eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZEB S.A. Postępowanie nr TZ/ZP/3/2007



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14642

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZEB S.A. Postępowanie nr TZ/ZP/3/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, do kontaktów: Mirosław Oszczapiński, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405000, fax 085 7405106, e-mail: sekretariat@zeb.com.pl; miroslaw.oszczapinski@zeb.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zeb.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prawno-Finansowa SUKURS Emilian Szutkiewicz w Białymstoku, Broker Emilian Szutkiewicz, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3 lokal 55, 15-094 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428852, fax 085 7428852, e-mail: bbsukurs@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Adam Gołąbek, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405298, fax 085 7405293, e-mail: adam.golabek@zeb.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Anna Mogilewska, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405145. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego - Spółka Akcyjna; Inne:Sektor elektroenergetyczny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZEB S.A. Postępowanie nr TZ/ZP/3/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Każde miejsce na terenie RP, na którym znajduje się ubezpieczone mienie. W przypadku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności miejsc. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie następujących ubezpieczeń: 1.Mienia - od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym: sieci i urządzenia energetyczne w zakresie rozszerzonym m.in. o huragan, szadź, lód, śnieg. 2.Maszyn i urządzeń - od szkód elektrycznych. 3.Sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 4.Od kradzieży z włamaniem i rabunku. 5.Odpowiedzialności cywilnej. 6.OC pojazdów samochodowych. 7.AUTO-CASCO pojazdów samochodowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia dokonania oceny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu o zamówieniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.33.62.30 - 66.33.62.30 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie: - budynków, budowli (w tym sieci z wyjątkiem linii 110 kV), maszyn i urządzeń energetycznych, oraz pozostałego mienia Zakładu od ognia i innych zdarzeń losowych, w zakresie rozszerzonym, - maszyn i urządzeń energetycznych od szkód elektrycznych, - sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - mienia od kradzieży, włamania i rabunku, -od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, w tym OC deliktowa, kontraktowa, za produkt oraz pracodawcy, -komunikacyjne - OC, AUTO-CASCO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami),), zwanej dalej ustawą Pzp. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.1. Posiadają zezwolenie i uprawnienia do wykonania prowadzonej działalności w zakresie obejmującym prowadzone postępowanie, tj. są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów. 3.2 Prowadzą działalność ubezpieczeniową w rozumieniu Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dn. 22 maja 2003r. (Dz. U. Nr 124, poz. 1151), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 4.1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w ochronie ubezpieczeniowej, tj. z należytą starannością ubezpieczali i likwidowali szkody w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno przedsiębiorstwo dystrybucji energii elektrycznej, które posiadało łącznie: linie napowietrzne SN i nN o długości, co najmniej 10 000 km, moc znamionową zainstalowanych urządzeń co najmniej 1 000 MVA i roczny poziom dystrybucji energii, co najmniej 2 000 GWh - w zakresie ryzyka od ognia i innych zdarzeń losowych (linie napowietrzne), ryzyka szkód elektrycznych lub zamiennie ryzyka maszyn/mienia - od wszystkich ryzyk, a także ryzyka AUTO-CASCO dla dowolnej floty komunikacyjnej, liczącej co najmniej 200 pojazdów. 4.2. Zapewnią adekwatny do przyjętego ryzyka program reasekuracji, tj. w przypadku braku możliwości przyjęcia danego ryzyka na udziale własnym zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub stosowania przez Wykonawcę polityki rozproszenia ryzyka ubezpieczeniowego, prawidłowo zreasekurują ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenie od szkód elektrycznych, lub przeprowadzą koasekurację dla tych ryzyk. 4.3. Dysponują służbami likwidatorów szkód majątkowych i komunikacyjnych zapewniającymi przyjmowanie zgłoszeń szkód w sieciach i urządzeniach energetycznych w systemie ciągłym przez 7 dni tygodnia i 24 h/dobę. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 5.1 Posiadają na dzień 31.12.2006r. wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%. 5.2 Posiadają na dzień 31.12.2006r. wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%. 5.3 Posiadają kapitały własne na dzień 31.12.2006 r. powyżej 50 000 000 zł (Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą posiadać wspólnie kapitały własne w wysokości powyżej 50 000 000 zł). 5.4 Na dzień składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie mogą być w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych, krótkoterminowego planu wypłacalności, programu naprawczego oraz nie mogą mieć ustanowionego zarządu komisarycznego. