eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Opole: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
Numer ogłoszenia: 146609 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych o wadze do 2000g, paczek oraz przesyłek kurierskich opłacanych w formie opłaty z dołu, b) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, c) realizowanie przekazów pocztowych. 2. Przez poszczególne rodzaje przesyłek będących przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: a) ekonomiczne - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym - priorytetowe c) rejestrowane - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d) przesyłki rejestrowane doręczone za pokwitowaniem odbioru (ZPO) - w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) przesyłki standardowe - to przesyłki listowe o wymiarach: - minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, f) przesyłki niestandardowe - to przesyłki listowe gdzie jeden z wymiarów przekracza wymiary standardowe i tam gdzie suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. g) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki: - ekonomiczne - paczki nie będące paczkami najszybszej kategorii, - priorytetowe - paczki najszybszej kategorii, h) Przez przekazy pocztowe rozumie się polecenie doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego. 3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących aktów prawnych: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r.poz. 1468); c) rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545) d) międzynarodowych przepisów pocztowych; e) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi odbioru przesyłek kurierskich przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy pod następującymi adresami Zamawiającego: a) Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; b) Biuro Projektu , ul. Zielonogórska 3 (IV piętro) pokój 421 , w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00; c) Biuro Projektu , ul. Oleska 127 (I piętro), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30; 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić nadanie we wskazanych placówkach pocztowych przesyłek dostarczanych samodzielnie przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Wskazana placówka pocztowa nie może znajdować się w odległości (obliczonej w linii prostej) większej niż 4 km od budynku wymienionego w punkcie 4 a). Ponadto placówka pocztowa powinna być wyposażona w telefon (stacjonarny lub komórkowy) oraz umożliwiać obsługę pracowników Zamawiającego w pomieszczeniu znajdującym się wewnątrz budynku. Wykonawca zapewni w ww. punkcie obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością, co należy rozumieć jako przyjęcie przesyłek pocztowych w następnej kolejności po osobie obsługiwanej w czasie ich przybycia do lokalu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy (potwierdzeń odbioru). Wykonawca będzie dostarczał do odpowiedniej lokalizacji Zamawiającego, zgodnie z adresem nadania przesyłki rejestrowanej, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy postąpi zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U z 2013 r., poz. 267 ze zm.). 7. Przesyłki pocztowe nadawane przez Zamawiającego zawierają pisma, do których mają zastosowanie przepisy o doręczeniach określone w Kodeksie postępowania administracyjnego oraz w Kodeksie postępowania cywilnego, dlatego Zamawiający wymaga, aby data nadania przesyłek pocztowych potwierdzona była przez umieszczenie odcisku datownika placówki pocztowej na przesyłkach oraz na dowodzie ich nadania (w pocztowej książce nadawczej) oraz by data ta była równoznaczna z zachowaniem terminów, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Przez zachowanie terminu Zamawiający rozumie dzień dokonania czynności pewnego zdarzenia, z którym przepisy prawa wiążą określone skutki prawne (czynnością taką jest np. nadanie przesyłki) . Dlatego nadanie przez Wykonawcę musi skutkować: 1) zachowaniem terminów, o których mowa w: a) art. 12 § 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, b) art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, c) art. 124 ustawy z dnia 4 sierpnia 1997 r. Kodeks postępowania karnego; 2) wniesieniem pisma do sądu, o którym mowa w: a) art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 101 z późn. zm.), b) art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przez sądami administracyjnymi (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 270 z późn. zm.). 8. Wykonawca zapewni dostarczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zwrotnych przesyłek pod adres Zamawiającego, z którego przesyłki zostały nadane. 10. Obszarem doręczeń przekazów pocztowych będzie obszar całej Rzeczypospolitej Polskiej (w tym także tereny wiejskie). 11. Nadanie przekazów pocztowych, wymaga spełnienia przez Zamawiającego łącznie następujących warunków: a) nadanie przekazów we wskazanym urzędzie nadawczym, b) wypełnienie blankietów przekazów zgodnie z nadrukiem w sposób czytelny i kompletny, c) nadawanie przekazów pocztowych za pomocą pocztowej książki nadawczej lub wydruku formularza nadawczego nakładu własnego Zamawiającego, sporządzonych w dwóch egzemplarzach, z których jeden (oryginał) wraz z przekazami pocztowymi otrzymuje placówka nadawcza, a potwierdzoną kopię otrzymuje Wykonawca, d) przekazywanie przekazów pocztowych do nadania w kolejności według wpisów w dokumencie, o którym mowa w pkt. c, e) dokonywanie przez Zamawiającego wpłaty kwoty przekazów z góry na rachunek bankowy wskazany przez urząd nadawczy. 12. W przypadku zwrotu przekazu po wyczerpaniu możliwości jego doręczenia lub wydania adresatowi, kwoty zwracanych przekazów przekazywane będą na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 13. Wszelkie opłaty manipulacyjne będą ujęte wyłącznie w fakturze miesięcznej za wszystkie usługi pocztowe. 14. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 15. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz umieszczania dodatkowych informacji na kopertach przesyłek nadawanych przez Zamawiającego, m. in. dotyczących opłaty za usługę pocztową związaną ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców lub innych informacji związanych z obiegiem przesyłek pocztowych. 16. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania z naniesionymi kodami kreskowymi dostarczonymi nieodpłatnie przez Wykonawcę oraz zestawienia ilościowego. W przypadku przesyłek rejestrowanych książka nadawcza będzie sporządzana w uzgodnionej z Wykonawcą formie elektronicznej i dołączana w postaci wydruku do nadawanych przesyłek. 17. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 18. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r.poz. 1468). 19. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r.poz. 1468), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j., Dz. U. z 2014 r. poz. 121ze zm.). 20. Ilości poszczególnych rodzajów przesyłek opisanych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów przesyłek, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż wartość tych przesyłek nie przekroczy łącznej ceny brutto za wykonanie zamówienia podanej w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w siwz. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone na podstawie faktycznie zrealizowanych usług. 21. Wykonawca zobowiązany jest aby przedmiot zamówienia był realizowany przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie przyjęcia przesyłek, poprzez sortowanie, przemieszczanie, aż do doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek (tj. doręczyciele - listonosze, osoby wydające korespondencję), z uwzględnieniem personelu podwykonawców. Jednocześnie Zamawiający nie określa minimalnej wymaganej liczby osób (czyli określonego procentu osób) zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jednakże nie dopuszcza się braku udziału takich osób..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu przedmiotu zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 4 do formularza ofertowego, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - mozliwośc śledzenia przez internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym - 10
  • 3 - kryterium społeczne - procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art.144 ustawy Pzp, w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: a) zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wskazanych przez wykonawcę w ofercie, spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe; w powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT; b) zmianę wynagrodzenia wykonawcy określoną w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); w powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT c) zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. e) konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa); f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Zmiany mogą być zainicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę wraz z uzasadnieniem wprowadzenia zmian, załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających konieczność takiej zmiany. 3. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 6 - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 10 - kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.