiotów, w przypadku gdy na Gminę Miejską Zgorzelec zostaną nałożone nowe zadania lub też zmieni się struktura organizacyjna Gminy, b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia, a których wykorzystanie będzie korzystne dla Gminy Miejskiej Zgorzelec, c) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego, d) Zmiana osób, upoważnionych do dysponowania środkami na rachunku, wskazanych przez Zamawiającego w karcie wzorów podpisów, możliwa będzie w każdym czasie w trakcie trwania umowy, e) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia realizowanego po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia realizowanego po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2) Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, na każdym etapie realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu zapisów dot. podwykonawstwa, o których mowa w SIWZ. a) Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa możliwa będzie w przypadku: - wskazania innych podwykonawców, - rezygnacji podwykonawcy, - wskazania innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie części zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. b) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 4) Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, powinna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem, o wprowadzenie zmian w umowie podając uzasadnienie i podstawę takiej zmiany. Strony ustalają 7 dniowy termin, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem do Wykonawcy lub Zamawiającego. 5) Zamawiający będzie zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie Numeru Statystycznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Wydział Zamówień Publicznych - III piętro, pok. 304 SIWZ udostępniona będzie bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.