eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbudowa i przebudowa ciągu pieszego przy Kościele pw. Św. Wawrzyńca przy ul. Żernickiej we Wrocławiu - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Wrocław: Rozbudowa i przebudowa ciągu pieszego przy Kościele pw. Św. Wawrzyńca przy ul. Żernickiej we Wrocławiu - etap I
Numer ogłoszenia: 147486 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67972 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa ciągu pieszego przy Kościele pw. Św. Wawrzyńca przy ul. Żernickiej we Wrocławiu - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa ciągu pieszego przy Kościele pw. Św. Wawrzyńca we Wrocławiu, ul. Żernicka 242, 54-510 Wrocław - etap I: rozbudowa i przebudowa ciągu pieszego w części południowej i wschodniej terenu wraz z infrastrukturą techniczną z wyłączeniem dostawy i montażu: ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, słupków drogowych i słupów oświetleniowych, opraw oświetlenia zewnętrznego oraz nasadzeń drzew, krzewów i wycinki drzew. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: zdjęcie humusu, korytowanie, zagęszczenie mechaniczne podłoża, wywiezienie gruzu oraz urobku do utylizacji, b)ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej w części południowej i wschodniej terenu objętego inwestycją, c)zdemontowanie pokrycia kamiennego, które nadaje się do ponownego użycia, d)wykonanie: podbudowy z kruszywa łamanego, ław betonowych pod krawężniki z betonu, podsypki cementowo-piaskowej, obrzeży z kostki kamiennej, e)wykonanie spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku istniejącej jezdni, miejsc postojowych lub terenów zieleni, f)wymianę krawężników, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, odtworzenie nawierzchni po robotach kablowych, g)wykonanie chodników, nawierzchni z kostki granitowej na podsypce cementowo -piaskowej, h)reorganizację istniejących miejsc postojowych dla samochodów osobowych (skrócenie zatoki postojowej), i)rekultywację trawników po pracach w pasie wykonywanych robót drogowych, j)zakup, dostawę i montaż 2 kpl osłon na drzewa, k)wykonanie fundamentów pod słupki drogowe, w tym wykopy fundamentowe, podkłady betonowe, stopy fundamentowe, ręczne zasypanie wykopów, l)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej z mas bitumiczno - kauczukowych, ł)zbrojenie konstrukcji żelbetowych, m)dostawę i montaż 112 szt. kotew mocujących, n)wykonanie zasilania dla projektowanych słupów (wykonać kablem YAKY 4x35 mm2 z istniejącego słupa oświetleniowego zlokalizowanego przy kościele od strony ul. Objazdowej), o)demontaż kabli wielożyłowych układanych w gruncie oraz w słupach, p)kopanie i zasypanie rowów dla kabli, r)układanie kabli w rurach, s)organizację ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych. 2.Szczegółowy zakres prac związanych z rozbudową i przebudową ciągu pieszego przy Kościele pw. Św. Wawrzyńca we Wrocławiu, ul. Żernicka 242, 54-510 Wrocław - etap I, zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót nr 01 12.2013 etap 1 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 4.Wytyczne dla Wykonawcy: 1)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów do zabezpieczenia oraz wykonania na własny koszt prac zabezpieczających fragmenty istniejącego muru oraz pobliskich drzew, 2)Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu, 3)wszelkie uszkodzenia muru wynikłe z winy Wykonawcy podczas prowadzonych prac budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest usunąć na własny koszt, 4)wszystkie wykopy instalacyjne i budowlane na czas prowadzenia robót mogą wymagać odwodnienia, co powinien uwzględnić Wykonawca w swojej ofercie, 5)roboty należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP, mając przede wszystkim na względzie bezpieczeństwo ludzi i konstrukcji, tam gdzie jest potrzebne należy wprowadzić dodatkowe zabezpieczenia, 6)roboty budowlano montażowe należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)protokolarnego przejęcia terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3)uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 4)wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 5)niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 7)oznakowania terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 8)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 9)zapewnienia materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 10)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 11)współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 12)zapewnienia na swój koszt nadzoru archeologicznego zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych (Decyzja nr 1783 2013 z dnia 20.11.2013r.) wydanym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. 13)powiadomienia właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenia prac pod ich nadzorem, 14)przygotowania placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 15)zapewnienia możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 16)zabezpieczenia miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 17)przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 18)sporządzenia planu BIOZ, 19)prowadzenia dziennika budowy, książki obmiaru robót, 20)oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia wykonanych robót bądź uszkodzenia urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 21)wykonywania badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenia wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 22)stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 23)pokrycia kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 24)opracowania harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 25)zapewnienia na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonania aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazania Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500), 26)naprawienia wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 27)zawiadomienia inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 28)opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 29)poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego. 30)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, -dziennik budowy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, -protokoły badań i sprawozdań. 6.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm). 7.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97365,39

  • Oferta z najniższą ceną: 97365,39 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.