eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Warszawa: Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Łodzi
Numer ogłoszenia: 147133 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 54 i 54a. Stacja składająca się z wieży o konstrukcji stalowej z posadowionym systemem antenowym oraz kontenera technicznego, w którym zlokalizowane będą przyrządy pomiarowe, stanowić będzie element Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego (KASMON), w szczególności: 1) wykonanie wykopów pod fundamenty wieży i kontenera oraz wywóz gruntu pozyskanego z wykopów; 2) dostarczenie materiałów i utwardzenie terenu stacji oraz umocnienie skarp; 3) dostarczenie i montaż ogrodzenia stacji; 4) dostarczenie materiałów i wykonanie pali fundamentowych; 5) dostarczenie materiałów i wykonanie fundamentów wieży oraz kontenera; 6) dostarczenie i montaż wieży kratowej o wysokości 55 m; 7) dostarczenie i montaż na wieży systemu masztu antenowego wraz z adapterami; łączna wysokość wieży z masztem antenowym wyniesie 63,5 m; 8) dostarczenie i montaż drogi kablowej na wieży z masztem antenowym, podłączenie do kontenera oraz umocowanie kabli za pomocą uchwytów kablowych; 9) montaż dostarczonych przez Zamawiającego anten, fiderów, rotora, komutatora antenowego, zasilacza oraz okablowania sygnałowego i sterującego; 10) dostarczenie i montaż kontenera technicznego z systemem klimatyzacyjno-grzewczym; 11) dostarczenie i montaż systemu gaszenia gazem SUG w kontenerze wraz z kompletnym oprzyrządowaniem; 12) dostarczenie i montaż systemu zabezpieczającego przed upadkiem z wysokości typu Soll, zgodnie ze specyfikacją zawartą w projekcie budowlanym wraz z wózkiem Comfort; 13) dostarczenie i montaż instalacji odgromowej i uziemiającej wieży i kontenera; 14) dostarczenie materiałów i wykonanie instalacji elektrycznej na wieży, w kontenerze oraz w budynku garażowym zgodnie z projektem budowlanym wraz z wykonaniem ziemnej drogi kablowej od budynku do kontenera; 15) pomiary zespolonej instalacji uziemiającej i odgromowej oraz pomiary skuteczności zerowania wieży antenowej, kontenera i budynku; 16) wykonanie prac geodezyjnych, wytyczenie stacji i drogi kablowej, inwentaryzacja powykonawcza; 17) pomiary pionowości wieży wraz z masztem antenowym w dwóch osiach; 18) dostarczenie materiałów i wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu; 19) dostarczenie i montaż systemu zabezpieczającego przed wejściem na wieżę osób nieuprawnionych; 20) dostarczenie i montaż zabezpieczeń przed demontażem śrub mocujących konstrukcję wieży do fundamentu; 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie dokumentacji dla Zamawiającego w 2 egz. papierowych i 1 egz. w formie elektronicznej (pliki w formacie PDF) na płycie CD lub DVD, zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami określonymi we wzorze Umowy, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lat*. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. * Okres gwarancji jakości może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji jakości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, w punkcie 4), z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Okres gwarancji jakości (G).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (polskich złotych) (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wadium szczegółowo zostały przedstawione w punkcie 10. SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy) każde. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę stacji bazowej sieci komórkowej lub stacji monitoringowej. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.3) Potencjał techniczny szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania: L.p.: 1; Funkcja/stanowisko: Kierownik budowy; Minimalna liczba osób: 1; Wymagane kwalifikacje* zawodowe: Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w tym pełnienie roli kierownika budowy; L.p. 2; Funkcja/stanowisko: Kierownik robót; Minimalna liczba osób: 1; Wymagane kwalifikacje* zawodowe: Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, stwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie; L.p. 3; Funkcja/stanowisko: Kierownik robót; Minimalna liczba osób: 1; Wymagane kwalifikacje* zawodowe: Posiadanie uprawnień budowlanych w telekomunikacji w specjalnościach instalacyjnych telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych lub uprawnień budowlanych w telekomunikacji. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia wyżej wymienionych funkcji/stanowisk przez tą samą osobę. * - *Zamawiający dopuszcza wykazanie kwalifikacji równoważnych, zdobytych w innych Państwach, zgodnie z przepisami określonymi w art. 12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, tj.: wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy) każde. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę stacji bazowej sieci komórkowej lub stacji monitoringowej. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w ogłoszeniu - w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. Przepisy ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości (G), którego szczegółowy opis znajduje się w punkcie 19 SIWZ - tryb oceny ofert - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa piętro 3, pokój 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój nr 4 (Kancelaria Główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: BAK.WZP.231.30.2015; 2.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.