eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Raszyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 147431 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn w ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie, Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach, Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie, wraz z zagospodarowaniem terenu z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn w ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie, Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach, Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu Zadanie nr 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie, Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach, Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu. W ramach każdego z zadań, Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla określonych branż tj. branży: sanitarnej i lub elektrycznej dla wszystkich trzech inwestycji realizowanych przez Zamawiającego - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla każdej z inwestycji - załącznik A (A1, A2, A3) do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia dla każdego z zadań przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych Zadanie nr 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: dotyczy zadania nr 1: 1 (jedna osoba) pełniąca funkcję Inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej dwóch zakończonych w przeciągu ostatnich pięciu lat obiektów kubaturowych (za wyjątkiem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stałe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe) spełniających następujące parametry dla każdego z nich oddzielnie: a) Kubatura budynku min. 7 500 m3, b) Wartość brutto robót branży sanitarnej min. 1 000 000,00 zł, c) Wymagane instalacje w obiekcie: Wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna z rekuperacją oraz z chłodzeniem i podgrzewaniem powietrza nawiewanego, w postaci central wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych o łącznej wydajności co najmniej 10 000 m3/h i agregatów chłodzących (agregatów wody lodowej) o łącznej mocy co najmniej 45 kW, Kotłownia gazowa z kondensacyjnymi kotłami o łącznej mocy znamionowej co najmniej 150 kW, przygotowaniem c.w.u. i c.t. na potrzeby central wentylacyjnych. dotyczy zadania nr 2: 1 (jedna osoba) pełniąca funkcję Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej dwóch zakończonych w przeciągu ostatnich pięciu lat obiektów kubaturowych (za wyjątkiem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stałe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe) spełniających następujące parametry dla każdego z nich oddzielnie:: a) Kubatura budynku min. 7 500 m3, b) Wartość brutto robót branży elektrycznej min. - 800 000,00 zł, c) Wymagane instalacje w obiekcie: Elektryczne - oświetlenia i gniazda, Niskoprądowe w tym: teletechniczne, teleinformatyczne wraz serwerownią, p.poż., monitoringiem i instalacją sygnalizacji włamania i napadu, Instalacje fotowoltaiczne, Winda o napędzie elektrycznym i/lub hydraulicznym (nadzór nad montażem min. jednej windy o napędzie elektrycznym i/lub hydraulicznym).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał), b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy - wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi (w tym okres udziału w przeglądach) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: a) zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w okolicznościach od nich niezależnych. Za takie okoliczności uważać będzie się w szczególności: siłę wyższą, awarie, katastrofy, kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami podczas prowadzenia robót budowlanych, wprowadzenie do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, niedotrzymanie terminów umownych przez Wykonawców robót budowlanych lub Dostawców wyposażenia. Zmiany te zostaną odpowiednio wprowadzone aneksem do umowy, bez zmiany kwoty umownej określonej w § 6 ust. 1 dla każdego obiektu. b) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku zmiany przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług, o ile Inspektor wystawia faktury z naliczanym VAT-em, c) Wynagrodzenie Inspektora zostanie odpowiednio pomniejszone, jeżeli w wyniku upadłości, lub rozwiązania umowy z Wykonawcą w czasie budowy, obowiązki Inspektora nie zostaną wykonane w całości, lecz w części. Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu niniejszej Umowy. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców, parter pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn w ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn w ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu W ramach zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla określonych branż tj. branży sanitarnej dla wszystkich trzech inwestycji realizowanych przez Zamawiającego - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla każdej z inwestycji - załącznik A (A1, A2, A3) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji i rękojmi (w tym okres udziału w przeglądach) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej dla inwestycji realizowanych przez Gminę Raszyn ramach: Obiektu nr 1 - Przedszkola przy ul. Poniatowskiego w Raszynie Obiektu nr 2 - Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach Obiektu nr 3 - Projektu wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu W ramach zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla określonych branż tj. branży elektrycznej dla wszystkich trzech inwestycji realizowanych przez Zamawiającego - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla każdej z inwestycji - załącznik A (A1, A2, A3) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.27.80.00-8, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji i rękojmi (w tym okres udziału w przeglądach) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.