eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych pochodzących z budynków stanowiących własność prywatna na terenie Gminy Kroczyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Kroczyce: Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych pochodzących z budynków stanowiących własność prywatna na terenie Gminy Kroczyce
Numer ogłoszenia: 146832 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kroczyce , ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych pochodzących z budynków stanowiących własność prywatna na terenie Gminy Kroczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego stanowiących własność prywatną na terenie Gminy Kroczyce. Zamówienie obejmuje bezpośredni kontakt Wykonawcy z Właścicielami posesji, ustalenie z mieszkańcami terminów demontażu i odbioru odpadów azbestowych od poszczególnych mieszkańców. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także ważenie odpadów azbestowych podczas odbioru z posesji w obecności Właściciela, dlatego też Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie takich czynności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)Warunki ogólne. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. B) Warunki szczegółowe w zakresie posiadania stosownych uprawnień: 1) Wykonawca posiada decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu zawierciańskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2) Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm). w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej: 1)Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie badania załączonych do oferty dokumentów, kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub/i oświadczeń. C)Warunki w zakresie powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania ogólnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 2.1. decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu zawierciańskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2.2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm) 2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1.1 - 1.3 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt 2.1 - 2.3 przedstawiają wszyscy członkowie konsorcjum lub jeden z nich w imieniu całego konsorcjum. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa następujące dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroczyce.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kroczyce ul. Batalionów Chłopskich 29 42-425 Kroczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kroczyce ul. Batalionów Chłopskich 29 42-425 Kroczyce sekretariat, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane z udziałem środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.