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymienny walut NBP obowiązujący na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk, zobowiązania i należności. W przypadku składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia - warunki określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3 i 5.3 mogą spełniać łącznie, zaś warunki określone w pozostałych punktach musi spełniać każdy z Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryteria oceny kwalifikacyjnej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: 0 - 1 \nie spełnia - spełnia\ na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za odrzucony. Doświadczenie w ochronie ubezpieczeniowej określone w pkt 4.1 będzie oceniane przyznaniem 1 punktu za każdy rok ochrony dla minimalnych wymagań w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Za przekroczenie wartości progowych określonych w pkt. 4.1 zostanie przyznana dodatkowa punktacja jak następuje: a)1 pkt za każde dodatkowe 5 000 km długości linii napowietrznych SN i nN; b)1 pkt za każde dodatkowe 100 MVA mocy znamionowej zainstalowanych urządzeń; c)1 pkt za każde dodatkowe 100 GWh rocznego poziomu dystrybucji energii; odrębnie za każdy rok ubezpieczenia w ciągu ostatnich 3 lat, dla każdego ubezpieczonego przedsiębiorstwa. Pięciu Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów w ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych do złożenia oferty wstępnej (tj. stanowiska negocjacyjnego) i odbycia negocjacji. Jeżeli liczba podmiotów składających Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie mniejsza, zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają te warunki. Jeśli żaden Wykonawca nie zgłosi Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający unieważni postępowanie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny kwalifikacyjnej Wykonawca wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór Wniosku z załącznikami dostępny u Zamawiającego) składa w terminie do godz. 12:00 dnia 20. 03.2007r. w Kancelarii ZEB S.A. w Białymstoku , co następuje: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawców - wymagane dokumenty: 1.1 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej, tj. zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dn. 22 maja 2003r. (Dz. U. Nr 157, poz. 1119), w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru (wypis z Krajowego Rejestru Sądowego), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt.4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku. 1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.3, 1.4 oraz 1. 5 składa odpowiednie dokumenty zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 1.7 Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1 Bilans i rachunek zysków i strat na dzień 31.12.2006r. Jeżeli na dzień złożenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu bilans nie mógł być sporządzony, wówczas inne roczne sprawozdanie, np. F01. 2.2 Oświadczenia, że Wykonawca: a)posiada na dzień 31.12.2006r. wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%, b)posiada na dzień 31.12.2006r. wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%, c)posiada kapitały własne na dzień 31.12.2006r. powyżej 50 000 000 zł. (Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą posiadać wspólnie kapitały własne w wysokości powyżej 50 000 000 zł) (Załącznik nr 2 do Wniosku). 2.3 Oświadczenia, że ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenie od szkód elektrycznych, zawarte w ramach postępowania przetargowego zostaną prawidłowo zreasekurowane lub objęte koasekuracją i w terminie 45 dni od zawarcia umowy ubezpieczenia zostaną przekazane Brokerowi dokumenty poświadczające ochronę reasekuracyjną (koasekuracyjną); w przypadku przyjęcia przez Wykonawcę w/w ryzyk na udział własny przedstawi on Brokerowi w terminie 45 dni od zawarcia umowy ubezpieczenia dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących przyjęcia sumy ubezpieczenia dla pojedynczego ryzyka określonych w Ustawie o działalności ubezpieczeniowej. 2.4 Oświadczenia, że na dzień składania wniosków Wykonawca nie jest w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych, krótkoterminowego planu wypłacalności, programu naprawczego oraz nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego. Oświadczenia określone w pkt 2,2 a) i b), 2.3 i 2.4 - Załącznik nr 1 do Wniosku. 3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3.1 Wykaz przedsiębiorstw dystrybucyjnych energii elektrycznej, które Wykonawca ubezpieczał i likwidował szkody w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - co najmniej jednego przedsiębiorstwa dystrybucji energii elektrycznej, które posiadało łącznie linie napowietrzne SN i nN o długości, co najmniej 10 000 km, moc znamionową zainstalowanych urządzeń, co najmniej 1.000 MVA i roczny poziom dystrybucji energii, co najmniej 2 000 GWh - w zakresie ryzyka od ognia i innych zdarzeń losowych (linie napowietrzne), ryzyka szkód elektrycznych lub zamiennie ryzyka maszyn/mienia od wszystkich ryzyk, a także ryzyka AUTO-CASCO dla dowolnej floty komunikacyjnej, liczącej co najmniej 200 pojazdów. (Załącznik nr 3 do Wniosku). 3.2 Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje służbami likwidatorów szkód majątkowych i komunikacyjnych zapewniających przyjmowanie zgłoszeń szkód w sieciach i urządzeniach energetycznych w systemie ciągłym przez 7 dni tygodnia i 24 h/dobę (Załącznik nr 2 do Wniosku). 3.3 Oświadczenie, iż Wykonawca zapewni adekwatny do przyjętego ryzyka program reasekuracji, tj. w przypadku braku możliwości przyjęcia danego ryzyka na udziale własnym zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub stosowania przez Wykonawcę polityki rozproszenia ryzyka ubezpieczeniowego, prawidłowo zreasekurują ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenie od szkód elektrycznych, lub przeprowadzą koasekurację dla tych ryzyk. (Załącznik nr 2 do Wniosku). Wnioski pod rygorem nieważności muszą byś sporządzone na piśmie w języku polskim. Wszystkie dokumenty przedstawiane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każda zapisana strona składanych dokumentów i oświadczeń powinna być ponumerowana i zaparafowana Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z dokumentami (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) w zamkniętej kopercie. Zaleca się składanie Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.zeb.com.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Warunki i zakres ochrony 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego ZEB S.A., Białystok, ul. Elektryczna 13 - Świetlica. Wyżej podana data i godzina jest przewidywanym terminem otwarcia ofert ostatecznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Realizacja umowy za pośrednictwem brokera Emiliana Szutkiewicza, Kancelaria Prawno-Finansowa SUKURS Emilian Szutkiewicz w Białymstoku. Czas trwania zamówienia: data rozpoczęcia - 01.01.2008 (dla OC komunikacyjnego) oraz 1.07.2007 (dla pozostałych ubezpieczeń); data zakończenia ochrony ubezpieczeniowej - 31.12.2009 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.