eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostawie śniadań i obiadów w szkołach na terenie Gminy Siemianowice Śląskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Siemianowice Śląskie: Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostawie śniadań i obiadów w szkołach na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 147221 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostawie śniadań i obiadów w szkołach na terenie Gminy Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostawie dla około 160 uczniów śniadań i dla około 110 uczniów obiadów w szkołach na terenie Gminy Siemianowice Śląskie w dni pracy świetlicy w tych szkołach. Szczegółowy zakres świadczenia usługi w poszczególnych placówkach obejmuje: w Szkole Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika ul. Niepodległości 47 - przygotowanie i dostarczenie śniadań dla uczniów w ilościach wynikających ze stanu zleceń (dla około 20 uczniów . Średnia liczba śniadań - 400 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania. - dostarczenie śniadań w godzinach: 7:30-8:30, w Szkole Podstawowej nr 13 im. J. Skrzeka ul. Barlickiego 2 - przygotowanie i dostarczenie śniadań dla uczniów w ilościach wynikających ze stanu zleceń (dla około 30 uczniów). Średnia liczba śniadań - 600 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania. - dostarczenie śniadań w godzinach 7:30-8:30, w Szkole Podstawowej nr 5 im. A. Mickiewicza, ul. Michałkowicka 15 - przygotowanie i dostarczenie śniadań i obiadów dla uczniów w ilościach wynikających ze stanu zleceń (dla około 80 uczniów). Średnia liczba śniadań - 1600 miesięcznie. Średnia liczba obiadów - 1600 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania - dostarczenie śniadań w godzinach 7:30-8:30, dostarczenie obiadów w dwóch turach: I tura - na godzinę 12:15, II tura na godzinę 13:20. w Zespole Szkół nr 3, ul. Leśna 1 - przygotowanie i dostarczenie śniadań i obiadów dla uczniów w ilościach wynikających ze stanu zleceń (dla około 30 uczniów). Średnia liczba śniadań - 600 miesięcznie. Średnia liczba obiadów - 600 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania - dostarczenie śniadań w godzinach 7:30-8:30, dostarczenie obiadów na godzinę 11:00. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość posiłków w trakcie trwania umowy jest ilością maksymalną, jak również zastrzega, że w przypadku niewykorzystania ilości posiłków w jednej z placówek może być ona wykorzystana w innej. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie sporządzoną i dostarczoną ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia. Warunki realizacji wymagane wobec wszystkich placówek: Wykonawca dostarczy śniadania i obiady z wykorzystaniem opakowań i sztućców jednorazowych, z podziałem na porcje jednostkowe (osobno dla każdego ucznia). Wykonawca zobowiązuje się do zupełnego wyeliminowania produktów przetworzonych i stosowania naturalnych, wartościowych produktów spożywczych. Śniadanie składa się z bułki + dodatków do bułki. Obiad składa się z drugiego dania. Drugie danie, w przypadku zestawu mięsnego, składa się ze sztuki mięsa, ziemniaków, kaszy lub ryżu oraz surówki. Obiady i śniadania muszą być wykonane z odpowiednich surowców - nieprzetworzonego wcześniej mięsa, świeżych warzyw i owoców (sezonowo - w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie mrożonek warzywnych i owocowych). Zamawiający nie dopuszcza możliwości przygotowywania potraw i napojów na bazie suszu. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu dwóch tygodni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju obiadu. W ramach drugiego dania jadłospis powinien zawierać m.in.: posiłki mięsne: udo z kurczaka, kotlet mielony (karczek, filet z kurczaka, indyk, szynka b/k), kotlet (schab, filet z kurczaka, filet z indyka), gulasz (szynka b/k, karczek b/k, łopatka b/k, filet z indyka, kurczaka), posiłki półmięsne, 2 posiłki bezmięsne - mączne, 2 posiłki - ryba (filet). Nie dopuszcza się serwowania posiłków przygotowanych w formule fastfood. Zamawiający nie zezwala na stosowanie w procesie żywienia produktów takich jak: gotowe sosy, sproszkowane ziemniaki (puree), mrożonych pierogów, innych produktów typu instant. Do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. W przypadku dań mięsnych należy serwować całe sztuki mięsa. Mięso przerobione (mielone) może pojawiać się sporadycznie zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz 594 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1256). Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe dla dzieci i młodzieży. Gramatura obiadu nie może być niższa niż 300g. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu oraz warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przygotowanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Jednocześnie Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby jadłospis był urozmaicony oraz uwzględniał sezonowość. Wykonawca jest zobowiązany w poprzednim dniu roboczym do godziny 15:00 uzgodnić z pracownikiem szkoły ilość zamawianych śniadań i obiadów na kolejny dzień. O sposobie dokonywania zamówień zdecyduje Wykonawca wraz z Dyrektorami poszczególnych szkół. Ewidencja przygotowanych i dostarczonych posiłków potwierdzona przez Dyrektora szkoły lub wskazanego przez Dyrektora szkoły, pracownika szkoły stanowić będzie podstawę wystawienia faktury. Faktury, obciążające Zamawiającego, będą wystawiane po każdym miesiącu świadczenia usługi osobno za posiłki dostarczone dla każdej szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dwutygodniowego jadłospisu na obiady i jednotygodniowego jadłospisu na śniadania. Opracowane jadłospisy Wykonawca przedkłada do akceptacji Dyrektorowi szkoły, najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem ich obowiązywania. Wykonawca ma prawo do zmiany jadłospisu w trakcie jego obowiązywania po uzyskaniu zgody przez Dyrektora szkoły. Dyrektor szkoły w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do zmiany jadłospisu. Ogólną kontrolę nad prawidłowością żywienia sprawować będzie Dyrektor danej szkoły. Reklamacje jakościowe serwowanych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy w drodze bezpośredniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie poza obszarem szkoły. Wydawanie posiłków w każdej ze szkół odbywa się przez pracowników danej szkoły. Posiłki muszą być dostarczone transportem Wykonawcy. Transport dań powinien się odbywać z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków, dopuszczonym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Potrawy muszą być dostarczane w pojemnikach ze stali nierdzewnej, termosach (pojemnikach) utrzymujących właściwą temperaturę tzn. minimalna temperatura drugiego dania wynosić musi 63 stopni C, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Odbiór zużytych opakowań i sztućców jednorazowych ze stołówki szkolnej odbywać się będzie po zakończonym posiłku. Wykonawca każdorazowo z dostawą zestawów obiadowych będzie dostarczał pojemnik/i na odpady pokonsumpcyjne i pojemnik/i na zużyte opakowania i sztućce jednorazowe oraz zapewni ich odbiór po spożytym obiedzie. Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, wywóz odpadów komunalnych należy do Wykonawcy i następuje w dniu ich wytworzenia na koszt Wykonawcy, zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków zgodnie z ustalonym harmonogramem, bez względu na trudności powstałe po stronie Wykonawcy. Personel Wykonawcy musi posiadać aktualne badania, ważne książeczki badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz odpowiednie przygotowanie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% ceny całego posiłku. Zamawiający zaznacza, iż w/w placówkach oświatowych, zainteresowani zakupem posiłku mogą być również rodzice dzieci nie objętych pomocą MOPS, co może wiązać się z koniecznością przygotowania i dowiezienia większej liczby posiłków niż określona w niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20 procent wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usług

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie (2) usługi związane z przygotowaniem i dostarczaniem posiłków, świadczonych w sposób ciągły przez minimum 4 miesiące, o wartości każdej z nich wynoszącej co najmniej 30.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 7 SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odrębny wykaz usług związanych z przygotowaniem i dostarczaniem posiłków, świadczonych w sposób ciągły przez minimum 3 miesiące, o wartości każdej z nich wynoszącej co najmniej 20.000,00 zł brutto, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.