eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Radomsko: Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko
Numer ogłoszenia: 147019 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko , ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego robót budowlanych w zakresie przebudowy, remontu, konserwacji i rozbiórki budynków na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.26.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: - dla części I w kwocie: 3.400,00 zł, - dla części II w kwocie: 2.900,00 zł. - dla części III w kwocie: 6.500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wykonania zamówienia nie są ustawowo wymagane od wykonawcy uprawnienia typu koncesja, zezwolenie lub licencja, w związku z czym Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest spełnić..

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie budynków mieszkalnych, gospodarczych, lub budowie budynku mieszkalnego, gospodarczego o wartości minimum 100000,00 zł (z podatkiem od towarów i usług);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest spełnić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem osobą (lub osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej dzień składania ofert i na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum: 100000,00 zł. - w zakresie sytuacji finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest spełnić.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego- Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa -Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. Wystąpienie robót koniecznych- Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wstrzymanie z tytułu wykonywania robót koniecznych. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. Zmiana przepisu o podatku od towarów i usług, mająca wpływ na wynagrodzenie należne wykonawcy w części podatku od towaru i usług - Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko Adres: 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko Adres: 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówka Kruplin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówka Kruplin, położonego /adres: Kruplin, ul. Kościuszki 105A 98-330 Nowa Brzeźnica/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku 2-rodzinnego Dąbrówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku 2-rodzinnego Dąbrówka /adres: Dąbrówka 54 i 54A, 97-500 Radomsko/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont osad leśnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Zagospodarowanie terenu osady Murowaniec /adres: Murowaniec 8, 98-330 Pajęczno/. 2/ Konserwacja budynku garażowego /adres: Murowaniec 8, 98-330 Pajęczno/. 3/ Modernizacja ogrodzenia szkółki leśnej Strzałków /adres: Szkółka leśna Strzałków/. 4/ Remont i konserwacja budynku administracyjno-gospodarczego szkółki leśnej Strzałków /adres: Szkółka leśna Strzałków/. 5/ Remont instalacji zraszającej na szkółce leśnej Strzałków /adres: Szkółka leśna Strzałków/. 6/ Remont ogrodzenia leśniczówki Folwarki /adres: ul. Leśników 6A, 97-500 Radomsko/. 7/ Remont drzwi w budynku leśniczówki Kruszyna /adres: Kruszyna 1, 97-525 Wielgomłyny/. 8/ Remont ogrodzenia osady Kajetanówka /adres: Kajetanówka 1, 97-524 Kobiele Wielkie/. 9/ Remont instalacji elektrycznej w budynku leśniczówki oraz obory /adres: Wola Życińska 3, 97-525 Wielgomłyny/. 10/ Remont budynku szopy przy leśniczówce Kocierzowy /adres: Kocierzowy 2, 97-545 Gomunice/. 11/ Remont drzwi w budynku podleśniczówki Wilkowice /adres: Bąkowa Góra 129, 97-510 Ręczno/. 12/ Remont w budynku podleśniczówki Podświerk /adres: Podświerk 6, 97-524 Kobiele Wielkie/. 13/ Rozbudowa instalacji c.o. w budynku leśniczówki Krzętów /adres: Krzętów ul. Dolna 81, 97-525 Wielgomłyny/. 14/ Remont drzwi w magazynie paliw przy leśniczówce Krzętów /adres: Krzętów ul. Dolna 81, 97-525 Wielgomłyny/. 15/ Rozbiórka budynków na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Radomsko wraz z uporządkowaniem terenu: - Osada Józefów /adres: Józefów ul Armii Ludowej 2, 97-512 Kodrąb/, - Osada Kalinki /adres: Kalinki 84B, 97-510 Bakowa Góra/, - Osada Kocierzowy /adres: Kocierzowy 2, 97-545 Gomunice/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.