eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbów › Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej Nr 112429L od km 0+275 do km 0+567 i od km 0+583 do km 0 + 703 w miejscowości Garbów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Garbów: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej Nr 112429L od km 0+275 do km 0+567 i od km 0+583 do km 0 + 703 w miejscowości Garbów.
Numer ogłoszenia: 146554 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów, woj. lubelskie, tel. 081 5018063, faks 081 5018070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.garbow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej Nr 112429L od km 0+275 do km 0+567 i od km 0+583 do km 0 + 703 w miejscowości Garbów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.:Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 112429 L od km 0+275 do km 0+567 i od km 0+583 do km 0+703 w miejscowości Garbów . Na odcinku od km 0+275 do km 0+567 , zaprojektowano wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni ze spadkiem 2% w kierunku osi jezdni , tak aby woda prowadzona była ze środkiem dna wąwozu , co będzie zabezpieczało przed podmywaniem skarp. Pierwszym etapem robót będzie wyrównanie i wyprofilowanie istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie koryta gł. 15 cm. Na tak przygotowanym podłozu należy wykonać warstwę podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o RM=1,5MPa z piasku gr. 10 cm, a następnie wykonać podbudowę z piasku stabilizowanego cementem o RM= 5,0 MPa gr. 15 cm . Po pielęgnacji podbudowy wykonana będzie nawierzchnia szerokości 2,5 m z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm. Nawierzchnię z kostki obramowano krawężnikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 10/15. Na odcinku od km 0+583 do km 0+703 , zaprojektowano wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni ze spadkiem 1% w kierunku osi jezdni , tak aby woda prowadzona byłą środkiem dna wąwozu. Pierwszym etapem robót będzie wyrównanie i wyprofilowanie istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie koryta gł. 10 cm. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm, a następnie podbudowę z piasku stabilizowanego cementem o RM+5,0 MPa gr. 15 cm i szer. 4,10 m . Po pielęgnacji podbudowy wykonana będzie warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm i szerokości 4,0 m. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Rozdziale II SIWZ, w skład którego wchodzą: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych (innych niż podane z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowane materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania robót 4.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium o wartości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z budową , i przebudową dróg , o łącznej wartości brutto co najmniej 100 tys zł każda .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zgodnie zał. nr.2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności drogowej .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunki zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2.Wymagania dotyczące realizacji zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją ujęte zostały w projekcie umowy (w rozdziale III niniejszej SIWZ) 4.Podpisane ustalenia umowne są wiążące dla stron. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 5.1.Zmiana terminu realizacji zadania - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej- termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności: 1)Zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca wykonanie robót, działania sił natury, które zostały uznane za stan klęski żywiołowej, przed którymi wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia ; 2)Ograniczenia zakresu robót wynikających z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany w dokumentacji projektowej; 3)Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.; 4)Zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz; 5)Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych; 5.2. Zmiana zakresu robót w przypadku: 1)Ograniczenia zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego; 2)Konieczności wykonania robót zamiennych ; 3)Zmiany finansowania robót w poszczególnych latach; 4)Wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. 5.3.Zmiana wartości zamówienia w przypadku : 1)Braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem czego zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy; 2)Zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy rozliczaniu kosztorysem powykonawczym; 3)Zmiany budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz; 4)Ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzonych zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego; 5)Konieczność wykonania robót zamiennych; 6)Konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynikających ze zmiany obowiązującego prawa bądź decyzji organów nadzorczo-kontrolnych; 7)Ustawowa zmiana podatku VAT. 5.4.Zmiana osób biorących udział w realizacji zamówienia, które wymienione były w ofercie- w przypadkach losowych, na wniosek wykonawcy- jeżeli spełniają minimalne wymagania stawiane przez zamawiającego w SIWZ. 5.5.Inne : 1)Zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo-finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w oraz możliwości uzyskania środków z zewnątrz ; 2)Zmiana inspektora nadzoru; 3)Zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych; Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów , pokój nr.4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Garbow , Garbów 28, 21-080 Garbów , pokój Nr 11 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.