eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz (zmiana nr 22) dla obszaru położonego w strefach polityki przestrzennejOsiek - Zimnodół, Zawada, Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), Obszar Leśny (częściowo)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Olkusz: zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz (zmiana nr 22) dla obszaru położonego w strefach polityki przestrzennej: Osiek - Zimnodół, Zawada, Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), Obszar Leśny (częściowo)
Numer ogłoszenia: 146765 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz (zmiana nr 22) dla obszaru położonego w strefach polityki przestrzennej: Osiek - Zimnodół, Zawada, Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), Obszar Leśny (częściowo).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania planistycznego: sporządzenie w skali 1: 10 000 zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIV/279/97 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 lutego 1997r. (z późniejszymi zmianami) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania obejmuje tereny o powierzchni ok. 1746 ha położone w obrębie Gminy Olkusz, w granicach stref: - II-C - Osiek - Zimnodół, - II-G - Zawada, - II-D -Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), - III - Obszar Leśny częściowo. Zakres opracowania został oznaczony na załącznikach graficznych do uchwały, która stanowi załącznik nr 8 do siwz. Należy sporządzić pełną dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w szczególności przy uwzględnieniu wymogów określonych w art.10, art.11 i art.12 ustawy, przepisów wykonawczych oraz w trybie tam określonym wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz.353 ). Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających (w tym koperty i zwrotki) oraz zapewni obsługę w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu i dyskusji publicznej. W razie konieczności zapewni taką usługę również w przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń. Wymaga się : a) udziału Projektanta w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie zmiany studium) w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej oraz na sesjach Rady Miejskiej; b) uczestnictwa Projektanta w dyskusjach publicznych oraz sporządzenia z nich protokołu; c) obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia zmiany studium lub częściej, jeżeli zajdzie taka konieczność Termin wykonania zamówienia: do 54 tygodni od daty zawarcia umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 378.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem (sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu metodą /spełnia/ lub /nie spełnia/, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby główny projektant zmiany studium posiadał co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni i spełniał co najmniej jeden z warunków opisanych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, potwierdzone udziałem w min. 3 opracowaniach dotyczących opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu metodą /spełnia/ lub /nie spełnia/, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 2) Przykładowe opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany wraz z uzasadnieniem i syntezą studium, o których mowa w § 4 ust.1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z wersją edytowalną tekstu studium oraz wektorową wersją rysunku studium (możliwą do otwarcia w programie Microstation - format pliku /dgn/), które będzie podlegało ocenie jakości zgodnie z opisem w Rozdziale XIII pkt 2 lit.b. 3) Wypełniony harmonogram prac stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ, przy uwzględnieniu warunków §4 ust. 9 wzoru umowy i rozdziału IV SIWZ. Wpisane w harmonogramie terminy są propozycją Zamawiającego i mogą być korygowane przez Oferenta. Przed ostatecznym podpisaniem umowy zaproponowane terminy zostaną dostosowane do planu pracy Rady Miejskiej w Olkuszu. Dopuszczone są również korekty oczywistych omyłek, tj. niedostosowanie harmonogramu do ustawowych terminów lub zapisów umowy. W harmonogramie należy podawać terminy w tygodniach od podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.50
  • 2 - jakość - 0.50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji umowy oraz poszczególnych etapów prac określonych w Harmonogramie mogą zostać zmienione w przypadkach: - zmiany przepisów prawnych dotyczących procedury planistycznej, - ponowienia procedury opiniowania i uzgodnień w instytucjach uzgadniających i opiniujących, - ponowienia procedury planistycznej w związku ze złożonymi uwagami złożonymi do opracowania planistycznego, - wystąpienia zdarzeń niezależnych od Wykonawcy spowodowanych działaniem siły wyższej lub z przyczyn zależnych od Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.