Ostrów Mazowiecka: SPZZOZ.XII.381.17/2015 Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Numer ogłoszenia: 146653 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Dubois 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 7463711, faks 29 7463706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.XII.381.17/2015 Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 207 000 euro, 17 Pakietów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór Zał. Nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór Zał. Nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór Zał. Nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór Zał. Nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór Zał. Nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o wyrobach medycznych. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr Pakietu i pozycji, której dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności w dniach - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach przewidzianych w paragrafie 7 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalostrowmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka, pok. Nr 6 - Kancelaria Administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do drenażu dróg żółciowych, filtr przeciwbakteryjny, 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma pochwowa typu TVT ABBREVO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rury jednorazowego użytku do aparatu Oxylog, zbiornik ssaka z filtrem i drenem, układ oddechowy do Resuscitaire, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody jednorazowe do aparatu GALVA 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy mankiet neonatologiczny do pomiaru ciśnienia, okularki ochronne dla niemowląt, jednorazowe materacyki do lampy łóżeczkowej do fototerapii firmy Natus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nebulizatory, ustnik kątowy, wężyk łączący, 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawór ssący do bronchofiberoskopu, korek kanału biopsyjnego do bronchofiberoskopu, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki krtaniowe jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw typu FloTrac sensor lub kompatybilny do aparatu Vigileo, Zestaw typu PresSep aspirogenny lub kompatybilny do aparatu Vigileo, czujnik jednorazowego użytku do monitorowania funkcji życiowych, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dnaich - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Heimlicha odbarczania odmy, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do polisomnografu Embletta MPR PG ST+.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do oceny dojrzałości szyjki macicy typu Actim Partus, test do wykrywania przedwczesnego pęknięcia błon płodowych typu Actim Prom, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia do zabiegów z użyciem masy fango i parafiny, masa fango, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elastyczny dwuskładnikowy, siloksanowy polimer, dostarczany w podwójnej strzykawce, taśma pochwowa typu KIM/Orthokinetics, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres ciepło - zimny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kontroli wsadu w parze wodnej do przyrządu Compact PCD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody do defibrylatorów, papier do defibrylatora, jednorazowy worek oddechowy, 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności w dniach - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych"
- Dostawa aparatu USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.