eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SIEROCKIEM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Biały Dunajec: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SIEROCKIEM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY.
Numer ogłoszenia: 146441 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SIEROCKIEM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Zakres robót: 1. Roboty wewnętrzne 1.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych - 2.114m3 2 Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2 - 32.00 m2 3 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych- 60.900 m2 4 Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej- 26.100m2 5 Zerwanie posadzki cementowej- 87.000m2 6 Demontaż skrzydeł drzwiowych i okiennych zewnętrznych oraz wewnętrznych -5szt 7 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 - 5szt. 8 Wykucie z muru podokienników drewnianych, stalowych -7.200 m 9 Rozebranie murów i słupów z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej poniżej terenu- 1.440m3 10 Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych na odległość 5 km - 7.968m3 1.2 Posadzki i schody 11 Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe -87.000m2 12 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa - styropian FS20 gr.5 cm -87.000m2 13 Posadzki cementowe - dopłata za zbrojenie siatką stalową - siatka fi 5mm, oczka 15x15cm -87.000m2 14 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 50 mm zatarte na gładko -87.000m2 15 Wykonywanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu o gr. do 2 mm -60.900m2 16 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - dwa kolory -60.900m2 17 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych 60.900-m2 18 Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną -26.100m2 1.3 Ściany i sufity 19 Ściany budynków wielokondygnacyjnych z pustaków ceramicznych typu Max/ 220 o grubości 19 cm -18.345m2 20 Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo- wapiennej bloczkami z betonu komórkowego -3.695m3 21 Ułożenie nadproży prefabrykowanych -8.700m 22 Belki i podciągi żelbetowe o stosunku deskowanego obwodu do przekroju do 8 - z zastosowaniem pompy do betonu - analogia nadproża żelbetowe -0.180m3 23 Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu) -78.160m2 24 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach -36.690m2 25 Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku -36.690m2 26 Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2 -344.748m2 27 Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności -344.748m2 28 Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - sufity - R=1,5 -87.000m2 29 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian -344.748m2 30 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów -87.000m2 31 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem -36.690m2 32 Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą Pow. 5,0-10,0 m2. -49.200m2 33 Parapety, półki, lady i nakrywy wewnętrzne - elementy grubości do 4 cm i szerokości do 30 cm - skały osadowe - konglomerat aglomarmuru np. botticino -7.500m 34 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - wodorocieńczalna farba tablicowa i magnetyczna Farba magnetyczna tablicowa 2w1 - 3 warstwy -12.000m2 1.4 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej 35 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - drzwi zewnętrzne wejściowe ocieplone, trójszybowe w kolorze istniejącej stolarki okiennej -2.000m2 36 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe pełne EI 60 - wejście do strefy oddziału Przedszkolnego -1.700m2 37 Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe przeszkolone z klamką antypanik EI60 -6.270m2 38 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe przeszklone - wiatrołap 1.800-m2 39 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - drzwi pełne z drewna klejonego lite -7.200m2 40 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - drzwi pełne z drewna klejonego przeszklone - do toalety dla dzieci -1.800m2 41 Dostawa i montaż systemowych ścianek z płyty MDF wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi (typu kowbojki) w toalecie dla dzieci wg. DP -1.000kpl. 42 Dostawa i montaż mobilnej ścianki działowej o wym szer. 5,75m wys 3,30m dźwiękoszczelność 48db okleina laminat CPL, tapeta, ściana malowana jednodrzwiowa VIELE USM 100 lub równoważna -1.000kpl. 43 Dostawa i montaż atestowanych dla przedszkoli osłon na grzejniki np. firmy Rafalo Rafał Olkuśnik lub równoważne. Na wymiar grzejników w salach dostępnych dla dzieci. -6.000szt 1.5 Roboty instalacyjne wod-kan, c.o. 44 Demontaż grzejników żeliwnych o powierzchni grzejnej do 2.5 m2 -6.000zesp. 45 Demontaż przewodów gazowych i c.o. z rur stalowych o śr. do 25 mm - 5.000m 46 Demontaż przewodów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych o śr. do 25 mm -8.500m 47 Demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych o śr. 80-150 mm -6.600m 48 Rurociągi stalowe ocynkowane o śr.nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych -15.800m 49 Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. nominalnej 20 mm -6.000szt. 50 Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 20 mm -1.000szt. 51 Zawory umywalkowe stojące o śr. nominalnej 15 mm -4.000szt. 52 Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm -2.000szt. 53 Szafki hydrantowe naścienne wraz z wężem 20m -1.000 kpl. 54 Zawór hydrantowy o śr. nominalnej 25 mm montowany na ścianie -1.000szt. 55 Rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych -6.600m 56 Rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych -7.800m 57 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach Wciskowych -2.000szt. 58 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach Wciskowych -2.000szt. 59 Wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm -2.000szt. 60 Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych -1.000szt. 61 Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - umywalka obnizona dla dzieci -1.000kpl. 62 Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym -1.000kpl. 63 Postument porcelanowy do umywalek -2.000kpl. 64 Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt - muszle dla dzieci typu junior -1.000kpl. 65Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt -1.000kpl. 66 Dozownik Tork Xpress mini do ręczników wielopanelowych czarny nr Y552108 lub równoważny -2.000kpl. 67 Dozownik Tork do mydła w piance czarny nr Y561508 lub równoważny -2.000kpl. 68 Lustro wklejane o wym 40x50cm -2.000kpl. 69 Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach -14.200m 70 Otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej gr. 6 mm powlekane folią; rurociąg o śr. 28 mm -14.200m 71 Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych o śr. nominalnej 15 mm -2.000szt. 72 Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm -8.000szt. 73 Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm -8.000szt. 74 Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600-900 mm i dług. do 1600 mm o płycie płaskiej - wym 1000x600mm -5.000szt. 75 Grzejniki stalowe jednopłytowe o wys. 300-500 mm i dług. do 1600 mm 1000x600mm -1.000szt. 76 Grzejniki stalowe łazienkowe o wysokości do 800 mm -2.000szt. 77 Głowica termostatyczna, zakres nastawny 6-28 st.C -8.000szt 78 Próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych 14.200m 1.6 Roboty instalacyjne elektryczne 79 Demontaż starej instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach - lamp, gniazdek, właczników i okablowania. -1.000kpl. 80 Wykucie bruzd o szer. do 2,5 cm w ścianach - podłoże z cegły -150.000m 81 Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża przez przykręcenie -1.000szt. 82 Wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy w rozdzielnicach -20.000szt. 83 Rury winidurowe o śr.do 20 mm układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż beton -150.000m 84 Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 2.5 mm2 wciągane do rur -600.000m 85 Puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr.do 60 mm -15.000szt. 86 Puszki instalacyjne podtynkowe o śr.do 80 mm o 3 wylotach -10.000szt. 87 Łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe w puszce instalacyjnej -4.000szt. 88 Łączniki świecznikowe podtynkowe w puszce instalacyjnej -1.000szt. 89 Łączniki i przyciski instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe -3.000szt. 90 Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 -10.000szt. 91 Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 -3.000szt. 92 Oprawy oświetleniowe żarowe bryzgoodporne strugoodporne porcelanowe przykręcane IKEA GODMORGON Oświetlenie ścienne LED lub równoważne -3.000kpl. 93 Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - świetlówkowa do 2x40 W - lampy LED dostosowane dla przedszkoli -15.000kpl. 94 Dostawa i montaż wentylatora elektrycznego zintegrowanego z włączaniem światła w łazience Visconti 100 Chrom WCH lub równoważny -2.000kpl. 95 Sporzadzenie badań i protokołu fotometrii oświetlenia -1.000 kpl. 2 Roboty zewnętrzne 96 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km -22.520m3 97 Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych -0.600m3 98 Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV -19.620m2 99 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm -19.620m2 100 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej -19.620m2 101 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej - wykonanie schdoów terenowych z kostki Krotność = 1.5 -6.750m2 102 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -16.500m 103 Wykonanie palisady z prefabrykatów betonowych o wym od 8x40x80 do 8x40x200cm -24.100m 104 Balustrada zewnętrzna stalowa -28.100m 105 Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie i zmycie podłoża - ściana po odkopaniu -17.520m2 106 Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych o stosunku długości obwodu elementu do powierzchni do 8 m/m2 i grubości do 4 cm - kamień na wzór istniejącego -26.160m2 3 Roboty uzupełniające 107 Przeniesienie umeblowania i wyposażenia z obecnej sali gimnastycznej do sąsiedniej sali lekcyjnej. Przeniesienie umeblowania i wyposażenia z sali obecnego przedszkola do nowych pomieszczeń po zakończeniu inwestycji. -1.000kpl. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg zał. nr 6 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 5 - ciu lat przynajmniej jedną robotę w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80 tys. złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających zamówieniu, wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - wg zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz podwykonawców oraz zakresu robót, które Wykonawca chce im powierzyć - wg zał. nr 8 do SIWZ. 6) Informacja, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - wg zał. nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 7) Kosztorys ofertowy - Zamawiający dopuszcza formę kosztorysu uproszczonego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe drastyczne załamanie warunków atmosferycznych, nagłe kilkudniowe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT); c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. 2. Na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu...

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.09.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.