Bydgoszcz: 5/P/2015
Numer ogłoszenia: 14698 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Miasta Bydgoszcz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5/P/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej centralnego ogrzewania i c.w.u. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ : warunek dla wszystkich zadań: *1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : warunek dla wszystkich zadań: * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa UWAGA: W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
warunek dla wszystkich zadań: *1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty : 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) UWAGA: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art, 26 ust.2b uPzp, na podstawie art.26 ust.2e uPzp odpowiada solidarnie z wykonawcą zamówienia za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 5. Oferta przetargowa - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Żwirki i Wigury 28/10. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Nakielskiej 42/3 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Ułańskiej 23/6 oraz przebudowę w obrębie lokalu, w celu zmiany pomieszczenia wc na pomieszczenie łazienki z wc . Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Pięknej 44/2 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Żółwińska 3A/1 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 5/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i c.w.u. w lokalu mieszkalnym przy ul. Spółdzielcza 11/5 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, w niezbędnym zakresie do celów projektowych, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego wraz z doborem grzejników 2) opracowanie projektu budowlanego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia : 1) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - w ilości 5 egzemplarz oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 2) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R: 2 egzemplarze) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R, 2 egz.) 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD-R) w ilości 2 egzemplarzy. 4) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia. 5) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej, które należy uwzględnić przy sporządzaniu dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej przed Szkołą Podstawową nr 56 przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy
- Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244)
- Dostawa ergonomicznych, obrotowych krzeseł biurowych do Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Wykonanie napraw, konserwacji i przeglądów serwisowych aparatury badawczej dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej im. prof. Kazimierza Panka w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.