eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Lublin: wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
Numer ogłoszenia: 14621 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie , ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem, następujących wydawnictw: 3.2.1. Informator Zamek wersja polska: a) Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 15.000 egz., w kolorze 4 + 4, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. b) Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. c) Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni. 3.2.2. Informator Zamek wersja angielska: a) Wykonawca wydrukuje informator w wersji angielskiej w nakładzie 10.000 egz., w kolorze 4 + 4, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. b) Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. c) Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni. 3.2.3. Informator Kaplica wersja polska: a) Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 15.000 egz., w kolorze 4 + 1, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. b) Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. c) Wszystkie korekty, proofów i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni. 3.2.4. Informator Kaplica wersja angielska: a) Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 10.000 egz., w kolorze 4 + 1, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. b) Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. c) Wszystkie korekty, proofów i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni. 3.2.5. Lublin-Warszawa-Nancy. Parantele: a) Wykonawca wydrukuje książkę w nakładzie 400 egz., w formacie netto 275 x 235 cm, w pełnym kolorze, o objętości 128 stron, na kredzie 150 g oraz okładkę. miękką ze skrzydełkami po 10 cm, kolor 4 + 0, z kartonu offsetowego 300 g, z folią matową po zewnętrznej stronie okładki, z oprawą szytą, klejoną. b) Książka będzie opatrzona numerem ISBN 978-83-61073-02-4. c) Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, złożony i przecięty, proof okładki i proof całości materiału ilustracyjnego, obróbkę introligatorską. d) Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). e) Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. 3.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. 3.4. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79800000-2 usługi drukowania i powiązane. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w następujących terminach: 1) 10 dni od dnia podpisania umowy - pierwsza transza (dotyczy wydawnictw: Informator Zamek Wersja polska, Informator Zamek Wersja angielska, Informator Kaplica Wersja polska, Informator Kaplica Wersja angielska). 2) do dnia 24 marca 2016 r. - druga transza (dotyczy wydawnictwa: Lublin-Warszawa-Nancy. Parantele)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 6) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3Kosztorys ofertowy (formularz cenowy) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę nie podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, wymagany w pkt. 6 winien określać w szczególności: -. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Zamawiający może także odstąpić od umowy w całości lub w części w przypadku gdy: 1) Wykonawca z przyczyn od siebie zawinionych opóźnia się z rozpoczęciem lub zakończeniem prac tak dalece, że nie jest prawdopodobne żeby zdołał zakończyć prace stanowiące przedmiot niniejszej umowy w umówionym terminie. 2) Wykonawca, pomimo wezwania przez Zamawiającego do realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z jej warunkami a w szczególności wykonuje przedmiot umowy niezgodnie z postanowieniami § 2 umowy, 3) Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot umowy. 4. Odstąpienie z przyczyn określonych w ust. 3 może nastąpić w terminie 14 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. 5. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumlubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumlubelskie.pl/ w zakładce zamowienia_publiczne/Postepowania_powyzej_kwoty_30_000 euro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.